Tagi
zysk
20 mln (1)   2014 (2)   2015 (1)   2017 (3)   2ds (1)   3ds (1)   800% (1)   akcje (2)   amazon (1)   amd (10)   analitycy (2)   analityk (1)   analizy (3)   aplikacje (1)   app store (2)   apple (10)   apu (1)   assassin's creed (1)   ati (1)   atom (1)   azure (2)   badania (1)   bilans (2)   biznes (26)   cd projekt (1)   ceo (1)   chiny (4)   chip (1)   chipy (1)   cięcia (2)   client computing group (1)   colette kress (1)   core i7 (1)   cpu (2)   cupertino (1)   cyberpunk 2077 (1)   czwarty kwartał (1)   czwarty kwartał 2014 (1)   data center group (1)   datacenter (1)   deweloper (1)   dochody (1)   dochód (13)   dostawy (2)   dota 2 (1)   drugi kwartał (3)   dysk twardy (1)   dywidendy (1)   dywizja pc (1)   dział (3)   dział filmowy (1)   działy (1)   epyc (2)   europa (1)   facebook (2)   far cry (1)   film (2)   finanse (9)   finansowe (1)   firegl (1)   firma (4)   firma huawe (1)   folder (1)   fy2018 (1)   gaap (2)   galaxy note 7 (1)   galaxy s7 (1)   galaxy s7 edge (1)   gaming (2)   gangnam style (1)   geforce (3)   giełdowa (1)   google (3)   gpu (3)   gra (2)   grafika (1)   gry (2)   gtx 1080 (1)   gtx 1080 ti (1)   gtx 970 (1)   gtx 980 (1)   hearthstone: heroes of warcraft (1)   htc (1)   huawei (3)   idc (1)   informacja (1)   intel (11)   internet (2)   internet of things group (1)   internetowa (1)   ios (1)   ipad (4)   iphone (6)   iphone 5 (1)   iphone 5c (1)   iphone 5s (1)   ipod (1)   karcianka (1)   karta graficzna (1)   karty graficzne (3)   komputery (3)   komputery pc (1)   kondycja firmy (1)   konsola (3)   konsole (2)   korea (1)   koszt (1)   koszty (4)   koszty operacyjne (2)   kraj (1)   kryzys (1)   kwartalne (1)   kwartalne wyniki finansowe (1)   kwartalny (1)   kwartał (7)   kwartał fiskalny (1)   laptop (1)   lenovo (4)   lisa su (1)   lol (1)   mac (3)   marża (2)   marża brutto (14)   material (1)   maxwell (1)   Microsoft (8)   mobile (1)   motorola (2)   muzyka (1)   netflix (1)   netflix w polsce (1)   netto (1)   new 3ds (1)   niebiescy (1)   nintendo (1)   nokia (1)   nokia lumia 920t (1)   nośnik ssd (1)   notebook (1)   nvidia (13)   obroty (1)   odsłony (1)   oled (1)   opłata (1)   oprogramowanie (1)   oszczędności (1)   panel (1)   pascal (3)   pc (10)   phablet (1)   pierwszy kwartał (1)   piosenka (1)   plan (1)   playstation (1)   playstation 4 (1)   polaris (1)   polska (1)   problemy (1)   procesor (2)   procesory (1)   produkcja (2)   profesjonalny (1)   prognoza finansowa (1)   programista (1)   programiści (1)   programmable solutions group (1)   programy (1)   przedsiębiorstwo (1)   przewidywania (1)   przychody (5)   przychód (59)   ps3 (1)   ps4 (3)   psy (1)   publikacja (1)   q1 2015 (2)   q2 (1)   q2 2015 (1)   q2 2017 (2)   q2 fy2018 (1)   q3 (2)   q3 2015 (2)   q3 2017 (2)   q4 (4)   q4 2017 (2)   quadro (1)   radeon (3)   raport (4)   raport finansowy (8)   raporty finansowe (1)   reklama (1)   reklamy (1)   rekord (3)   rekordowe (1)   rekordowe wyniki finansowe (1)   rok (1)   rok fiskalny (8)   rynek (8)   rynek kapitałowy (1)   rynek mobilny (1)   ryzen (3)   samsung (7)   santa clara (1)   satya nadella (1)   seagate (1)   segment (1)   segmenty (1)   sensor (1)   serwis (1)   serwis społecznościowy (1)   sharp (1)   skrzynka odbiorcza (1)   smartfon (7)   smartfone (1)   smartfony (8)   soc (1)   sony (5)   spadek (3)   sprawozdanie (1)   sprawozdanie finansowe (6)   sprzedaż (21)   statystyki (1)   strata (15)   strata kwartalna (1)   strata operacyjna (1)   straty (2)   streaming (2)   strony (1)   strumieniowanie (1)   student (1)   sukces (1)   sunnyvale (2)   surface (1)   tablet (3)   tegra (1)   tekst (1)   teledysk (1)   telefony (1)   telefony komórkowe (1)   telekomunikacja (1)   telewizja (1)   telewizory (1)   tesla (1)   the division (1)   tim cook (2)   tp (1)   tp sa (1)   tpsa (1)   treść (1)   trzeci kwartał (1)   ubisoft (1)   urządzenia mobilne (4)   usługi (2)   vega (1)   video (1)   volta (1)   wartość (1)   wartość rynkowa (1)   wd (1)   western digital (1)   wiadomość (1)   wideo (2)   wideoklip (1)   wiedźmin (1)   wii u (2)   windows (2)   windows phone 8 (1)   wpływy (8)   wpływy operacyjne (4)   www (2)   wynik (3)   wynik finansowy (3)   wyniki (7)   wyniki finansowe (54)   wyniki finansowy (1)   wyniki sprzedaży (1)   wypłaty (1)   wyprzedziło (1)   wyszukiwarka (1)   wzrost (2)   x360 (1)   xone (1)   youtube (2)   założenia (1)   zieloni (1)   zuckerberg (1)   zwolnienia (2)   zysk netto (3)   zysk operacyjny (6)   zyski (1)  
Publikacji na stronę
1 2 3 4 5
Adrian Kotowski | 09.02.2018 | 6336 odsłon | 42 komentarze

Rekord za rekordem. Nvidia ujawniła nowy raport finansowy za czwarty kwartał i cały rok fiskalny 2018 zakończony 28 stycznia tego roku. Wyniki przedsiębiorstwa są świetne – zieloni zanotowali znaczący wzrost wszystkich wskaźników. Tradycyjnie już najwyższy przychód wygenerował segment sprzętu dla graczy, ale to rozwiązania dla centrów danych mogły pochwalić się największym wzrostem rok do roku.

więcej »
Adrian Kotowski | 31.01.2018 | 7560 odsłon | 29 komentarzy

Bardzo dobry czas dla firmy. AMD przedstawiło wyniki finansowe za czwarty kwartał i cały 2017 rok. Z danych wynika, że kondycja przedsiębiorstwa jest naprawdę dobra, co jest w dużej mierze zasługą ciekawej i rozbudowanej linii produktowej. Pierwszy raz od dawna AMD może pochwalić się na koniec roku zyskiem netto, więc wszystko wskazuje, że strategia obrana przez Lisę Su po prostu się sprawdza. 

więcej »
Adrian Kotowski | 26.01.2018 | 6869 odsłon | 45 komentarzy

Kolejne rekordowe przychody niebieskich. Intel udostępnił raport finansowy, w którym zawarto informacje o wynikach przedsiębiorstwa w czwartym kwartale i całym ubiegłym roku. W obu przypadkach firma poradziła sobie całkiem dobrze, a najbliższe 12 miesięcy ma być jeszcze lepsze. Wszystkie działy przedsiębiorstwa zanotowały lepszy wynik, niż przed rokiem.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 10.11.2017 | 5726 odsłon | 13 komentarzy

Firma ma za sobą kolejny, świetny kwartał. Nvidia przedstawiła swoje wyniki finansowe za trzeci kwartał roku fiskalnego 2018, w którym widać, że firma pnie się w górę i najwyraźniej nie zamierza zatrzymywać. Ostatnie miesiące to według Nvidii wzrosty przychodów ze wszystkich platform.

więcej »
Adrian Kotowski | 27.10.2017 | 4399 odsłon | 36 komentarzy

Wyniki nieco lepsze niż oczekiwano. Intel udostępnił w sieci swój raport finansowy za trzeci kwartał tego roku, z którego wynika, że firma jest w bardzo dobrej kondycji. Przedsiębiorstwo zwiększyło przychody i zyski względem odpowiadającego okresu ubiegłego roku, a świetnie radzi sobie w ostatnim czasie szczególnie segment pamięci. 

więcej »
Adrian Kotowski | 11.08.2017 | 8805 odsłon | 46 komentarzy

Podmiot bije kolejne rekordy. Nvidia opublikowała wyniki finansowe za drugi kwartał roku fiskalnego 2018 zakończony 30 lipca tego roku. Z publikacji wynika, że firma jest naprawdę w świetnej kondycji, a jej działy gier i rozwiązań dla centrów danych wypadają znakomicie. Inna sprawa, że wszystkie segmenty przedsiębiorstwa zanotowały mniejszy lub większy wzrost.

więcej »
Adrian Kotowski | 28.07.2017 | 6620 odsłon | 45 komentarzy

Intel bije kolejne rekordy. Firma opublikowała swój raport finansowy za drugi kwartał tego roku, z którego wynika, że podmiot radzi sobie naprawdę bardzo dobrze. Wzrosły w zasadzie wszystkie najważniejsze wskaźniki, niektóre zresztą naprawdę znacząco. Dane potwierdzają też, że większość segmentów przedsiębiorstwa jest w bardzo dobrej kondycji. 

więcej »
Adrian Kotowski | 26.07.2017 | 10800 odsłon | 49 komentarzy

Sytuacja AMD wyraźnie się poprawia. Firma z Sunnyvale ujawniła wyniki finansowe za drugi kwartał tego roku. Podmiot znacząco zwiększył przychód, na co wpływ miała dobra sprzedaż procesorów Ryzen. Przedsiębiorstwo nadal nie zanotowało zysku, ale jednocześnie strata jest tym razem naprawdę niewielka, więc w kolejnych miesiącach może być już tylko lepiej.

więcej »
Adrian Kotowski | 21.07.2017 | 17621 odsłon | 22 komentarze

Świetny wynik platformy Azure, bardzo słaby działu mobilnego. Microsoft podzielił się swoim raportem finansowym za ostatnie trzy miesiące i cały rok fiskalny 2017. Przedsiębiorstwo zanotowało zarówno wzrost przychodów, jak i zysków, a dwa z trzech jego najważniejszych segmentów może pochwalić się wyraźnie lepszymi rezultatami niż rok wcześniej. 

więcej »
Adrian Kotowski | 10.05.2017 | 6240 odsłon | 23 komentarze

Zieloni nie zwalniają tempa. Nvidia opublikowała wyniki za pierwszy kwartał nowego roku fiskalnego i trzeba przyznać, że są one naprawdę bardzo dobre. Wzrost przychodów rok do roku jest bardzo wysoki, zyskują w zasadzie wszystkie najważniejsze działy przedsiębiorstwa. Niezmiennie najsilniejszą pozycję ma segment Gaming, ale największy wzrost przychodów zanotował segment Datacenter.

więcej »
Adrian Kotowski | 28.04.2017 | 9055 odsłon | 67 komentarzy

Segment PlayStation z najlepszym rezultatem od 1998 roku. Sony pochwaliło się wynikami finansowymi za cały rok fiskalny 2016 zakończony 31 marca tego roku. Podmiot zanotował spadek przychodów, głównie ze względu na słabą sprzedaż urządzeń mobilnych. Na wyniki przedsiębiorstwa wpłynęły też spore straty operacyjne segmentu filmowego. Niemniej, jest też wiele pozytywnych informacji, związanych przede wszystkim z działem gier, który jest prawdziwą perłą w koronie przedsiębiorstwa. 

więcej »
Marcin Kusz | 01.04.2017 | 6898 odsłon | 10 komentarzy

Bez strat, ale i tak słabo. Firma Huawei poinformowała właśnie o swoich zyskach za ostatni rok. Mimo silnej pozycji na rynku przedsiębiorstwu nie udało się zanotować dużego wzrostu. Chodzi tutaj o segment urządzeń konsumenckich.

więcej »
Adrian Kotowski | 13.02.2017 | 3234 odsłony | 5 komentarzy

Wyższa sprzedaż, ale też i wyższe koszty. Z nowego raportu wynika, że w 2016 roku Huawei sprzedał aż o 30 procent więcej smartfonów niż rok wcześniej. Wzrost zainteresowania produktami chińskiego przedsiębiorstwa jest ogromny, co przekłada się też na zwiększone przychody. Z drugiej jednak strony, segment konsumencki zarobił mniej niż w ciągu poprzednich dwunastu miesięcy. 

więcej »
Adrian Kotowski | 02.02.2017 | 5940 odsłon | 20 komentarzy

Świetna sprzedaż PS4, problemy segmentu filmowego. Sony podało informacje dotyczące wyników finansowych za trzeci kwartał fiskalny zakończony 31 grudnia 2016 roku. Przedsiębiorstwo zanotowało gigantyczny spadek zysków względem odpowiadającego okresu poprzedniego roku, co ma związek z bardzo słabą kondycją segmentu filmowego. Nie pomógł nawet wzrost sprzedaży PS4.

więcej »
Adrian Kotowski | 01.02.2017 | 11049 odsłon | 39 komentarzy

Firma z Sunnyvale poradziła sobie całkiem przyzwoicie. AMD opublikowało wyniki finansowe za czwarty kwartał i cały rok 2016. Choć podmiot nadal nie wykazał zysku, to jednak i tak zanotowany przychód był lepszy niż prognozowali analitycy. Wiemy też, że przedsiębiorstwo spodziewa się nieco spokojniejszego pierwszego kwartału tego roku, a prawdziwy wzrost przychodów powinien nastąpić w kolejnych trzech miesiącach.

więcej »
Adrian Kotowski | 27.01.2017 | 10375 odsłon | 26 komentarzy

Azure mocno w górę, ogromny spadek przychodów z działu smartfonów. Microsoft opublikował najnowszy raport finansowy za drugi kwartał roku fiskalnego 2017 zbiegający się w czasie z czwartym kwartałem roku kalendarzowego 2016. Podmiot poradził sobie całkiem dobrze notując lepszy wynik rok do roku. Z drugiej jednak strony, sprzedaż konsol Xbox oraz przede wszystkim smartfonów wyraźnie spadła. 

więcej »
Adrian Kotowski | 11.11.2016 | 10843 odsłony | 85 komentarzy

Zieloni zyskują praktycznie w każdym segmencie. Nvidia opublikowała dzisiaj najnowsze wyniki finansowe za trzeci kwartał roku fiskalnego 2017 zakończony 30 października tego roku. Przedsiębiorstwo ma powody do zadowolenia, bo wszystkie najważniejsze działy zanotowały bardzo duże wzrosty przychodów, a w niektórych przypadkach zmiany są wręcz ogromne.

więcej »
Adrian Kotowski | 21.10.2016 | 20538 odsłon | 39 komentarzy

Wyniki lepsze niż przewidywali analitycy. AMD ujawniło raport finansowy za trzeci kwartał tego roku. Przedsiębiorstwo może pochwalić się naprawdę dużym wzrostem przychodów, co ma być spowodowane przede wszystkim zwiększeniem zamówień na chipy dla konsol. Całkiem dobrze trzyma się też segment Computing and Graphics, dzięki wzrostowi popytu na karty graficzne czerwonych.

więcej »
Adrian Kotowski | 12.10.2016 | 7029 odsłon | 24 komentarze

Jedyna możliwość ratowania budżetu działu mobilnego. Jak wiadomo, Samsung zdecydował się całkowicie wstrzymać sprzedaż i produkcję Galaxy Note 7. Taki ruch będzie niezwykle kosztowny dla firmy, więc przedsiębiorstwo postanowiło działać, być choć w jakimś stopniu pokryć gigantyczne straty związane z aferą. Wyjściem z sytuacji ma być wyraźne zwiększenie produkcji smartfonów Galaxy S7 i Galaxy S7 Edge.

więcej »
Adrian Kotowski | 12.08.2016 | 6292 odsłony | 58 komentarzy

Zieloni mają bardzo duże powody do zadowolenia. Firma z Santa Clara zanotowała rekordowy wynik finansowy za ostatni kwartał. Z udostępnionych danych wynika, że premiera kart graficznych z rodziny Pascal była bardzo udana, co oczywiście wpłynęło na przychód działu GPU. Co istotne, przedsiębiorstwo przewiduje, że wyniki za obecny kwartał będą jeszcze lepsze.

więcej »
Publikacji na stronę
1 2 3 4 5
Aktualności
Dobra wiadomość dla posiadaczy najnowszych okienek. 13
Spora szansa, że oprogramowanie poradzi sobie z językiem polskim. 1
Podobno Star Wars: Battlefront 2 był najpopularniejszą grą wśród pracowników Konami. 19
Urządzenia mają kosztować mniej niż 50 dolarów. 5
Tym razem rozdzielczość 1440p. 11
Mnóstwo tytułów do wyboru. 15
Może wreszcie się uda. Smach Z to handheld dla gracza, którego historia sięga 2014 roku. 27
Ograniczenia, blokady nowego systemu. 32
Pokazujemy siedem obudów, które można znaleźć w polskich sklepach. 45
Przymiarki do stworzenia własnej karty graficznej. 33
Trzeba się jednak pospieszyć. Microsoft obchodzi właśnie 5-lecie marki Surface Pro. 25
Wyższy zegar to i wyższa wydajność. 37
Firma nie powtórzy błędu, który popełniła przy premierze modelu G6. 23
Wymiana pasty daje duże korzyści. 41
Wentylatorom wstęp wzbroniony. 14
Układom Intel Gemini Lake szykują się konkurenci. 5
Duża popularność najnowszej wersji oprogramowania od The Document Foundation. 29
Ograniczenia, blokady nowego systemu. 32
Seria gier nie ma ostatnio zbyt dobrej passy. 19
Może wreszcie się uda. Smach Z to handheld dla gracza, którego historia sięga 2014 roku. 27
Przymiarki do stworzenia własnej karty graficznej. 33
Facebook
Ostatnio komentowane