Tagi
Publikacji na stronę
1
Piotr Gontarczyk | 09.03.2015 | 94331 odsłon | 60 komentarzy

Programiści z firmy Microsoft zapewniają, że mający pojawić się niebawem interfejs programowania aplikacji (API) DirectX 12 ma pozwolić na uzyskiwanie nawet 20-procentowego wzrostu liczby klatek na sekundach w grach, przy jednoczesnym spadku obciążenia CPU. Jeżeli te zapowiedzi potwierdzą się w praktyce, to można spodziewać się, że gracze raczej chętnie będą przesiadać się na nową platformę programową Microsoftu, a więc system operacyjny Windows 10.

więcej »
Bartosz Woldański | 25.07.2014 | 38419 odsłon | 96 komentarzy

Rewelacyjnie wyglądające na dotychczasowych materiałach Project CARS trafi do sprzedaży pod koniec roku - czy czas zbierać pieniądze na modernizację PC? Ujawnione przez brytyjski zespół deweloperski Slightly Mad Studios wymagania sprzętowe mają odpowiedzieć na to pytanie. Wygląda na to, że nie ma powodów do paniki, chociaż rekomendowanej konfiguracji do najniższej byśmy nie zaliczyli, oj, nie. Spodziewamy się jednak, że dzięki obniżeniu najbardziej wymagających ustawień graficznych płynną rozgrywką zadowolą się również posiadacze słabszych pecetów, tak przynajmniej sugerują minimalne wymagania sprzętowe.

więcej »
Adrian Kotowski | 03.04.2014 | 9130 odsłon | 42 komentarze

Tim Sweeney z Epic Games postanowił się podzielić swoimi obawami o przyszłość firmy Microsoft. Choć gigant z Redmond w ostatnim czasie "nawrócił" się w wielu kwestiach na dobrą drogę, to nadal pozostają obszary bardzo drażliwe, szczególnie dla developerów.

więcej »
Bartosz Woldański | 20.03.2014 | 44325 odsłon | 222 komentarze

Odpowiedź na technologię AMD Mantle już oficjalnie! Zgodnie z zapowiedzią sprzed kilkunastu dni, firma Microsoft przygotowała na imprezę Game Developer Conference specjalną prezentację, na której ogłoszono DirectX 12. Biblioteki mają być obsługiwane przez liczne, nie tylko najnowsze, karty graficzne kompatybilne z DirectX 11! Co więcej, z dobrodziejstw nadchodzącego API skorzystają nie tylko posiadacze komputerów osobistych, ale także tabletów, smartfonów czy konsol Xbox One.

więcej »
Bartosz Woldański | 28.02.2014 | 56594 odsłony | 222 komentarze

Zaledwie wczoraj poruszyliśmy temat bibliotek DirectX i OpenGL, które mają przynieść zmiany porównywalne do technologii AMD Mantle, a teraz swoje stanowisko wystosowała firma AMD. Rozwiązanie „Czerwonych” przełożyło się, ogólnie rzecz ujmując, na wzrost wydajności w grach, a konkretnie na razie tylko w Battlefieldzie 4. Czy DirectX 12 (oznaczenie jest tylko przypuszczeniem), które umożliwi dostęp do niskopoziomowego interfejsu, stanie się początkiem rewolucji?

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Czyżby jednak nie było tak dobrze, jak myśleliśmy? 65
Będzie też wersja Explore Edition. 12
Po co dziś kupować wersję pudełkową jakiejś gry? Powody mogą być dwa. 80
Zieloni tłumaczą najważniejsze zagadnienia. 31
Niezły ekran i dobry system audio. 11
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 31
Eksperyment się nie udał. 15
Zyskują deweloperzy, zyskują i gracze. 20
Niebiescy odświeżają linie Pentium i Celeron. 25
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 31
Plotki wracają ze zdwojoną siłą. 10
Codemasters znowu dało radę. 20
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Gdy budżet jest mocno ograniczony. 9
Zgadniecie, jakie marki z Państwa Środka cieszą się u nas największym wzięciem? 18
Facebook
Ostatnio komentowane