Tagi
Publikacji na stronę
1
Bartosz Woldański | 28.02.2014 | 56618 odsłon | 222 komentarze

Zaledwie wczoraj poruszyliśmy temat bibliotek DirectX i OpenGL, które mają przynieść zmiany porównywalne do technologii AMD Mantle, a teraz swoje stanowisko wystosowała firma AMD. Rozwiązanie „Czerwonych” przełożyło się, ogólnie rzecz ujmując, na wzrost wydajności w grach, a konkretnie na razie tylko w Battlefieldzie 4. Czy DirectX 12 (oznaczenie jest tylko przypuszczeniem), które umożliwi dostęp do niskopoziomowego interfejsu, stanie się początkiem rewolucji?

więcej »
Bartosz Woldański | 27.02.2014 | 10731 odsłon | 95 komentarzy

Pierwsze korzyści, jakie przynosi technologia AMD Mantle, mogliśmy już ocenić na przykładzie benchmarku Star Swarm oraz gry Battlefield 4. Teraz w kolejce jest debiutujący w tym tygodniu Thief. Co jednak z posiadaczami kart graficznych nieobsługujących nowego API „Czerwonych”? Wygląda na to, że niebawem doczekamy się odpowiedzi na rozwiązanie AMD i biblioteki DirectX oraz OpenGL, za sprawą dostępu do niskopoziomowego interfejsu, również przełożą się na wzrost wydajności w grach.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Sprzęt bardziej obcięty, niż sądziliśmy. 25
Przynajmniej tak utrzymuje branżowa prasa. 1
Tanio nie będzie. OnePlus przygotowuje się do premiery swojego nowego, flagowego smartfona. 3
Jeden mały, drugi trochę większy. 1
Tytuł jest bardzo popularny również na konsolach. 18
Masa CPU z zablokowanym mnożnikiem. Przy okazji prezentacji procesorów Core 9. 31
Facebook
Ostatnio komentowane