Tagi
Publikacji na stronę
1
Bartosz Woldański | 09.06.2016 | 4723 odsłony | 15 komentarzy

Pokazano nowe fragmenty rozgrywki z Deus Ex: Mankind Divided (Rozłam Ludzkości). Oprócz tego studio Eidos Montreal i firma Square Enix ujawniły specjalny tryb gry o nazwie Deus Ex Breach z opcjonalnymi mikropłatnościami oraz produkcję mobilną Deus Ex GO. 

więcej »
Bartosz Woldański | 31.08.2015 | 6266 odsłon | 15 komentarzy

Deux Ex: Mankind Divided zadebiutuje w lutym 2016 roku. Studio Eidos Montreal ujawniło nie tylko datę premiery gry, ale także zawartość edycji kolekcjonerskiej. Co więcej, bonusy dodawane do preorderów mają zależeć od liczby złożonych zamówień. Poznaliśmy ponadto szczegóły na temat polskiego wydania, za które będzie odpowiadać firma Cenega. 

więcej »
Bartosz Woldański | 16.06.2015 | 6827 odsłon | 9 komentarzy

Deus Ex: Mankind Divided został pokazany na konferencji Square Enix w ramach E3 2015. Nie było to nic niespodziewanego, gdyż gra studia Eidos Montreal, która będzie fabularną kontynuacją przygód Adama Jensena z 2011 roku, była jedną z głównych atrakcji podczas prezentacji. Choć nie ujawniono daty premiery, to Square Enix zdradziło przybliżony okres, w którym ma zadebiutować Deus Ex: Mankind Divided. 

więcej »
Bartosz Woldański | 08.04.2015 | 10924 odsłony | 12 komentarzy

Deus Ex: Mankind Divided zostało nareszcie oficjalnie zapowiedziane! Kontynuacja bardzo ciepło przyjętej gry Deus Ex: Human Revolution zmierza na PC oraz konsole obecnej generacji. Choć studio Eidos Montreal nie odkryło jeszcze wszystkich kart, to już zdążyliśmy poznać pierwsze szczegóły na temat kolejnej odsłony serii osadzonej w cyberpunkowym świecie. Jeszcze dziś twórcy opublikują pierwszy, filmowy zwiastun, a więcej informacji ujawnia majowy numer czasopisma Game Informer. 

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Firma postawi na zupełnie inny projekt. 33
Obietnica jest, teraz czekamy na jej spełnienie. 34
Świetna wiadomość dla klientów. DRAMeXchange przygotował nowy raport na temat rynku pamięci DRAM. 21
Jest też kompatybilność z Adaptive Sync dla Pascali i Turingów. 38
Alternatywa jest, ale do jej wprowadzenia potrzeba czasu. 102
Tak może wyglądać chip w kolejnym Xboksie lub PS5. 5
Alternatywa jest, ale do jej wprowadzenia potrzeba czasu. 102
Firma postawi na zupełnie inny projekt. 33
Jest też kompatybilność z Adaptive Sync dla Pascali i Turingów. 38
Obietnica jest, teraz czekamy na jej spełnienie. 34
Facebook
Ostatnio komentowane