Tagi
Publikacji na stronę
1
Bartosz Woldański | 20.11.2014 | 112806 odsłon | 70 komentarzy

Wymagania Assassin's Creed: Unity są niewątpliwie bardzo wysokie. Potwierdziły to nasz test kart graficznych i procesorów w tej grze Ubisoftu. Assassin's Creed: Unity okazał się zabójczy nie tylko dla komputerów PC, ale także dla konsol, które nie potrafią utrzymać stałych 30 kl./s. Trudno jednak nie odnieść wrażenia, że w dużej mierze wynika to ze słabej optymalizacji gry. Nawet przy minimalnych ustawieniach graficznych 30 kl./s zapewni dopiero podkręcony GeForce GTX 750 Ti. Wymagania sprzętowe pecetowej wersji Assassin’s Creed: Unity są wręcz szokująco wysokie.

więcej »
Bartosz Woldański | 05.08.2014 | 10068 odsłon | 8 komentarzy

Bo dwa Asasyny w jednym roku to za mało. W styczniu powitaliśmy Assassin’s Creed: Liberation HD, czyli konwersję z konsoli przenośnej PlayStation Vita, natomiast na koniec roku firma Ubisoft zgotuje nam aż dwie kolejne, pełnoprawne odsłony serii. Obok Assassin’s Creed Unity, dedykowanego PC oraz konsolom nowej generacji, pojawi się też Assassin’s Creed: Rogue dla PlayStation 3 i Xboksa 360. Poznaliśmy  konkrety na temat nadchodzącej produkcji oraz udostępniono pierwszy zwiastun.

więcej »
Bartosz Woldański | 23.07.2014 | 8175 odsłon | 9 komentarzy

W lipcu Assassin’s Creed: Unity otrzymał aż kilka nowych materiałów wideo, w tym jeden omawiający temat odświeżonego silnika, na którym powstaje przytoczona część popularnej serii. W ubiegłym tygodniu pojawiły się dwa filmy, z czego jeden ukazujący nowe fragmenty rozgrywki, natomiast teraz firma Ubisoft pokrótce przybliżyła na zwiastunie wykorzystaną technologię, która posłużyła do stworzenia przekonującego i „żywego” XVIII-wiecznego Paryża pogrążonego w chaosie.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Czyżby jednak nie było tak dobrze, jak myśleliśmy? 66
Po co dziś kupować wersję pudełkową jakiejś gry? Powody mogą być dwa. 80
Zieloni tłumaczą najważniejsze zagadnienia. 31
Bioware nie wyciągnęło wniosków po Andromedzie. 59
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 31
Codemasters znowu dało radę. 20
Eksperyment się nie udał. 16
Niebiescy odświeżają linie Pentium i Celeron. 25
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 31
Plotki wracają ze zdwojoną siłą. 10
Codemasters znowu dało radę. 20
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Zyskują deweloperzy, zyskują i gracze. 21
Gdy budżet jest mocno ograniczony. 9
Facebook
Ostatnio komentowane