tagi
6

Rainbow Six Siege z API Vulkan

Adrian Kotowski 30.01.2020
Ubisoft od wielu lat rozwija Rainbow Six Siege, dodając do gry nową zawartość i usprawniając rozgrywkę. Deweloperzy postanowili pójść o krok dalej i...
79

Ubisoft: osiągnięcie podobnej wydajności na DX12 co na DX11 jest bardzo trudne

Adrian Kotowski 08.03.2017
Uzyskanie jeszcze wyższego poziomu wymaga ogromnego nakładu pracy. Tiago Rodrigues z Ubisoft Montreal podzielił się ciekawymi przemyśleniami...
96

Project CARS – wymagania sprzętowe wersji PC

Bartosz Woldański 25.07.2014
Rewelacyjnie wyglądające na dotychczasowych materiałach Project CARS trafi do sprzedaży pod koniec roku - czy czas zbierać pieniądze na modernizację...
15

3DMark Sky Diver gotowy do pobrania

Adrian Kotowski 11.06.2014
Choć idea porównań sprzętu jest szczytna, to rola wyników urządzeń w benchmarkach spada na rzecz testów w zwykłych aplikacjach i grach. Baza...
46

Nvidia GeForce 337.50 Beta – premiera sterowników zwiększających wydajność w grach DirectX 11 (i nie tylko)

Adrian Kotowski 07.04.2014
Nvidia udostępniła dzisiaj nowe sterowniki, o których od jakiegoś czasu jest w Internecie bardzo głośno. GeForce 337.50 Beta mają przynieść bardzo...
57

Tomb Raider: Definitive Edition – porównanie wydajności

Bartosz Woldański 28.01.2014
60 kontra 30 klatek na sekundę. Zgodnie z doniesieniami sprzed kilku dni, wersja na PlayStation 4 wypada znacznie lepiej niż edycja przeznaczona na...