Tagi
zwiastun
steam early access
alfa (3)   alpha (2)   arma (1)   beta (2)   beta-testy (2)   bohemia interactive (2)   brian fargo (2)   carmageddon (1)   carmageddon: reincarnation (1)   cd projekt (1)   cdp.pl (2)   cena (3)   chrome engine (1)   chrome engine 6 (1)   crowdfunding (5)   crpg (6)   cyfrowa dystrybucja (1)   data premiery (5)   dayz (2)   dayz standalone (2)   dean hall (2)   deep silver (2)   divinity (2)   divinity: grzech pierworodny (2)   divinity: original sin (2)   early access (2)   fallout (2)   fantasy (2)   filmiki (2)   fpp (1)   fragmenty rozgrywki (3)   gameplay (5)   gra (7)   gra komputerowa (4)   gry (7)   hellraid (1)   inxile (3)   inxile entertainment (3)   kickstarter (5)   kooperacja (1)   larian (2)   larian studios (2)   Linux (2)   mac (4)   mmo (2)   modyfikacja (2)   obsuwa (1)   opóźnienie (1)   pc (8)   planescape: torment (1)   plany (1)   polska gra (1)   postapokalipsa (2)   pre-order (1)   premiera (9)   ps4 (1)   real virtuality 3 (1)   rpg (6)   rzut izometryczny (3)   screeny (5)   sieciowe (1)   siekanka (1)   slasher (1)   sprzedaż (1)   stainless games (1)   steam (8)   sukces (1)   survival (2)   survival horror (2)   szczegóły (1)   techland (1)   torment (1)   torment: tides of numenera (1)   tryb gry (1)   turowe (2)   unity (3)   unity 4 (2)   wasteland (2)   wasteland 2 (2)   wczesny dostęp (3)   wymagania (2)   wymagania sprzętowe (6)   wymagania systemowe (6)   wyniki sprzedaży (1)   wyścigi (1)   xo (1)   xone (1)   zapis rozgrywki (3)   zapowiedź (1)   zmiany (1)   zombie (2)  
Publikacji na stronę
1
Bartosz Woldański | 26.01.2016 | 10398 odsłon | 20 komentarzy

Torment: Tides of Numenera wszedł w fazę beta i gra jest od dziś dostępna w usłudze Steam Early Access. Z tej okazji studio inXile Entertainment podzieliło się nowymi screenami, zwiastunem oraz ujawniło wymagania sprzętowe, które mimo wszystko należy traktować jako wstępne, bo twórcy jeszcze nie skupili się na optymalizacji. Data premiery pełnej wersji nie jest na razie znana. 

więcej »
Bartosz Woldański | 19.03.2015 | 9680 odsłon | 20 komentarzy

Premiera Carmageddon: Reincarnation została ustalona na drugą połowę kwietnia 2015 roku. Wszystko wskazuje na to, że twórcom uda się dotrzymać wcześniej złożonych obietnic, według których pełna wersja nietypowych wyścigów miała wyjść z fazy tzw. wczesnego dostępu na platformie Steam już w przyszłym miesiącu. Z tej okazji studio Stainless Games opublikowało nowy zwiastun gry. 

więcej »
Bartosz Woldański | 01.05.2014 | 5382 odsłony | 5 komentarzy

Niestety, otwarcie wrót do piekieł odłożone na późniejszy termin. Gra Hellraid miała wyjść w 2013 roku, potem w 2014 roku, ale ostatecznie zadebiutuje dopiero w 2015 roku. Z czego wynikają te obsuwy? Z chęci rozbudowania produkcji – stosunkowo niewielka gra, tworzona pierwotnie z myślą o dystrybucji cyfrowej, rozrasta się z miesiąca na miesiąc. Studio Techland porzuca pomysł wydania jej na PlayStation 3 i Xboksa 360, w zamian należy oczekiwać premiery na konsolach nowej generacji (i PC, rzecz jasna).

więcej »
Bartosz Woldański | 25.04.2014 | 6267 odsłon | 7 komentarzy

Studio Larian ujawniło datę premiery jednego z większych projektów wspieranych przez graczy na platformie Kickstarter. Równo rok temu udało się zdobyć dodatkowe fundusze na produkcję Divinity: Original Sin, klasycznego cRPG-a w klimatach fantasy, a część zmian, jakie twórcy wprowadzili po zdobyciu miliona dolarów, został ukazany na nowym zwiastunie z rozgrywki.

więcej »
Bartosz Woldański | 20.01.2014 | 8483 odsłony | 15 komentarzy

Są tutaj fani Divine Divinity? Nadchodzi kolejna odsłona tej chyba nieco niedocenionej serii. Divinity: Original Sin to projekt, który był współfinansowany przez graczy na platformie Kickstarter. Studio Larian poprosiło w ubiegłym roku o pomoc w dokończeniu produkcji, zbierając kwotę ponad dwukrotnie wyższą od pożądanej. Tytuł pojawił się na platformie Steam w ramach tzw. wczesnego dostępu – dzięki temu poznaliśmy również wymagania sprzętowe wersji PC.

więcej »
Bartosz Woldański | 14.01.2014 | 4992 odsłony | 9 komentarzy

Twórcy gier coraz chętniej korzystają z nowego rozwiązania (tzw. wczesnego dostępu) na platformie dystrybucji cyfrowej firmy Valve, które pozwala graczom zagrać w oczekiwany tytuł już w wersji alfa lub beta. To samo spotkało DayZ, którego finalne wydanie ma ukazać się dopiero w 2015 roku. Mimo skrajnych opinii na ten temat gry publikowane w ramach usługi Steam Early Access cieszą się dużą popularnością. Najlepszym tego przykładem jest nowy survival z zombie czeskiego studia Bohemia Interactive (autorzy Arma III), który rozszedł się już w przeszło milionie egzemplarzy.

więcej »
Bartosz Woldański | 17.12.2013 | 42948 odsłon | 13 komentarzy

Po bardzo długim oczekiwaniu nareszcie opublikowano wczesną wersję samodzielnego wydania gry DayZ. Czy tylko emocje zbytnio nie opadły? Dean Hall oraz studio Bohemia Interactive, znane z serii Arma, przetestowali cierpliwość graczy i wcale na tym się nie skończyło, bo kupując grę w sklepie Steam albo na stronie internetowej producenta, otrzymujemy na razie dostęp do wersji alfa. A to z kolei wymaga odpowiedniego podejścia do tytułu, bo inaczej można się srodze rozczarować...

więcej »
Bartosz Woldański | 16.12.2013 | 11706 odsłon | 17 komentarzy

Studio inXile Entertainment ogłosiło jakiś czas temu, że niebawem do beta-testów Wasteland 2 będą mogli dołączyć również gracze, którzy zakupią grę w ramach Steam Early Access i… stało się. Klasyczny cRPG w postapokaliptycznym klimacie pojawił się w sklepie cyfrowej dystrybucji firmy Valve. Z tej okazji opublikowano pełne wymagania sprzętowe oraz nowe screeny i zwiastun.  

więcej »
Bartosz Woldański | 13.12.2013 | 9612 odsłon | 10 komentarzy

Jest to kolejny powrót do przeszłości, powrót do klasycznych cRPG-ów. Studio inXile Entertainment, podobnie jak chociażby Obsidian, poprosiło o wsparcie finansowe na platformie Kickstarter i po długich miesiącach oczekiwania pierwsi użytkownicy, którzy wpłacili m.in. podczas kampanii crowdfundingowej określoną kwotę na Wasteland 2, otrzymali dostęp do wersji bety. Reszta graczy musi jeszcze uzbroić się w cierpliwość, ale już niedługo przekonamy się, ile warta jest kontynuacja postapokaliptycznego cRPG-a sprzed 25 lat.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Czyżby jednak nie było tak dobrze, jak myśleliśmy? 66
Po co dziś kupować wersję pudełkową jakiejś gry? Powody mogą być dwa. 80
Zieloni tłumaczą najważniejsze zagadnienia. 31
Bioware nie wyciągnęło wniosków po Andromedzie. 58
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 31
Codemasters znowu dało radę. 20
Facebook
Ostatnio komentowane