Tagi
zwiastun
technologie
3d vision (1)   4k (3)   activision (1)   adrian chmielarz (1)   amd (2)   amd mantle (1)   amd tressfx (1)   anvil (1)   anvil next (2)   anvilnext (1)   apex turbulence (1)   api (1)   assassin’s creed: unity (1)   assassin's creed (3)   assassin's creed iv: black flag (2)   batman (1)   batman: arkham origins (1)   black flag (2)   call of duty (1)   call of duty: ghosts (1)   cars (1)   cd projekt red (1)   cenega (1)   chris roberts (2)   cienie (1)   clothing (1)   cloud imperium games (2)   crowdfunding (2)   cry engine (2)   cryengine 3 (2)   cyfrowa dystrybucja (1)   data premiery (1)   destruction (1)   directx 11 (2)   disrupt (1)   dx 11 (2)   dx11 (1)   efekty graficzne (3)   eidos montreal (1)   elektroniczna dystrybucja (1)   engine (2)   farm 51 (1)   filmik (4)   fotogrametria (1)   fotorealizm (2)   fpp (2)   fps (1)   fragmenty rozgrywki (3)   game (1)   gameplay (4)   games (1)   gameworks (1)   gcn (1)   geforce (2)   get even (1)   ghosts (1)   gpu (1)   gra (13)   gra komputerowa (2)   grafika (12)   gry (13)   gry akcji (1)   hairworks (1)   hbao+ (2)   horror (1)   infinity ward (1)   karty graficzne (1)   kosmiczny symulator (2)   lovecraft (1)   mantle (2)   mmo (2)   multiplayer (1)   noty (1)   nowa generacja (1)   nvidia (6)   nvidia gameworks (1)   nvidia physx (2)   oceny (1)   opinie (1)   oprawa wizualna (2)   optymalizacja (1)   pc (10)   physx (4)   pierwsze recenzje (1)   playstation 4 (3)   polska gra (2)   porównanie (1)   porównanie graficzne (1)   premiera (7)   project c.a.r.s. (1)   project cars (1)   przygodowe (1)   ps3 (5)   ps4 (5)   radeon (1)   recenzje (2)   rewolucja francuska (1)   rpg (1)   sandbox (2)   screeny (5)   silnik (5)   skanowanie 3d (1)   skradanka (1)   splash damage (1)   squadron 42 (1)   square enix (1)   star citizen (2)   steam (1)   steamos (1)   sterowniki (1)   strzelanina (1)   symulator (2)   teaser (1)   teselacja (1)   the astronauts (1)   the farm 51 (1)   the vanishing of ethan carter (1)   the witcher 3 (1)   thief (1)   tpp (1)   tressfx (1)   tressfx 2.0 (1)   trueaudio (1)   txaa (2)   ubisoft (4)   unreal engine 3 (3)   valve (1)   warner bros (1)   warner bros games montreal (1)   watch dogs (1)   watch_dogs (1)   wideo (1)   wiedźmin 3 (1)   wiedźmin 3: dziki gon (1)   wii u (2)   windows (1)   wing commander (2)   wymagania sprzętowe (3)   wymagania systemowe (2)   wyścigi (1)   x360 (4)   xbox 360 (1)   xbox one (3)   xo (1)   xone (5)   zapis rozgrywki (2)  
Publikacji na stronę
1
Bartosz Woldański | 18.05.2015 | 25922 odsłony | 50 komentarzy

Premiera gry Wiedźmin 3: Dziki Gon odbędzie się już jutro. Nic więc dziwnego, że CD Projekt RED podsyca apetyt na jedną z najbardziej oczekiwanych gier. Mimo że dotychczasowe materiały wideo nie wykazały dużych różnic w grafice między wersjami konsolowymi a PC, to dla najbardziej wymagających graczy przygotowano specjalne efekty w ramach Nvidia GameWorks, do których zaliczają się HairWorks, PhysX Destruction i PhysX Clothing. W edycji komputerowej Wiedźmina 3 zwiększymy również rozdzielczość do 4K oraz włączymy ustawienia „Ultra”, w tym opcję HBAO+. 

więcej »
Bartosz Woldański | 11.10.2014 | 7520 odsłon | 18 komentarzy

Próbka użycia nowej wersji technologii AMD TressFX w grze Star Citizen została zademonstrowana na promocyjnym materiale wideo. Przynajmniej na to wygląda. O tym, że symulator kosmiczny Chrisa Robertsa i studia Cloud Imperium Games powstaje we współpracy z firmą AMD, wiemy od ubiegłego roku. Gra będzie obsługiwać nie tylko Mantle, ale również TressFX, co jest właściwie tylko potwierdzeniem wcześniejszych planów związanych z jego integracją w Star Citizen. 

więcej »
Bartosz Woldański | 23.07.2014 | 8174 odsłony | 9 komentarzy

W lipcu Assassin’s Creed: Unity otrzymał aż kilka nowych materiałów wideo, w tym jeden omawiający temat odświeżonego silnika, na którym powstaje przytoczona część popularnej serii. W ubiegłym tygodniu pojawiły się dwa filmy, z czego jeden ukazujący nowe fragmenty rozgrywki, natomiast teraz firma Ubisoft pokrótce przybliżyła na zwiastunie wykorzystaną technologię, która posłużyła do stworzenia przekonującego i „żywego” XVIII-wiecznego Paryża pogrążonego w chaosie.

więcej »
Bartosz Woldański | 06.06.2014 | 14756 odsłon | 21 komentarzy

Red Creek Valley stanie otworem za kilka miesięcy, ale już teraz możemy zobaczyć efekt użycia innowacyjnej technologii. Pojawił się pierwszy konkretny materiał wideo ukazujący faktyczny wygląd The Vanishing of Ethan Carter. Prace nad stosunkowo niewielkim, ale ambitnym i intrygującym projektem Adriana Chmielarza i niezależnego zespołu deweloperskiego The Astronauts mają się ku końcowi. Zwiastun przedstawia otwarty świat gry stworzony na zmodyfikowanym silniku Unreal Engine 3 oraz przy użyciu techniki fotogrametrii.

więcej »
Bartosz Woldański | 10.04.2014 | 12876 odsłon | 28 komentarzy

Zgodnie z obietnicą firmy Ubisoft, miesiąc przed premierą mamy okazję zobaczyć pecetową wersję Watch_Dogs w akcji. Czy gra wygląda rzeczywiście porównywalnie do tego, co ujrzeliśmy podczas prezentacji na targach E3 2012? Choć nowy materiał wideo, w którym zostały omówione technologie firmy Nvidia wykorzystane przez Ubisoft, nie daje jednoznacznej odpowiedzi, to nie da się ukryć, że grafika robi lepsze wrażenie niż na ostatnich zwiastunach przygotowanych na podstawie wersji na PlayStation 4.

więcej »
Bartosz Woldański | 24.02.2014 | 6814 odsłon | 56 komentarzy

Jak dobrze wiemy, najnowszy Thief, którego premiera odbędzie się w tym tygodniu, ma być drugą grą wykorzystującą technologię AMD Mantle. Do tej pory spodziewaliśmy się, że obsługa niskopoziomowego interfejsu programowania pojawi się w dniu wydania skradanki, ale nasze przypuszczenia okazały się mylne. Twórcy nie zdążą na czas.

więcej »
Bartosz Woldański | 08.01.2014 | 13701 odsłon | 25 komentarzy

Pod koniec ubiegłego roku poznaliśmy pierwsze szczegóły na temat polskiej produkcji Get Even autorstwa studia The Farm 51. Teraz możemy zobaczyć ją nie tylko na obrazkach z gry, ale też na pierwszym zwiastunie, który pokazuje, jak bardzo twórcy kładą nacisk na fotorealizm.

więcej »
Bartosz Woldański | 26.11.2013 | 8213 odsłon | 18 komentarzy

Kosmiczny symulator Chrisa Robertsa, autora takich tytułów, jak Freelancer czy Wing Commander, cieszy się ogromnym zainteresowaniem – dzięki finansowemu wsparciu graczy uzbierano już kwotę przekraczającą 30 milionów dolarów. Projekt, który oficjalnie zapowiedziano w październiku 2012 roku, pojawi się najwcześniej w 2015 roku, ale już teraz jest o nim głośno i nie bez powodu.

więcej »
Bartosz Woldański | 07.11.2013 | 10844 odsłony | 39 komentarzy

Tytuł nadjedzie w przyszłym roku także na komputery wyposażone w system operacyjny Windows oraz konsole PlayStation 4, Xbox One i Wii U. Pierwotnie gra miała ukazać się wyłącznie na pecetach oraz starszych urządzeniach Sony i Microsoftu, ale plany uległy zmianie.

więcej »
Bartosz Woldański | 05.11.2013 | 43104 odsłony | 32 komentarze

Dzisiaj swoją premierę ma największy konkurent Battlefielda 4 – Call of Duty: Ghosts. I rzeczywiście mamy do czynienia z wymaganiami sprzętowymi „nowej generacji”, gdyż gra potrzebuje do uruchomienia (tak, dobrze czytacie) 6 GB RAM-u…

więcej »
Bartosz Woldański | 29.10.2013 | 11471 odsłon | 9 komentarzy

Nvidia prezentuje swoje rozwiązania technologiczne w kolejnej, chociażby po Batman: Arkham Origins, grze, w której dodatkowe efekty zobaczą wyłącznie posiadacze kart GeForce. To, że amerykański koncern współpracuje z producentami gier, nie jest żadnym novum, ale w ostatnim czasie próbuje zachęcić graczy większą liczbą tytułów oferujących ustawienia niedostępne na konkurencyjnych układach graficznych. 

więcej »
Bartosz Woldański | 25.10.2013 | 18593 odsłony | 57 komentarzy

Człowiek-Nietoperz powraca w trzeciej odsłonie serii Batman: Arkham. Inny producent, prequel zamiast sequela, ale ten sam silnik, wsparcie Nvidii i mechanika rozgrywki, która nie zmieniła się ani na jotę. Czy na takiego Batmana czekaliśmy?

więcej »
Bartosz Woldański | 17.09.2013 | 7403 odsłony | 13 komentarzy

Francuski koncern Ubisoft opublikował kolejny materiał wideo z Assassin’s Creed IV: Black Flag. Omówiono w nim zastosowane technologie, które w pełnej krasie ujrzymy wyłącznie na konsolach nowej generacji oraz pecetach.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Czyżby jednak nie było tak dobrze, jak myśleliśmy? 65
Będzie też wersja Explore Edition. 12
Po co dziś kupować wersję pudełkową jakiejś gry? Powody mogą być dwa. 80
Zieloni tłumaczą najważniejsze zagadnienia. 31
Niezły ekran i dobry system audio. 11
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 31
Eksperyment się nie udał. 15
Zyskują deweloperzy, zyskują i gracze. 20
Niebiescy odświeżają linie Pentium i Celeron. 25
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 31
Plotki wracają ze zdwojoną siłą. 10
Codemasters znowu dało radę. 20
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Gdy budżet jest mocno ograniczony. 9
Zgadniecie, jakie marki z Państwa Środka cieszą się u nas największym wzięciem? 18
Facebook
Ostatnio komentowane