Rewelacyjnie wyglądające na dotychczasowych materiałach Project CARS trafi do sprzedaży pod koniec roku - czy czas zbierać pieniądze na modernizację PC? Ujawnione przez brytyjski zespół deweloperski Slightly Mad Studios wymagania sprzętowe mają odpowiedzieć na to pytanie. Wygląda na to, że nie ma powodów do paniki, chociaż rekomendowanej konfiguracji do najniższej byśmy nie zaliczyli, oj, nie. Spodziewamy się jednak, że dzięki obniżeniu najbardziej wymagających ustawień graficznych płynną rozgrywką zadowolą się również posiadacze słabszych pecetów, tak przynajmniej sugerują minimalne wymagania sprzętowe.
więcej »Pewnie wielu z Was czeka na jakieś tanie tablety i notebooki hybrydowe z układami Intela. W tym segmencie królować ma seria Atom, a my właśnie poznaliśmy przybliżoną datę premiery chipów Braswell.
więcej »Od premiery Red Dead Redemption minęło już tak wiele czasu, że pecetowcy stracili jakąkolwiek nadzieję na konwersję. Możliwe, że jeszcze nie wszystko stracone. Po bardzo długiej ciszy w tym temacie… pojawiły się niespodziewanie nowe przesłanki na temat ewentualnego wydania gry na PC. Na oficjalnej stronie internetowej firmy Microsoft można bowiem znaleźć zapis o kompatybilności Red Dead Redemption z systemami operacyjnymi Windows 7, Windows 8 i Windows 8.1. Przypadek czy może jednak jest coś na rzeczy?
więcej »Tytuł nadjedzie w przyszłym roku także na komputery wyposażone w system operacyjny Windows oraz konsole PlayStation 4, Xbox One i Wii U. Pierwotnie gra miała ukazać się wyłącznie na pecetach oraz starszych urządzeniach Sony i Microsoftu, ale plany uległy zmianie.
więcej »Zgodnie z zapowiedzią firma Unigine zaprezentowała wczoraj dwa nowe wieloplatformowe programy mające za zadanie wycisnąć ostatnie poty z kart graficznych, przy okazji serwując użytkownikom piękne widoki. W naszej bazie plików znajdziecie zarówno najnowszą wersję benchmarku Unigine Heaven, jak i całkiem nową aplikacje Valley.
więcej »Amatorzy pięknej grafiki nie powinni czuć się zawiedzeni.
W zeszłym tygodniu mogliśmy zapoznać się z nowym 3DMarkiem firmy Futuremark, który wnosi co prawda wiele nowości jako aplikacja testująca sama w sobie, ale może powodować uczucie niedosytu u osób spodziewających się oszałamiająco pięknych widoków. Inaczej powinno być w przypadku programów stworzonych przez konkurencyjne studio Unigine, o ile ktoś nie jest wyjątkowo nieczuły na uroki górskich krajobrazów. Już w czwartek oficjalnie zostanie udostępniony zupełnie nowy benchmark Valley, a także ulepszona wersja dobrze znanej aplikacji Heaven. Na razie musimy zadowolić się kilkunastoma zrzutami ekranowymi... zrobionymi na Linuksie!
więcej »Jakiś czas temu świat obiegła informacja, z której specjaliści od marketingu w Nvidii nie mogli być zadowoleni – wyszło na jaw, że najnowsze układy graficzne tej firmy, oparte na architekturze Kepler, nie obsługują w pełni bibliotek DirectX 11.1, tak jak konkurencyjne chipy, a jedynie 11.0. W reklamach, a nawet w panelu kontrolnym sterowników, podawany jest numer najnowszej wersji interfejsu stworzonego przez Microsoft. Mimo to każdy programista obeznany w temacie od ponad 8 miesięcy wie, że karty z "Keplerem" nie pozwalają na użycie wszystkich funkcji DirectX 11.1. W czym zatem tkwi haczyk? Spytaliśmy o to lokalnego przedstawiciela Nvidii.
więcej »Firma Futuremark oficjalnie zapowiedziała swój najnowszy program testujący serii 3DMark, który będzie mieć jedną, bardzo istotną cechę. Nowy 3DMark ma bowiem zapewniać możliwość porównywania zupełnie różnych platform sprzętowych, pracujących pod kontrolą systemów operacyjnych Apple iOS, Google Android, Microsoft Windows oraz Windows RT.
więcej »Gdy dwa tygodnie temu Windows 8 został oficjalnie zaprezentowany i wprowadzony na rynek, wiadomo było, że jedną z jego cech jest obecność DirectX 11, a więc najnowszej wersji interfejsu programowania gier firmy Microsoft. Zmian względem wersji 11 może nie jest bardzo dużo, ale jakieś przecież są.
więcej »Odbywająca się od kilku dni w Amsterdamie konferencja dla deweloperów była bardzo dobrą okazją dla przedstawicieli firmy Unity Technologies, by pochwalić się możliwościami najnowszego wieloplatformowego silnika gier – Unity 4. Dynamiczne i efektowne demo pozwala poczuć przedsmak tego, co zaczną serwować nam twórcy gier dla tabletów już w przyszłym roku.
więcej »