tagi
1080p (11)   30 fps (9)   4k (3)   4k ultra hd (1)   60 fps (6)   720p (1)   900p (2)   960p (1)   action-rpg (1)   aktualizacja (1)   am4 (1)   amd (3)   amd catalyst (1)   amd catalyst 14.3 beta 1 (1)   amd mantle (3)   amd ryzen 9 3950x (1)   amd trueaudio (1)   apex turbulence (1)   api (2)   battlefield 4 (1)   battlefront (2)   beta (3)   beta testy (1)   beta-test (2)   beta-testy (3)   bioware (1)   blokada (4)   bloodborne (2)   cars (1)   catalyst (1)   cena (2)   cenega (2)   chiny (1)   chip (1)   cienie (1)   crpg (1)   cry engine (1)   cryengine (1)   crytek (1)   deep silver (1)   dice (2)   directx 11 (1)   directx 12 (1)   długość gry (1)   długość rozgrywki (1)   dolby atmos (1)   dragon age (1)   dragon age iii (1)   dragon age: inkwizycja (1)   dragon age: inquisition (1)   driveclub (1)   dx 11 (1)   dźwięk (1)   ea (3)   ea dice (2)   eidos montreal (1)   electronic arts (3)   evolution studios (1)   filmik (1)   fps (5)   fragmenty rozgrywki (1)   framerate (1)   from software (2)   frostbite (1)   frostbite 3 (3)   full hd (3)   gameplay (3)   gcn (1)   gpu (1)   gra (13)   gra komputerowa (1)   grafika (14)   grand theft auto v (2)   gry (13)   gry akcji (1)   gta (1)   gta 5 (2)   gta online (1)   gta v (2)   gwiezdne wojny (2)   ivory tower (3)   karty graficzne (1)   konwersja (2)   lichdom (1)   limit (1)   listopad (1)   mantle (2)   mmo (3)   naughty dog (2)   nvidia (1)   nvidia physx (1)   obsuwa (1)   oceny (3)   oculus rift (1)   opinie (3)   opóźnienie (1)   oprogramowanie (1)   pc (11)   physx (1)   playstation 4 (7)   porównanie (3)   porównanie graficzne (2)   porównanie grafiki (2)   porównanie wydajności (1)   port (2)   premiera (18)   preorder (1)   prezentacja (1)   problemy (1)   project c.a.r.s. (1)   project cars (1)   project morpheus (1)   przedsprzedaż (1)   ps3 (2)   ps4 (12)   radeon (1)   recenzje (3)   rockstar (2)   rockstar games (2)   rozdzielczość (11)   różnice (1)   rpg (1)   ryse (1)   ryse: son of rome (1)   sandbox (6)   screeny (4)   silnik (1)   skradanka (1)   sony (2)   sony computer entertainment (4)   specyfikacja (1)   sprzedaż (1)   square enix (1)   star wars (2)   star wars battlefront (2)   star wars celebration 2015 (1)   star wars: battlefront (2)   steamos (1)   sterowniki (1)   strzelanina (1)   symulator (1)   szczegóły (4)   technologie (3)   test (1)   the crew (3)   the last of us (2)   the last of us remastered (2)   thief (1)   tpp (1)   trueaudio (2)   ubisoft (4)   unreal engine 3 (1)   watch dogs (1)   watch_dogs (1)   wii u (2)   windows (1)   wymagania sprzętowe (3)   wymagania systemowe (3)   wyścigi (5)   x360 (2)   xbox one (3)   xo (1)   xone (5)   zakaz (1)   zapis rozgrywki (2)   zmiany (2)   zwiastun (4)  
17

AMD Ryzen 9 3950X - znamy wydajność i datę premiery procesora

Adrian Kotowski 07.11.2019
Na sklepową dostępność jeszcze trochę musimy poczekać. Dzisiaj AMD przedstawiło aktualizacje na temat swoich nadchodzących procesorów. Pierwszą...
15

Star Wars Battlefront beta dostępna do jutra

Bartosz Woldański 12.10.2015
Beta testy Star Wars Battlefront potrwają dzień dłużej. O tej decyzji firma Electronic Arts poinformowała na oficjalnym forum gry. Gracze będą mogli...
23

Star Wars Battlefront w 60 FPS na konsolach. Kolejne szczegóły na temat gry

Bartosz Woldański 20.04.2015
Star Wars Battlefront ma działać w 60 kl./s. na wszystkich platformach sprzętowych. Oprócz tego poznaliśmy kolejne szczegóły dotyczące nowej gry...
27

Bloodborne także na PC?

Adrian Kotowski 24.03.2015
Francuski oddział sklepu Amazon umieścił w swojej ofercie pecetową wersję gry Bloodborne, która do tej pory wiązana była jedynie z konsolą PlayStation...
14

Bloodborne – premiera i pierwsze recenzje

Bartosz Woldański 24.03.2015
Bloodborne trafiło dzisiaj do sprzedaży i zbiera świetne opinie. Według pierwszych recenzji mamy do czynienia z pierwszym tak wysoko ocenionym dużym...
35

GTA V – premiera na PlayStation 4 i Xbox One

Bartosz Woldański 18.11.2014
Czy wersje na konsole obecnej generacji radzą sobie z utrzymaniem 30 klatek na sekundę? Dzisiaj, czternaście miesięcy po wydaniu GTA V na PlayStation...
53

GTA V w 1080p na PlayStation 4

Bartosz Woldański 27.10.2014
Informację o tym, że GTA V będzie wyświetlane w natywnej rozdzielczości 1080p na konsoli Sony, przekazało czasopismo Official PlayStation Magazine...
19

The Crew opóźnione, ale za to z 60 kl./s na PC

Adrian Kotowski 15.10.2014
Ubisoft kolejny raz opóźnił premierę gry The Crew, będącej produkcją wyścigową z otwartym światem. Tytuł ukaże się na rynku dopiero w grudniu, ale za...
22

Dragon Age: Inquisition – wymagania sprzętowe wersji PC, obsługa AMD Mantle i PlayStation 4 górą

Bartosz Woldański 11.10.2014
Dragon Age: Inquisition początkowo dołączył do gier potrzebujących karty graficznej ze sporą ilością pamięci, ale wymagania sprzętowe wersji PC...
101

Ryse: Son of Rome – porównanie grafiki PC i Xbox One

Bartosz Woldański 29.09.2014
Ryse: Son of Rome jest jedną z najładniejszych gier na rynku, a jeszcze bardziej podkreśli to nadchodząca wersja pecetowa. Zespół Digital Foundry z...
32

The Crew w 30 klatkach, ale nie na PC

Bartosz Woldański 26.08.2014
Wersja na komputery osobiste prawdopodobnie bez blokady na 30 klatek na sekundę. A nawet jeśli będzie ustawiony limit, to Ubisoft już teraz...
86

The Last of Us Remastered na PS4 w 1080p i 60 kl./s dzięki niższej jakości cieni

Adrian Kotowski 28.07.2014
W życiu nie ma nic za darmo. Chcesz mieć lepszą grafikę, to najczęściej musisz zainwestować w sprzęt. Podobnie sprawa ma się w przypadku ilości...
96

Project CARS – wymagania sprzętowe wersji PC

Bartosz Woldański 25.07.2014
Rewelacyjnie wyglądające na dotychczasowych materiałach Project CARS trafi do sprzedaży pod koniec roku - czy czas zbierać pieniądze na modernizację...
68

The Last of Us Remastered na PlayStation 4 z opcjonalną blokadą do 30 klatek

Bartosz Woldański 16.07.2014
W innym przypadku gracze będą mogli się delektować grafiką wyświetlaną w rozdzielczości 1080p oraz płynnością animacji na poziomie 60 klatek na...
101

DriveClub nadjedzie w październiku – kolejna gra na PlayStation 4 w 1080p i 30 klatkach na sekundę

Bartosz Woldański 01.05.2014
W tym tygodniu poznaliśmy nie tylko datę premiery DriveClub, ale także szczegóły na temat rozdzielczości i wydajności, jaką zapewni konsola...
35

The Crew, wyścigi nowej generacji, trafi na PC, PlayStation 4 i Xbox One tej jesieni

Bartosz Woldański 09.04.2014
Posiadacze konsol nowej generacji pościgają się w rozdzielczości 1080p, ale w 30 klatkach na sekundę. Tę i nie tylko tę informację ujawniło studio...
8

AMD Catalyst 14.3 Beta 1 dostępne – Mantle i TrueAudio w grze Thief

Bartosz Woldański 18.03.2014
Zgodnie z wczorajszymi doniesieniami, doczekaliśmy się aktualizacji do gry Thief wprowadzającej obsługę technologii Mantle i TrueAudio, a także...
101

Watch Dogs będzie wyglądać na PC lepiej niż na prezentacji z E3 2012

Bartosz Woldański 12.03.2014
Watch_Dogs na konsolach obecnej generacji będzie ciut odstawać jakością grafiki. Firma Ubisoft postanowiła ustosunkować się do burzy, jaką wywołała...
81

AMD Mantle i TrueAudio w Battlefield 4 najwcześniej w styczniu 2014 roku

Bartosz Woldański 30.12.2013
Do tego grę zakazano… w Chinach. EA DICE czy może raczej ogólnie „Elektronikom” nie wiedzie się ostatnio najlepiej. Stosunkowo słaba...