Tagi
windows
directx 11
1080p (1)   14 nm (1)   3d (1)   3dmark (1)   4k (1)   4k ultra hd (1)   60 fps (1)   aktualizacja (1)   android (2)   apex turbulence (2)   api (1)   apple (1)   benchmark (3)   braswell (1)   cars (2)   chrome os (1)   cpu (1)   data premiery (1)   direct3d (1)   directx (4)   directx 10 (2)   directx 11.1 (3)   directx 11.x (1)   directx 12 (1)   directx 9 (2)   dx 11 (4)   dx 11.1 (1)   dziki zachód (1)   feature level (1)   feature level 11_0 (1)   feature level 11_1 (1)   filmik (1)   final reality (1)   futuremark (1)   geforce (1)   google (1)   gpu (1)   gra (4)   grafika (2)   gry (4)   gry akcji (1)   gta v (1)   heaven (1)   heaven 4.0 (2)   intel (1)   intel atom (1)   ios (1)   karta graficzna (1)   kompatybilność (1)   komputer (1)   konwersja (1)   laptop (1)   Linux (2)   mac os (1)   mac os x (2)   Microsoft (3)   notebook (1)   nowa generacja (1)   nvidia (3)   nvidia physx (2)   obsługa directx (1)   oculus rift (1)   opengl (2)   opengl 4 (2)   opengl 4.x (2)   opengl es (1)   pc (3)   physx (2)   platforma (1)   playstation 4 (2)   port (1)   premiera (3)   procesor (2)   program (1)   programowanie (1)   project c.a.r.s. (2)   project cars (2)   project morpheus (1)   ps3 (1)   q1 2015 (1)   rdr (1)   red dead redemption (1)   remedy (1)   rockstar (1)   rockstar games (1)   rozdzielczość (1)   sandbox (1)   screeny (2)   soc (1)   spekulacje (1)   steamos (2)   symulator (1)   take-two (1)   technologie (2)   test (1)   układ (1)   unigine (2)   unigine engine (1)   unigine heaven (1)   Unigine Valley (1)   unity (1)   unity 4 (1)   urządzenie mobilne (1)   valley (1)   valley 1.0 (2)   valve (1)   western (1)   wii u (2)   windows 7 (1)   windows 8 (3)   windows rt (2)   windows server 2012 (1)   windows vista (1)   windows xp (1)   wydajność (1)   wymagania sprzętowe (2)   wymagania systemowe (2)   wyścigi (2)   xbox 360 (1)   xbox one (2)   zwiastun (1)  
Publikacji na stronę
1
Bartosz Woldański | 25.07.2014 | 38415 odsłon | 96 komentarzy

Rewelacyjnie wyglądające na dotychczasowych materiałach Project CARS trafi do sprzedaży pod koniec roku - czy czas zbierać pieniądze na modernizację PC? Ujawnione przez brytyjski zespół deweloperski Slightly Mad Studios wymagania sprzętowe mają odpowiedzieć na to pytanie. Wygląda na to, że nie ma powodów do paniki, chociaż rekomendowanej konfiguracji do najniższej byśmy nie zaliczyli, oj, nie. Spodziewamy się jednak, że dzięki obniżeniu najbardziej wymagających ustawień graficznych płynną rozgrywką zadowolą się również posiadacze słabszych pecetów, tak przynajmniej sugerują minimalne wymagania sprzętowe.

więcej »
Adrian Kotowski | 16.06.2014 | 7535 odsłon | 16 komentarzy

Pewnie wielu z Was czeka na jakieś tanie tablety i notebooki hybrydowe z układami Intela. W tym segmencie królować ma seria Atom, a my właśnie poznaliśmy przybliżoną datę premiery chipów Braswell. 

więcej »
Bartosz Woldański | 12.05.2014 | 18378 odsłon | 34 komentarze

Od premiery Red Dead Redemption minęło już tak wiele czasu, że pecetowcy stracili jakąkolwiek nadzieję na konwersję. Możliwe, że jeszcze nie wszystko stracone. Po bardzo długiej ciszy w tym temacie… pojawiły się niespodziewanie nowe przesłanki na temat ewentualnego wydania gry na PC. Na oficjalnej stronie internetowej firmy Microsoft można bowiem znaleźć zapis o kompatybilności Red Dead Redemption z systemami operacyjnymi Windows 7, Windows 8 i Windows 8.1. Przypadek czy może jednak jest coś na rzeczy?

więcej »
Bartosz Woldański | 07.11.2013 | 10840 odsłon | 39 komentarzy

Tytuł nadjedzie w przyszłym roku także na komputery wyposażone w system operacyjny Windows oraz konsole PlayStation 4, Xbox One i Wii U. Pierwotnie gra miała ukazać się wyłącznie na pecetach oraz starszych urządzeniach Sony i Microsoftu, ale plany uległy zmianie.

więcej »
Eryk Napierała | 15.02.2013 | 7555 odsłon | 16 komentarzy

Zgodnie z zapowiedzią firma Unigine zaprezentowała wczoraj dwa nowe wieloplatformowe programy mające za zadanie wycisnąć ostatnie poty z kart graficznych, przy okazji serwując użytkownikom piękne widoki. W naszej bazie plików znajdziecie zarówno najnowszą wersję benchmarku Unigine Heaven, jak i całkiem nową aplikacje Valley.

więcej »
Eryk Napierała | 12.02.2013 | 9626 odsłon | 36 komentarzy

Amatorzy pięknej grafiki nie powinni czuć się zawiedzeni.

W zeszłym tygodniu mogliśmy zapoznać się z nowym 3DMarkiem firmy Futuremark, który wnosi co prawda wiele nowości jako aplikacja testująca sama w sobie, ale może powodować uczucie niedosytu u osób spodziewających się oszałamiająco pięknych widoków. Inaczej powinno być w przypadku programów stworzonych przez konkurencyjne studio Unigine, o ile ktoś nie jest wyjątkowo nieczuły na uroki górskich krajobrazów. Już w czwartek oficjalnie zostanie udostępniony zupełnie nowy benchmark Valley, a także ulepszona wersja dobrze znanej aplikacji Heaven. Na razie musimy zadowolić się kilkunastoma zrzutami ekranowymi... zrobionymi na Linuksie!

więcej »
Eryk Napierała | 05.12.2012 | 20973 odsłony | 43 komentarze

Jakiś czas temu świat obiegła informacja, z której specjaliści od marketingu w Nvidii nie mogli być zadowoleni – wyszło na jaw, że najnowsze układy graficzne tej firmy, oparte na architekturze Kepler, nie obsługują w pełni bibliotek DirectX 11.1, tak jak konkurencyjne chipy, a jedynie 11.0. W reklamach, a nawet w panelu kontrolnym sterowników, podawany jest numer najnowszej wersji interfejsu stworzonego przez Microsoft. Mimo to każdy programista obeznany w temacie od ponad 8 miesięcy wie, że karty z "Keplerem" nie pozwalają na użycie wszystkich funkcji DirectX 11.1. W czym zatem tkwi haczyk? Spytaliśmy o to lokalnego przedstawiciela Nvidii.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 15.11.2012 | 12584 odsłony | 44 komentarze

Firma Futuremark oficjalnie zapowiedziała swój najnowszy program testujący serii 3DMark, który będzie mieć jedną, bardzo istotną cechę. Nowy 3DMark ma bowiem zapewniać możliwość porównywania zupełnie różnych platform sprzętowych, pracujących pod kontrolą systemów operacyjnych Apple iOS, Google Android, Microsoft Windows oraz Windows RT.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 12.11.2012 | 60670 odsłon | 61 komentarzy

Gdy dwa tygodnie temu Windows 8 został oficjalnie zaprezentowany i wprowadzony na rynek, wiadomo było, że jedną z jego cech jest obecność DirectX 11, a więc najnowszej wersji interfejsu programowania gier firmy Microsoft. Zmian względem wersji 11 może nie jest bardzo dużo, ale jakieś przecież są.

więcej »
Eryk Napierała | 24.08.2012 | 9061 odsłon | 18 komentarzy

Odbywająca się od kilku dni w Amsterdamie konferencja dla deweloperów była bardzo dobrą okazją dla przedstawicieli firmy Unity Technologies, by pochwalić się możliwościami najnowszego wieloplatformowego silnika gier – Unity 4. Dynamiczne i efektowne demo pozwala poczuć przedsmak tego, co zaczną serwować nam twórcy gier dla tabletów już w przyszłym roku.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Czyżby jednak nie było tak dobrze, jak myśleliśmy? 64
Będzie też wersja Explore Edition. 12
Po co dziś kupować wersję pudełkową jakiejś gry? Powody mogą być dwa. 80
Czasem porzucenie Steama jest po prostu opłacalne. 43
Zieloni tłumaczą najważniejsze zagadnienia. 31
Niezły ekran i dobry system audio. 11
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 31
Eksperyment się nie udał. 15
Zyskują deweloperzy, zyskują i gracze. 19
Niebiescy odświeżają linie Pentium i Celeron. 25
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 31
Plotki wracają ze zdwojoną siłą. 10
Codemasters znowu dało radę. 20
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Gdy budżet jest mocno ograniczony. 9
Zgadniecie, jakie marki z Państwa Środka cieszą się u nas największym wzięciem? 18
Facebook
Ostatnio komentowane