Tagi
zwiastun
grafika
1080p (8)   2.5d 3ds (1)   30 fps (8)   3d vision (1)   3dmark (1)   4k (4)   792p (1)   900p (2)   960p (1)   action-rpg (1)   adrian chmielarz (1)   amd (2)   amd mantle (2)   amd tressfx (1)   anvil (1)   anvil next (2)   anvilnext (1)   apex turbulence (1)   api (1)   armature studio (1)   assassin’s creed: unity (2)   assassin's creed (4)   assassin's creed iv: black flag (2)   batman (2)   batman: arkham (1)   batman: arkham origins (2)   batman: arkham origins blackgate (1)   batman: arkham origins blackgate deluxe edtion (1)   bioware (1)   black flag (2)   capcom (1)   cars (1)   castlevania (1)   castlevania: lords of shadow (1)   castlevania: lords of shadow 2 (1)   cd projekt (1)   cd projekt red (2)   cena (2)   cenega (1)   chris roberts (2)   ci games (1)   cienie (1)   city interactive (1)   clothing (1)   cloud imperium games (2)   crowdfunding (2)   crpg (6)   cry engine (3)   cryengine (3)   cryengine 3 (4)   crytek (1)   cyfrowa dystrybucja (2)   cywilizacja 6 (1)   data premiery (9)   deck13 (1)   deep silver (1)   demo technologiczne (1)   destruction (1)   directx 11 (2)   disrupt (2)   division (1)   długość gry (1)   długość rozgrywki (1)   dragon age (1)   dragon age iii (1)   dragon age: inkwizycja (1)   dragon age: inquisition (1)   driveclub (1)   dx 11 (2)   dx11 (1)   dziki gon (1)   e3 (1)   ea (1)   efekty graficzne (3)   eidos montreal (1)   electronic arts (1)   elektroniczna dystrybucja (1)   engine (3)   evolution studios (1)   farm 51 (1)   filmik (4)   fledge (1)   fledge engine (1)   fotogrametria (2)   fotorealizm (3)   fpp (3)   fps (2)   fragmenty rozgrywki (9)   frostbite 3 (1)   full hd (1)   futuremark (1)   game (1)   gameplay (8)   games (1)   gamescom (1)   gamescom 2016 (1)   gameworks (1)   gcn (1)   geforce (2)   get even (2)   gpu (1)   gra (32)   gra komputerowa (8)   gra niezależna (1)   gry (30)   gry akcji (6)   hairworks (1)   hbao+ (1)   hdr (1)   horror (2)   indie (1)   informacje (1)   ivory tower (1)   karty graficzne (1)   kickstarter (2)   kingdom come (2)   kingdom come: deliverance (2)   konami (1)   kosmiczny symulator (2)   Linux (1)   lords of the fallen (1)   lovecraft (1)   mac (1)   mantle (3)   massive entertainment (1)   mercury steam entertainment (1)   mmo (4)   multiplayer (1)   myclub (1)   next-gen (1)   nowa generacja (4)   nvidia (5)   nvidia gameworks (1)   nvidia physx (2)   oceny (2)   opinie (2)   oprawa wizualna (3)   optymalizacja (1)   pc (23)   pes 2019 (1)   physx (3)   playstation (1)   playstation 4 (10)   playstation vita (1)   polska gra (4)   porównanie (3)   porównanie graficzne (2)   porównanie grafiki (1)   porównanie wydajności (1)   praxis (1)   premiera (22)   pro evolution soccer 2019 (1)   project c.a.r.s. (1)   project cars (1)   przygodowe (1)   ps3 (12)   ps4 (16)   rad 4.0 (1)   rad 4.0 engine (2)   radeon (1)   ready at dawn (2)   recenzje (3)   remake (1)   remastered (1)   reset (1)   resident evil (1)   resident evil hd (1)   rewolucja francuska (2)   rozdzielczość (5)   rpg (2)   rpg akcji (1)   ryse (1)   ryse: son of rome (1)   sandbox (11)   screeny (15)   shattered horizon (1)   sid meier's civilization vi (1)   silnik (8)   skanowanie 3d (2)   skradanka (1)   slasher (2)   snowdrop (1)   snowdrop engine (1)   sony (1)   sony computer entertainment (3)   sony santa monica (2)   splash damage (1)   sprzedaż (2)   squadron 42 (1)   square enix (1)   star citizen (2)   steam (1)   steamos (1)   steampunk (2)   sterowniki (1)   strzelanina (5)   survival horror (1)   symulator (2)   szczegóły (6)   średniowiecze (2)   świat gry (1)   teaser (1)   technologia (2)   technologie (12)   teselacja (1)   the astronauts (1)   the crew (1)   the division (1)   the farm 51 (2)   the order 1886 (2)   the vanishing of ethan carter (1)   the witcher 3 (1)   theory interactive (1)   thief (1)   tom clancy's the division (1)   tpp (8)   tps (2)   trailer (1)   tressfx (1)   tressfx 2.0 (1)   trueaudio (1)   txaa (1)   ubisoft (10)   ubisoft massive (1)   ubisoft montreal (1)   unreal engine 3 (3)   valve (1)   vgx (2)   vgx 2013 (2)   walka (1)   wampiry (1)   warhorse (2)   warhorse studios (2)   warner bros (1)   warner bros games montreal (1)   warner bros. (1)   watch dogs (4)   watch_dogs (4)   wideo (2)   wiedźmin 3 (4)   wiedźmin 3: dziki gon (2)   wii u (4)   windows (1)   wing commander (2)   wydajność (9)   wymagania sprzętowe (5)   wymagania systemowe (4)   wyścigi (3)   x360 (11)   xbox 360 (1)   xbox one (8)   xo (5)   xone (13)   zapis rozgrywki (3)   zapowiedź (7)   zmiany (2)   zręcznościowe (1)   zwycięstwa (1)  
Publikacji na stronę
1 2
Adrian Kotowski | 09.05.2018 | 9515 odsłon | 8 komentarzy

Szykuje się sporo ciekawych zmian. Konami oficjalnie zapowiedziało grę Pro Evolution Soccer 2019 i udostępniło wiele interesujących informacji o najnowszej części piłkarskiej serii. Deweloperzy zapowiedzieli liczne usprawnienia związane z dostępnymi trybami gry, oprawą graficzną i samą rozgrywką.

więcej »
Bartosz Woldański | 17.08.2016 | 4517 odsłon | 10 komentarzy

Premiera polskiej gry Get Even odbędzie się w przyszłym roku. Z okazji targów gamescom 2016 w Kolonii, które rozpoczęły się dzisiaj i potrwają kilka dni, polskie studio The Farm 51 opublikowało wespół z wydawcą, firmą Bandai Namco, nowy zwiastun obiecującej produkcji. 

więcej »
Adrian Kotowski | 11.05.2016 | 12484 odsłony | 29 komentarzy

Studio Firaxis oficjalnie zapowiedziało grę Sid Meier’s Civilization VI. Produkcja ma być ukłonem w stronę największych fanów serii, którym nie podobała się ostatnia, umiejscowiona w kosmosie odsłona o podtytule Beyond Earth. Czeka nas kilka istotnych zmian względem wcześniejszych części, które mają sprawić, że każda rozgrywka będzie nieco inna. 

więcej »
Bartosz Woldański | 18.05.2015 | 25927 odsłon | 50 komentarzy

Premiera gry Wiedźmin 3: Dziki Gon odbędzie się już jutro. Nic więc dziwnego, że CD Projekt RED podsyca apetyt na jedną z najbardziej oczekiwanych gier. Mimo że dotychczasowe materiały wideo nie wykazały dużych różnic w grafice między wersjami konsolowymi a PC, to dla najbardziej wymagających graczy przygotowano specjalne efekty w ramach Nvidia GameWorks, do których zaliczają się HairWorks, PhysX Destruction i PhysX Clothing. W edycji komputerowej Wiedźmina 3 zwiększymy również rozdzielczość do 4K oraz włączymy ustawienia „Ultra”, w tym opcję HBAO+. 

więcej »
Bartosz Woldański | 20.02.2015 | 7981 odsłon | 31 komentarzy

The Order 1886, kolejna gra na wyłączność PlayStation 4, debiutuje na rynku. W sieci pojawiły się pierwsze recenzje oraz opinie graczy i wygląda na to, że mamy do czynienia z rozczarowaniem. Jeszcze przed premierą burzę w sieci wywołały informacje o bardzo krótkiej, nawet pięciogodzinnej kampanii fabularnej, która jest jedynym trybem w tej strzelaninie TPP. Okazuje się, że gra zawodzi nie tylko pod tym względem. 

więcej »
Bartosz Woldański | 11.10.2014 | 7520 odsłon | 18 komentarzy

Próbka użycia nowej wersji technologii AMD TressFX w grze Star Citizen została zademonstrowana na promocyjnym materiale wideo. Przynajmniej na to wygląda. O tym, że symulator kosmiczny Chrisa Robertsa i studia Cloud Imperium Games powstaje we współpracy z firmą AMD, wiemy od ubiegłego roku. Gra będzie obsługiwać nie tylko Mantle, ale również TressFX, co jest właściwie tylko potwierdzeniem wcześniejszych planów związanych z jego integracją w Star Citizen. 

więcej »
Bartosz Woldański | 11.10.2014 | 26473 odsłony | 22 komentarze

Dragon Age: Inquisition początkowo dołączył do gier potrzebujących karty graficznej ze sporą ilością pamięci, ale wymagania sprzętowe wersji PC zostały szybko skorygowane. Po poprawkach tytuł studia BioWare nie jest bardziej „sprzętożerny” niż Battlefield 4, pierwsza produkcja działająca na silniku Frostbite 3. Dodatkowo komputerowa edycja nadchodzącego Dragon Age’a będzie obsługiwać rozdzielczość 4K i technologię AMD Mantle. Poznaliśmy też szczegóły na temat natywnej rozdzielczości w wersjach przeznaczonych na PlayStation 4 i Xboksa One.

więcej »
Bartosz Woldański | 04.09.2014 | 9230 odsłon | 58 komentarzy

Miesiąc temu firma Crytek ogłosiła, że jesienią tego roku nadejdzie pecetowa wersja Ryse: Son of Rome, a teraz poznaliśmy dokładną datę premiery oraz wymagania sprzętowe. Jako że grę będzie napędzać najnowsza wersja silnika CryEngine, to spodziewaliśmy się, że będzie potrzebowała mocnego komputera. Czy jest się czego bać? Okazuje, że się Ryse: Son of Rome to pierwszy tytuł, do którego zalecana jest karta graficzna z 4 GB pamięci na pokładzie! Próbkę tego, co dane nam będzie ujrzeć na PC, można zobaczyć na efektownym zwiastunie.

więcej »
Bartosz Woldański | 05.08.2014 | 11897 odsłon | 13 komentarzy

Japońska firma Capcom niespodziewanie ogłosiła prace nad remakiem… pierwszej części Resident Evil. Co prawda, nie jest to pierwsze odświeżenie „jedynki”, ale tym razem lista docelowych platform sprzętowych jest imponująca, gdyż obejmuje nie tylko PC oraz konsole starej generacji, ale także PlayStation 4 i Xboksa One. Premiera w Ameryce Północnej i Europie została zaplanowana na 2015 rok, a my poznaliśmy pierwsze szczegóły na temat szykowanych zmian w Resident Evil HD – lub – jak kto woli – Remastered Edition.

więcej »
Bartosz Woldański | 23.07.2014 | 8175 odsłon | 9 komentarzy

W lipcu Assassin’s Creed: Unity otrzymał aż kilka nowych materiałów wideo, w tym jeden omawiający temat odświeżonego silnika, na którym powstaje przytoczona część popularnej serii. W ubiegłym tygodniu pojawiły się dwa filmy, z czego jeden ukazujący nowe fragmenty rozgrywki, natomiast teraz firma Ubisoft pokrótce przybliżyła na zwiastunie wykorzystaną technologię, która posłużyła do stworzenia przekonującego i „żywego” XVIII-wiecznego Paryża pogrążonego w chaosie.

więcej »
Bartosz Woldański | 06.06.2014 | 14758 odsłon | 21 komentarzy

Red Creek Valley stanie otworem za kilka miesięcy, ale już teraz możemy zobaczyć efekt użycia innowacyjnej technologii. Pojawił się pierwszy konkretny materiał wideo ukazujący faktyczny wygląd The Vanishing of Ethan Carter. Prace nad stosunkowo niewielkim, ale ambitnym i intrygującym projektem Adriana Chmielarza i niezależnego zespołu deweloperskiego The Astronauts mają się ku końcowi. Zwiastun przedstawia otwarty świat gry stworzony na zmodyfikowanym silniku Unreal Engine 3 oraz przy użyciu techniki fotogrametrii.

więcej »
Bartosz Woldański | 13.05.2014 | 11213 odsłon | 73 komentarze

Firma Ubisoft wreszcie przestała milczeć, ucinając wszelkie plotki i spekulacje dotyczące rozdzielczości i wydajności Watch_Dogs w wersji na konsole nowej generacji. W ostatnich dniach… dwukrotnie poruszyliśmy temat edycji na PlayStation 4, opierając się na opisie dostępnym na oficjalnej stronie internetowej koncernu Sony, który niestety wprowadzał w błąd, co zostało szybko skorygowane. Jak będzie wyglądać rozdzielczość i liczba klatek na sekundę w rzeczywistości?

więcej »
Bartosz Woldański | 01.05.2014 | 6445 odsłon | 101 komentarzy

W tym tygodniu poznaliśmy nie tylko datę premiery DriveClub, ale także szczegóły na temat rozdzielczości i wydajności, jaką zapewni konsola PlayStation 4 w tej grze. Choć początkowo wyścigi studia Evolution miały być tytułem startowym nowego sprzętu japońskiego koncernu Sony, to do debiutu dojdzie ostatecznie w październiku tego roku.

więcej »
Bartosz Woldański | 23.04.2014 | 6430 odsłon | 41 komentarzy

Lords of the Fallen to na razie jedna z niewielu polskich gier tworzonych wyłącznie z myślą o PC oraz konsolach obecnej generacji. Tomasz Gop, producent wykonawczy studia CI Games, wyjawił wstępne plany związane z rozdzielczością i płynnością animacji w nadchodzącym action cRPG-u. Czy uda się uzyskać jakość 1080p na PlayStation 4 i Xboksie One? Twórcy mają taką nadzieję, choć zdecydowanie łatwiej i szybciej ten proces przebiega na pierwszej z wymienionych konsol.

więcej »
Bartosz Woldański | 10.04.2014 | 12877 odsłon | 28 komentarzy

Zgodnie z obietnicą firmy Ubisoft, miesiąc przed premierą mamy okazję zobaczyć pecetową wersję Watch_Dogs w akcji. Czy gra wygląda rzeczywiście porównywalnie do tego, co ujrzeliśmy podczas prezentacji na targach E3 2012? Choć nowy materiał wideo, w którym zostały omówione technologie firmy Nvidia wykorzystane przez Ubisoft, nie daje jednoznacznej odpowiedzi, to nie da się ukryć, że grafika robi lepsze wrażenie niż na ostatnich zwiastunach przygotowanych na podstawie wersji na PlayStation 4.

więcej »
Bartosz Woldański | 09.04.2014 | 11260 odsłon | 35 komentarzy

Posiadacze konsol nowej generacji pościgają się w rozdzielczości 1080p, ale w 30 klatkach na sekundę. Tę i nie tylko tę informację ujawniło studio Ivory Tower podległe firmie Ubisoft. Oprócz potwierdzenia terminu premiery The Crew, wyścigów z otwartym światem, doczekaliśmy się prezentacji rozgrywki, nowego zwiastuna oraz wysypu obrazków z gry.

więcej »
Bartosz Woldański | 27.03.2014 | 9436 odsłon | 33 komentarze

Tak jak Ubisoft obiecał, tak też uczynił – mamy nowy zwiastun Watch_Dogs. Zostało na nim zaprezentowane Chicago, a więc możemy zrobić kolejny szybki rzut oka na to, jak udało się twórcom odwzorować Wietrzne miasto. Niestety, gra pod względem graficznym wypada porównywalnie do tego, co widzieliśmy na ostatnim oficjalnym materiale wideo, który wywołał prawdziwą burzę w sieci. Chociaż Ubisoft ujawnił, że na PC gra będzie prezentować się lepiej niż na efektownym zwiastunie z targów E3 2012, a na konsolach nowej generacji niewiele gorzej, to nie jesteśmy przekonani co do tego...

więcej »
Bartosz Woldański | 21.03.2014 | 16148 odsłon | 20 komentarzy

Rok bez Asasyna to rok stracony! Podobnie jak w analogicznym okresie roku ubiegłego, tak i teraz zapowiedziano nową odsłonę popularnej serii. Oto ona: Assassin’s Creed: Unity. Mimo że firma Ubisoft zdecydowała się na kolejny intrygujący okres historyczny (rewolucja francuska!), to zabrakło „piątki” w tytule. Przypuszczamy jednak, że tę część, opracowywaną od ponad trzech lat, należy traktować bardziej jak Assassin’s Creed IV: Black Flag aniżeli jak Revelations czy Brotherhood.

więcej »
Bartosz Woldański | 12.03.2014 | 8440 odsłon | 101 komentarzy

Watch_Dogs na konsolach obecnej generacji będzie ciut odstawać jakością grafiki. Firma Ubisoft postanowiła ustosunkować się do burzy, jaką wywołała publikacja nowego oficjalnego zwiastuna nadchodzącego sandboksa. Według francuskiego koncernu Watch_Dogs będzie prezentować się lepiej nie tylko od ostatniego materiału wideo, ale także od prezentacji przeprowadzonej na targach E3 w 2012 roku. Czcze obietnice?

więcej »
Bartosz Woldański | 25.02.2014 | 8986 odsłon | 24 komentarze

Castlevania: Lords of Shadow 2 miała być największą, obok Thiefa, premierą lutego tego roku – czy jest tak faktycznie? Recenzje i pierwsze opinie graczy są raczej dość chłodne, a na pewno skrajne – oceny wahają się od 4/10 do 9/10 (61% w przypadku PS3 i 69% w przypadku X360). Czyżby niewykorzystany potencjał? Ponadto serwis Eurogamer już tradycyjnie przygotował rzetelne porównanie grafiki oraz wydajności.

więcej »
Publikacji na stronę
1 2
Aktualności
Eksperyment się nie udał. 16
Niebiescy odświeżają linie Pentium i Celeron. 25
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 31
Plotki wracają ze zdwojoną siłą. 10
Codemasters znowu dało radę. 20
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Zyskują deweloperzy, zyskują i gracze. 21
Facebook
Ostatnio komentowane