tagi
1080p (8)   30 fps (9)   30fps (1)   4k (2)   60 fps (3)   720p (1)   792p (2)   900p (4)   960p (1)   action-rpg (1)   amd mantle (1)   animacja (1)   anvil (2)   anvilnext (2)   apex (1)   assassin’s creed v (1)   assassin’s creed: unity (2)   assassin's creed (3)   assassin's creed iv (1)   assassin's creed iv: black flag (1)   assassin's creed unity (2)   assassin's creed: rogue (1)   beta (2)   beta-test (2)   beta-testy (2)   bioware (1)   black flag (1)   blokada (2)   cd projekt (3)   cd projekt red (3)   chrome engine 6 (1)   crpg (3)   data premiery (6)   disrupt (3)   długość gry (1)   długość rozgrywki (1)   dragon age (1)   dragon age iii (1)   dragon age: inkwizycja (1)   dragon age: inquisition (1)   dying light (1)   dziki gon (1)   e3 2012 (1)   ea (1)   efekty graficzne (1)   electronic arts (1)   filmik (1)   fizyka (1)   fps (2)   fragmenty rozgrywki (2)   frostbite 3 (1)   full hd (1)   gameplay (4)   gra (16)   grafika (15)   grand theft auto v (1)   gry (16)   gry akcji (4)   gta (1)   gta 5 (1)   gta online (1)   gta v (1)   hairworks (1)   ivory tower (3)   konsole (2)   mantle (1)   mmo (3)   mod (1)   modyfikacja (1)   modyfikacje (2)   nvidia (2)   nvidia apex (1)   nvidia hairworks (1)   nvidia physx (1)   oceny (2)   opinie (2)   optymalizacja (1)   pc (16)   physx (1)   playstation (3)   playstation 4 (5)   plotki (1)   pogłoski (1)   polska gra (2)   porównanie (8)   porównanie graficzne (6)   porównanie grafiki (6)   porównanie wydajności (5)   premiera (13)   ps3 (5)   ps4 (13)   recenzje (2)   red engine (1)   red engine 3 (1)   rockstar (1)   rockstar games (1)   rozdzielczość (9)   różnice (1)   rpg (3)   rróżnice (1)   screeny (7)   screeny porównawcze (1)   silnik (1)   sony (1)   sony computer entertainment (1)   spekulacje (2)   survival horror (1)   szczegóły (2)   techland (1)   test (1)   the crew (3)   the witcher 3 (2)   the witcher 3: wild hunt (1)   tpp (4)   trailer (1)   ubisoft (12)   ubisoft montreal (3)   ultra (1)   ustawienia (2)   ustawienia graficzne (1)   watch dogs (6)   watch_dogs (6)   wiedźmin 3 (3)   wiedźmin 3: dziki gon (3)   wii u (1)   wymagania sprzętowe (2)   wymagania systemowe (2)   wyścigi (3)   x360 (5)   xbox one (4)   xo (5)   xone (12)   zapis rozgrywki (2)   zombie (1)   zwiastun (4)  
142

Wiedźmin 3: Dziki Gon – porównanie grafiki

Bartosz Woldański 16.05.2015
Rzut oka na grę Wiedźmin 3: Dziki Gon w wersji PC. Redakcja niemieckiego portalu PC Games Hardware opublikowała artykuł, w ramach którego pojawiło się...
23

Dying Light – porównanie grafiki i wydajności

Bartosz Woldański 02.02.2015
Jak wypada grafika i wydajność Dying Light na PC, a jak na konsolach? Zespół Digital Foundry z brytyjskiego serwisu Eurogamer wziął pod lupę...
34

Assassin’s Creed: Unity – porównanie grafiki PC, PlayStation 4 i Xbox One

Bartosz Woldański 18.11.2014
W ubiegłym tygodniu mieliśmy okazję obejrzeć porównanie grafiki Assassin’s Creed: Unity na PlayStation 4 i Xboksa One, a teraz dodatkowo...
87

Assassin’s Creed: Unity – pierwsze oceny oraz porównanie grafiki i wydajności

Bartosz Woldański 12.11.2014
Assassin’s Creed: Unity zadebiutowało wczoraj w USA i jeszcze tego samego dnia otrzymało dużą aktualizację i na jednej się nie skończy, gdyż...
53

GTA V w 1080p na PlayStation 4

Bartosz Woldański 27.10.2014
Informację o tym, że GTA V będzie wyświetlane w natywnej rozdzielczości 1080p na konsoli Sony, przekazało czasopismo Official PlayStation Magazine...
19

The Crew opóźnione, ale za to z 60 kl./s na PC

Adrian Kotowski 15.10.2014
Ubisoft kolejny raz opóźnił premierę gry The Crew, będącej produkcją wyścigową z otwartym światem. Tytuł ukaże się na rynku dopiero w grudniu, ale za...
22

Dragon Age: Inquisition – wymagania sprzętowe wersji PC, obsługa AMD Mantle i PlayStation 4 górą

Bartosz Woldański 11.10.2014
Dragon Age: Inquisition początkowo dołączył do gier potrzebujących karty graficznej ze sporą ilością pamięci, ale wymagania sprzętowe wersji PC...
32

The Crew w 30 klatkach, ale nie na PC

Bartosz Woldański 26.08.2014
Wersja na komputery osobiste prawdopodobnie bez blokady na 30 klatek na sekundę. A nawet jeśli będzie ustawiony limit, to Ubisoft już teraz...
64

Watch Dogs dzięki nieoficjalnej modyfikacji wygląda (prawie) jak na prezentacji z E3 2012

Bartosz Woldański 16.06.2014
Fanowska modyfikacja zmienia wygląd gry wręcz nie do poznania. Modderzy dobierają się do plików związanych Watch Dogs od wydania produkcji, ale...
62

Watch Dogs – porównanie trailera z E3 2012 i wersji PC z ustawieniami Ultra

Adrian Kotowski 28.05.2014
Watch Dogs zadebiutował na rynku dokładnie wczoraj i od razu w sieci zaczęły pojawiać się wszelkiego rodzaju porównania. O tym, że gra nie prezentuje...
24

Watch Dogs – premiera oraz porównanie grafiki i wydajności

Bartosz Woldański 27.05.2014
Dzisiaj na rynku debiutuje jedna z najgorętszych gier tego roku – Watch_Dogs. Mimo kontrowersji, jakie narosły wokół tego sandboksa w ostatnich...
73

Watch Dogs – Ubisoft potwierdził rozdzielczość i wydajność na PlayStation 4 i Xbox One

Bartosz Woldański 13.05.2014
Firma Ubisoft wreszcie przestała milczeć, ucinając wszelkie plotki i spekulacje dotyczące rozdzielczości i wydajności Watch_Dogs w wersji na konsole...
72

Watch Dogs na PlayStation 4 w 60 klatkach na sekundę i rozdzielczości 1080p

Bartosz Woldański 11.05.2014
Wygląda na to, że Watch_Dogs w wersji przeznaczonej na PlayStation 4 mile zaskoczy. Mile, gdyż opis gry zamieszczony na oficjalnej stronie...
65

Wiedźmin 3: Dziki Gon wygląda obecnie na konsolach tak, jak wersja PC na minimalnych ustawieniach?

Bartosz Woldański 11.04.2014
Od zeszłego roku wiemy, że studio CD Projekt RED celuje w 30 kl./s na konsolach obecnej generacji – a jak z rozdzielczością? Co z PC? Jaką kartę...
35

The Crew, wyścigi nowej generacji, trafi na PC, PlayStation 4 i Xbox One tej jesieni

Bartosz Woldański 09.04.2014
Posiadacze konsol nowej generacji pościgają się w rozdzielczości 1080p, ale w 30 klatkach na sekundę. Tę i nie tylko tę informację ujawniło studio...
101

Watch Dogs będzie wyglądać na PC lepiej niż na prezentacji z E3 2012

Bartosz Woldański 12.03.2014
Watch_Dogs na konsolach obecnej generacji będzie ciut odstawać jakością grafiki. Firma Ubisoft postanowiła ustosunkować się do burzy, jaką wywołała...
188

Wiedźmin 3: Dziki Gon w 30 klatkach na sekundę na konsolach

Bartosz Woldański 23.12.2013
Studio CD Projekt RED celuje w 30 klatek na sekundę na konsolach nowej generacji. O stronie technicznej gry Wiedźmin 3: Dziki Gon dowiedzieliśmy się...
21

Assassin's Creed IV: Black Flag – porównanie grafiki i wydajności oraz premiera na PC

Bartosz Woldański 19.11.2013
Gra wreszcie debiutuje na komputerach osobistych po trzech tygodniach od premiery na PlayStation 3 i Xboksa 360. W Polsce oficjalnie ukaże się 21...