tagi
65

Assassins's Creed Origins - użyte zabezpieczenia mają zbyt mocno obciążać procesor

Adrian Kotowski 30.10.2017
Gra korzysta nie tylko z Denuvo. Duża liczba pecetowych graczy skarży się na bardzo wysokie obciążenie procesora podczas rozgrywki w Assassin’s...
66

Nvidia GeForce 375.86 WHQL - duże problemy z wydajnością gier na nowych sterownikach

Adrian Kotowski 16.11.2016
Zdecydowanie lepiej zostać przy starszej wersji driverów. W sieci pojawia się wiele zgłoszeń dotyczących problemów z grami i drastycznego obniżenia...
39

F1 2015 - kolejna bardzo słaba wersja PC

Adrian Kotowski 13.07.2015
F1 2015 nie zaliczyło najlepszego startu na PC. Gracze zgłaszają liczne błędy, które nie powinny mieć miejsca w tego typu produkcji. Forum gry na...
79

Bloodborne: nie będzie 60 kl./s ze względu na ograniczenia sprzętowe konsoli PS4

Adrian Kotowski 08.12.2014
Bloodborne będzie niestety kolejną grą, która nie będzie działać w 60 kl./s na konsoli Sony. Według twórców tego ekskluzywnego dla PlayStation 4...
35

GTA V – premiera na PlayStation 4 i Xbox One

Bartosz Woldański 18.11.2014
Czy wersje na konsole obecnej generacji radzą sobie z utrzymaniem 30 klatek na sekundę? Dzisiaj, czternaście miesięcy po wydaniu GTA V na PlayStation...
216

CD Projekt RED: Xbox One nie osiągnie 1080p nawet z DirectX 12

Adrian Kotowski 04.08.2014
Każdy zainteresowany tematem wydajności sprzętu prawdopodobnie wie, że obecna generacja konsol nie należy do demonów wydajności. Pomijając Wii U,...
63

Xbox One ma problemy z osiągnięciem 1080p w grach przez eSRAM

Bartosz Woldański 10.02.2014
Wielu graczy zastanawia się: dlaczego gry na Xboksa One często odstają pod względem rozdzielczości czy wydajności od tytułów przeznaczonych na...