tagi
1080p (19)   16 nm (1)   30 fps (15)   30 kl./s (1)   30fps (2)   3dmark (1)   4a games (1)   4k (1)   60 fps (10)   60 kl./s (1)   720p (1)   792p (2)   900p (7)   960p (1)   action-rpg (1)   aktualizacja (2)   amd (4)   amd mantle (1)   amd radeon (1)   analiza (2)   anvil (2)   anvilnext (2)   api (1)   assassin’s creed: unity (2)   assassin's creed (2)   assassin's creed unity (2)   assassin's creed: rogue (1)   assassin's creed: unity (1)   batman: arkham knight (1)   beta (2)   beta-test (2)   beta-testy (2)   bethesda (5)   bethesda softworks (5)   bioware (1)   blokada (5)   błędy (2)   borderlands: the pre-sequel (1)   cd projekt (2)   cd projekt red (2)   cenega (4)   chrome engine 6 (2)   ci games (2)   city interactive (2)   codemasters (1)   crpg (4)   crystal dynamics (1)   data premiery (5)   deck13 (2)   deep silver (1)   definitive edition (1)   demo (1)   digitalfoundry (1)   directx (1)   directx 11 (1)   directx 12 (2)   disrupt (5)   długość gry (1)   długość rozgrywki (1)   doom (1)   doom 4 (1)   dragon age (1)   dragon age iii (1)   dragon age: inkwizycja (1)   dragon age: inquisition (1)   dx11 (1)   dying light (2)   ea (1)   efekty graficzne (1)   ego 4.0 (1)   ego engine (1)   eidos (1)   eidos montreal (1)   electronic arts (1)   evil within (3)   f1 2015 (1)   fallout 4 (2)   far cry 4 (1)   fermi (1)   filmik (1)   fledge (2)   fledge engine (2)   formuła 1 (1)   fps (3)   fragmenty rozgrywki (2)   framerate (1)   frostbite 3 (1)   full hd (4)   game developer conference (1)   game24 (1)   gameplay (7)   gameworks (1)   gcn (1)   gdc (1)   gdc 2014 (1)   geforce (2)   godrays (1)   gpu (4)   gra (29)   gra komputerowa (4)   grafika (23)   gry (29)   gry akcji (9)   hdr (1)   horror (3)   id software (1)   id tech 5 (3)   id tech 6 (1)   intel haswell (1)   intel iris (1)   ivory tower (3)   kadzait24 (1)   karta graficzna (3)   karty graficzne (2)   kepler (1)   kinect (1)   kinowa (1)   kl./s (3)   kody (2)   konsola (6)   konsole (3)   lara croft (1)   limit (3)   lords of the fallen (2)   mantle (2)   maxwell (1)   metro 2033 (1)   metro redux (1)   metro: last light (1)   Microsoft (4)   mmo (3)   moc (2)   mod (1)   modyfikacja (1)   modyfikacje (1)   namco bandai (1)   narzędzia (1)   nixxes (1)   niższa cena (1)   nowa (1)   nowe technologie (1)   nvidia (4)   nvidia gameworks (1)   nvidia geforce (1)   oc (1)   oceny (4)   opinie (1)   oprogramowanie (1)   optymalizacja (1)   patch (3)   pc (26)   penello (1)   physx (1)   playstation (5)   playstation 4 (8)   plotki (1)   podkręcony (1)   pogłoski (1)   pokaz (1)   polska gra (4)   poprawka (2)   poprawki (1)   porównanie (9)   porównanie graficzne (6)   porównanie grafiki (8)   porównanie wydajności (6)   premiera (21)   prezentacja (2)   project cars (2)   ps3 (10)   ps4 (31)   quakecon (1)   quakecon 2014 (1)   qualcomm (1)   radeon (1)   recenzje (4)   red engine 3 (1)   restart (1)   rozdzielczość (16)   różnice (1)   rpg (3)   rpg akcji (2)   rróżnice (1)   sandbox (12)   screeny (6)   sensor (1)   shooter (1)   silnik (2)   skradanka (1)   slasher (2)   slighty mad studios (1)   slim (1)   smartfony (1)   sony (1)   sony computer entertainment (1)   spekulacje (2)   sprzęt (3)   square enix (1)   strzelanina (1)   strzelanka (1)   survival horror (5)   symulator (1)   system (1)   szczegóły (3)   tablety (1)   tango gameworks (3)   techland (2)   technologie (2)   test (3)   the crew (4)   the evil within (3)   the witcher 3 (2)   the witcher 3: wild hunt (1)   theworse (1)   thief (1)   tomb raider (1)   tomb raider: definitive edition (1)   tpp (5)   tressfx (1)   ubisoft (11)   ubisoft montreal (5)   united front games (1)   usługi (1)   ustawienia (2)   war thunder (1)   warface (1)   warner bros. (1)   watch dogs (6)   watch_dogs (4)   wb games (1)   wiedźmin 3 (3)   wiedźmin 3: dziki gon (3)   wii u (1)   windows (1)   witcher 3 (1)   wrażenia (1)   wymagania (3)   wymagania sprzętowe (3)   wymagania systemowe (3)   wyścigi (4)   x360 (10)   xbox one (10)   xbox one s (2)   xo (10)   zapis rozgrywki (3)   zapowiedź (1)   zombie (2)   zręcznościowe (1)   zwiastun (6)  
48

Xbox One S oferuje nieco wyższą wydajność niż standardowy Xbox One

Adrian Kotowski 02.08.2016
Okazuje się, że układ graficzny konsoli został podkręcony. Wygląda na to, że Xbox One S jest nieco wydajniejszy od standardowego modelu konsoli...
16

Microsoft: nieco wyższa wydajność Xbox One S nie będzie miała wpływu na działanie gier

Adrian Kotowski 15.06.2016
Gry na Xbox One i Xbox One S mają działać i wyglądać tak samo. Tak przynajmniej twierdzi Microsoft, który postanowił odnieść się do informacji, według...
49

Fallout 4 - testy wydajności wersji PC, PS4 i XONE

Adrian Kotowski 09.11.2015
Portal PCGamesHardware opublikował test wydajności w grze Fallout 4. Wynika z niego, że użytkownicy pecetów raczej nie powinni mieć problemów z...
41

Fallout 4 w stałych 30 FPS na konsolach

Bartosz Woldański 20.10.2015
Pete Hines zdradził, że Fallout 4 ma działać w stałych 30 klatkach na sekundę i w rozdzielczości 1080p. Mimo że po konsolach obecnej generacji i przy...
12

F1 2015 - wymagania sprzętowe wersji PC

Bartosz Woldański 27.04.2015
F1 2015 ma wyższe wymagania sprzętowe niż ubiegłoroczna edycja, co wiąże się z przejściem na nowy silnik. Zgodnie ze złożoną obietnicą, nadchodząca...
38

DigitalFoundry prezentuje działanie Project CARS na PlayStation 4 i Xbox One

Adrian Kotowski 17.04.2015
DigitalFoundry opublikowało dzisiaj artykuł, w którym prezentuje jak przedstawia się płynność działania konsolowych wersji gry Project CARS. Niestety...
79

Wiedźmin 3 – 60 FPS nie dla konsol. CD Projekt RED odpowiada dlaczego

Bartosz Woldański 23.02.2015
Wiedźmin 3: Dziki Gon nie będzie działał w 60 FPS na PlayStation 4 i Xboksie One, co nie jest ani specjalnym zaskoczeniem ani też żadną nowiną, ale...
23

Dying Light – porównanie grafiki i wydajności

Bartosz Woldański 02.02.2015
Jak wypada grafika i wydajność Dying Light na PC, a jak na konsolach? Zespół Digital Foundry z brytyjskiego serwisu Eurogamer wziął pod lupę...
35

Dying Light w 1080p i 30 FPS na PlayStation 4

Bartosz Woldański 11.12.2014
Niedawno poznaliśmy ostateczne wymagania sprzętowe pecetowej wersji Dying Light, a teraz przedstawiciel firmy Techland ujawnił szczegóły na temat...
34

Assassin’s Creed: Unity – porównanie grafiki PC, PlayStation 4 i Xbox One

Bartosz Woldański 18.11.2014
W ubiegłym tygodniu mieliśmy okazję obejrzeć porównanie grafiki Assassin’s Creed: Unity na PlayStation 4 i Xboksa One, a teraz dodatkowo...
87

Assassin’s Creed: Unity – pierwsze oceny oraz porównanie grafiki i wydajności

Bartosz Woldański 12.11.2014
Assassin’s Creed: Unity zadebiutowało wczoraj w USA i jeszcze tego samego dnia otrzymało dużą aktualizację i na jednej się nie skończy, gdyż...
20

The Evil Within - Bethesda udostępnia patch z ważnymi poprawkami dla wersji PC

Adrian Kotowski 30.10.2014
Bethesda kolejny raz wyciągnęła rękę do pecetowych graczy, którzy nabyli grę The Evil Within. Po udostępnieniu kodów dla konsoli umożliwiających...
19

The Crew opóźnione, ale za to z 60 kl./s na PC

Adrian Kotowski 15.10.2014
Ubisoft kolejny raz opóźnił premierę gry The Crew, będącej produkcją wyścigową z otwartym światem. Tytuł ukaże się na rynku dopiero w grudniu, ale za...
24

The Evil Within debiutuje na rynku. Twórcy udostępniają listę komend konsoli dla wersji PC

Adrian Kotowski 14.10.2014
The Evil Within dzisiaj debiutuje na polskim rynku, a pierwsze oceny zachęcają do zakupu. Przy okazji premiery w sieci zostały udostępnione specjalne...
22

Dragon Age: Inquisition – wymagania sprzętowe wersji PC, obsługa AMD Mantle i PlayStation 4 górą

Bartosz Woldański 11.10.2014
Dragon Age: Inquisition początkowo dołączył do gier potrzebujących karty graficznej ze sporą ilością pamięci, ale wymagania sprzętowe wersji PC...
23

The Evil Within z ograniczeniem do 30 FPS

Bartosz Woldański 08.10.2014
Na razie limit 30 klatek na sekundę dotyczy konsolowych wersji The Evil Within. Ale na forach dyskusyjnych już rozgorzały spekulacje na temat możliwej...
21

Lords of the Fallen na Xbox One „tylko” w 900p. Walka z bossem na nowym gameplayu

Bartosz Woldański 24.09.2014
Jedną z ciekawszych gier października tego roku może okazać się polskie Lords of the Fallen, nad którą czuwa Tomasz Gop, jeden z twórców Wiedźmina....
62

Wiedźmin 3, Batman: Arkham Knight, Far Cry 4 i inne gry z technologiami Nvidia GameWorks

Bartosz Woldański 21.09.2014
Poznaliśmy więcej szczegółów na temat dodatkowych efektów graficznych, jakie dane nam będzie podziwiać w takich grach, jak Assassin’s Creed:...
44

Metro vs Metro Redux – porównanie graficzne

Bartosz Woldański 29.08.2014
Dzisiaj do polskich sklepów zawitało Metro Redux – czy posiadacze wcześniejszych wersji Metro 2033 i Metro: Last Light mają czego tu szukać?...
32

The Crew w 30 klatkach, ale nie na PC

Bartosz Woldański 26.08.2014
Wersja na komputery osobiste prawdopodobnie bez blokady na 30 klatek na sekundę. A nawet jeśli będzie ustawiony limit, to Ubisoft już teraz...