Tagi
Publikacji na stronę
1
Bartosz Woldański | 16.03.2016 | 7662 odsłony | 9 komentarzy

Firma Obsidian Entertainment zapowiedziała Tyranny, izometrycznego RPG-a, w którym wcielimy się w złą postać. Produkcja powstaje od dłuższego czasu we współpracy z wydawcą, Paradox Interactive, który odpowiadał również za dystrybucję i promocję Pillars of Eternity. Co prawda nie ujawniono jeszcze wiele szczegółów, ale tym, co odróżni Tyranny od wielu innych RPG-ów, jest to, że pierwsze skrzypce zagrają siły zła, a co za tym idzie – będziemy siać postrach i zniszczenie, zamiast kolejny raz ratować świat z opresji. 

więcej »
Bartosz Woldański | 26.01.2016 | 10397 odsłon | 20 komentarzy

Torment: Tides of Numenera wszedł w fazę beta i gra jest od dziś dostępna w usłudze Steam Early Access. Z tej okazji studio inXile Entertainment podzieliło się nowymi screenami, zwiastunem oraz ujawniło wymagania sprzętowe, które mimo wszystko należy traktować jako wstępne, bo twórcy jeszcze nie skupili się na optymalizacji. Data premiery pełnej wersji nie jest na razie znana. 

więcej »
Bartosz Woldański | 07.09.2015 | 6312 odsłon | 7 komentarzy

Przepustka sezonowa Pillars of Eternity: The White March pojawi się wkrótce w edycji pudełkowej. Pierwsza część dodatku do jednego z najlepszych RPG-ów ostatnich lat jest już dostępna w sprzedaży od 25 sierpnia, ale przy zakupie tzw. Season Passa, zwłaszcza w pudełku, gwarantującego dostęp do obu części rozszerzenia The White March, zaoszczędzimy trochę pieniędzy. 

więcej »
Bartosz Woldański | 14.01.2015 | 8474 odsłony | 16 komentarzy

Premiera Pillars of Eternity, duchowego spadkobiercy takich gier, jak Baldur’s Gate i Icewind Dale, odbędzie się pod koniec marca 2015 roku. Studio Obsidian Entertainment doprecyzowało swoje plany i ujawniło dokładną datę wydania obiecującego RPG-a w rzucie izometrycznym, który został ufundowany na platformie Kickstarter. Pillars of Eternity, znane wcześniej pod nazwą Project Eternity, miało pierwotnie ukazać się jeszcze przed końcem ubiegłego roku. 

więcej »
Bartosz Woldański | 25.04.2014 | 6267 odsłon | 7 komentarzy

Studio Larian ujawniło datę premiery jednego z większych projektów wspieranych przez graczy na platformie Kickstarter. Równo rok temu udało się zdobyć dodatkowe fundusze na produkcję Divinity: Original Sin, klasycznego cRPG-a w klimatach fantasy, a część zmian, jakie twórcy wprowadzili po zdobyciu miliona dolarów, został ukazany na nowym zwiastunie z rozgrywki.

więcej »
Bartosz Woldański | 20.01.2014 | 8483 odsłony | 15 komentarzy

Są tutaj fani Divine Divinity? Nadchodzi kolejna odsłona tej chyba nieco niedocenionej serii. Divinity: Original Sin to projekt, który był współfinansowany przez graczy na platformie Kickstarter. Studio Larian poprosiło w ubiegłym roku o pomoc w dokończeniu produkcji, zbierając kwotę ponad dwukrotnie wyższą od pożądanej. Tytuł pojawił się na platformie Steam w ramach tzw. wczesnego dostępu – dzięki temu poznaliśmy również wymagania sprzętowe wersji PC.

więcej »
Bartosz Woldański | 11.12.2013 | 11037 odsłon | 27 komentarzy

Uwielbiacie gry pokroju Baldur’s Gate, Icewind Dale albo Planescape: Torment, ale znacie już je na pamięć? Project Eternity, a właściwie już Pillars of Eternity to powrót do klasycznych cRPG-ów w rzucie izometrycznym, za który odpowiada specjalizujące się w tym gatunku studio Obsidian Entertainment, a więc szansa na zagranie w coś nowego nawiązującego do tych kultowych tytułów.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Czyżby jednak nie było tak dobrze, jak myśleliśmy? 65
Po co dziś kupować wersję pudełkową jakiejś gry? Powody mogą być dwa. 80
Zieloni tłumaczą najważniejsze zagadnienia. 31
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 31
Niezły ekran i dobry system audio. 11
Bioware nie wyciągnęło wniosków po Andromedzie. 52
Eksperyment się nie udał. 16
Niebiescy odświeżają linie Pentium i Celeron. 25
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 31
Plotki wracają ze zdwojoną siłą. 10
Codemasters znowu dało radę. 20
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Zyskują deweloperzy, zyskują i gracze. 21
Gdy budżet jest mocno ograniczony. 9
Zgadniecie, jakie marki z Państwa Środka cieszą się u nas największym wzięciem? 18
Facebook
Ostatnio komentowane