tagi
22

Ashes of the Singularity: Escalation z API Vulkan

Adrian Kotowski 17.08.2017
Wyższa wydajność także na Windows 7 i 8. Ashes of the Singularity Escalation otrzymało łatkę 2.4, która wprowadza obsługę Vulkana. Tym samym jest to...
79

Ubisoft: osiągnięcie podobnej wydajności na DX12 co na DX11 jest bardzo trudne

Adrian Kotowski 08.03.2017
Uzyskanie jeszcze wyższego poziomu wymaga ogromnego nakładu pracy. Tiago Rodrigues z Ubisoft Montreal podzielił się ciekawymi przemyśleniami...
48

Unity 5.6 beta z API Vulkan

Adrian Kotowski 16.12.2016
Deweloperzy mogą już testować nową funkcję. Jakiś czas temu Unity poinformowało, że zamierza w przyszłości zaoferować pełną obsługę Vulkana w swoim...
108

Richard Huddy z AMD krytykuje GameWorks

Adrian Kotowski 03.08.2015
Richard Huddy udzielił interesującego wywiadu serwisowi PCR, w którym ponownie skrytykował Nvidię za ich biblioteki GameWorks. Zarzucił firmie z Santa...
49

DirectX 12 zadebiutuje wraz z Windows 10

Adrian Kotowski 02.10.2014
Microsoft poinformował na swoim blogu, że biblioteki DirectX 12 zadebiutują wraz z finalną wersją systemu Windows 10. Jak wiadomo, nie znajdują się...
216

CD Projekt RED: Xbox One nie osiągnie 1080p nawet z DirectX 12

Adrian Kotowski 04.08.2014
Każdy zainteresowany tematem wydajności sprzętu prawdopodobnie wie, że obecna generacja konsol nie należy do demonów wydajności. Pomijając Wii U,...