Tagi
Publikacji na stronę
1
Adrian Kotowski | 25.06.2018 | 4286 odsłon | 9 komentarzy

System podświetlenia Chroma trafi do konsolowców. O obsłudze klawiatury i myszki na konsoli Xbox One mówi się od dawna, ale nadal szerokie wsparcie tego rozwiązania nie jest dostępne. To oczywiście się zmieni, bo Microsoft zamierza spełnić obietnicę daną graczom. W odpowiednim przygotowaniu całego systemu pomagać ma firma Razer, doskonale znana z tworzenia akcesoriów do gier.

więcej »
Adrian Kotowski | 05.07.2016 | 6558 odsłon | 20 komentarzy

Deweloperzy otrzymają narzędzia, dzięki którym udostępnienie obsługi multi GPU w grach DX12 będzie prostsze. Firma z Redmond przygotuje materiały z przykładami wykorzystania nowego rozwiązania i opublikuje je w serwisie GitHub. Nie jest niestety jasne, kiedy się to stanie, a także kiedy wprowadzona zostanie odpowiednia aktualizacja dla systemu Windows 10.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 09.03.2015 | 94326 odsłon | 60 komentarzy

Programiści z firmy Microsoft zapewniają, że mający pojawić się niebawem interfejs programowania aplikacji (API) DirectX 12 ma pozwolić na uzyskiwanie nawet 20-procentowego wzrostu liczby klatek na sekundach w grach, przy jednoczesnym spadku obciążenia CPU. Jeżeli te zapowiedzi potwierdzą się w praktyce, to można spodziewać się, że gracze raczej chętnie będą przesiadać się na nową platformę programową Microsoftu, a więc system operacyjny Windows 10.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 25.02.2015 | 30117 odsłon | 89 komentarzy

Windows 10 w wersji finalnej firma Microsoft powinna osiągnąć za kilka miesięcy, a wraz z nim pojawi się nowy, długo zapowiadany interfejs programowania aplikacji (API) DirectX 12. Nowy interfejs ma być przede wszystkim niskopoziomy, co w efekcie ma zmniejszyć negatywny wpływ CPU na działanie procesora grafiki (GPU), a także wyeliminować inne "hamulce". Z najnowszych doniesień wynika, że pod kopułą tajemnic Microsoftu może kryć się co znacznie bardziej interesującego.

więcej »
Adrian Kotowski | 16.12.2014 | 45274 odsłony | 48 komentarzy

W sieci pojawiły się wykresy, na których widzimy model obciążenia wątków w API DirectX 12 oraz porównanie do wykorzystywanego obecnie DirectX 11. Jak się okazuje, różnice mogą być naprawdę całkiem duże, choć oczywiście nie powinniśmy spodziewać się wyraźnego wzrostu wydajności w każdej sytuacji. Nowe biblioteki zadebiutować mają wraz z systemem Windows 10.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 02.12.2014 | 9368 odsłon | 14 komentarzy

Windows 10 dla smartfonów powinien pojawić się być może nawet za około rok, ale wygląda na to, że testy nowego oprogramowania mobilnego firmy Microsoft nabierają rozpędu. Chiński serwis ITHome poinformował o tym, że we własnych zapisach na serwerach odkrył, że łączyły się z nim urządzenia pracujące pod kontrolą różnych kompilacji rozwojowych systemu Windows Phone 8.15, który wedle wcześniejszych doniesień stanie się platformą mobilną Windows 10.

więcej »
Adrian Kotowski | 17.11.2014 | 28238 odsłon | 31 komentarzy

AMD postanowiło sprostować wypowiedź Richarda Huddy’ego, który na panelu PDXLAN stwierdził, że Windows 7 na pewno nie otrzyma DirectX 12. Amerykańska firma opublikowała specjalne oświadczenie, w którym stwierdziła, że wypowiedziane przez szefa działu gier słowa były jedynie spekulacjami. AMD tak naprawdę nie posiada informacji na temat wydania lub niewydania DX12 dla Windows 7.

więcej »
Adrian Kotowski | 14.11.2014 | 79076 odsłon | 62 komentarze

DirectX 12 nie będzie dostępny dla systemu Windows 7. Taką informację przekazał przedstawiciel firmy AMD. Aby móc skorzystać z nowych bibliotek będziemy prawdopodobnie zmuszeni uaktualnić system do Windows 10. Nie wiadomo niestety, jak sprawa będzie wyglądać z „ósemką”. 

więcej »
Adrian Kotowski | 04.11.2014 | 9403 odsłony | 35 komentarzy

Phil Spencer, szef działu Xbox w firmie Microsoft ujawnił, że przyszły rok ma być ważny zarówno dla graczy konsolowych, jak i pecetowych. Amerykański gigant ma plany dotyczące komputerów osobistych, których niestety w tej chwili nie może jeszcze ujawnić. Ważne jest jednak, że wreszcie mamy oficjalną zapowiedź przyszłych zmian.

więcej »
Adrian Kotowski | 02.10.2014 | 61611 odsłon | 49 komentarzy

Microsoft poinformował na swoim blogu, że biblioteki DirectX 12 zadebiutują wraz z finalną wersją systemu Windows 10. Jak wiadomo, nie znajdują się one w udostępnionej już w sieci testowej wersji systemu. Już niedługo dostęp do DX12 otrzymają natomiast twórcy gier, którzy będą mogli zapoznać się z nowościami i otrzymają pełną dokumentację, by byli w stanie przygotować wstępne wersje swoich produkcji.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 6
Po co dziś kupować wersję pudełkową jakiejś gry? Powody mogą być dwa. 67
Niezły ekran i dobry system audio. 11
Zgadniecie, jakie marki z Państwa Środka cieszą się u nas największym wzięciem? 16
Będzie też wersja Explore Edition. 11
Czasem porzucenie Steama jest po prostu opłacalne. 43
Kolejny średni tytuł na wyłączność na platformę Microsoftu. 12
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 6
Będzie też wersja Explore Edition. 11
Portugalia w jednym szeregu z Włochami i Rosją. 26
Po co dziś kupować wersję pudełkową jakiejś gry? Powody mogą być dwa. 67
Czasem porzucenie Steama jest po prostu opłacalne. 43
DICE przygotowało też sporo usprawnień gry. 19
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 6
Dobra wiadomość, ale czy na to tak naprawdę czekają użytkownicy Switcha? 7
Dzięki internetowi jest ona niepotrzebna. 11
Przewody już są, potrzeba jeszcze sprzętu. 26
Zgadniecie, jakie marki z Państwa Środka cieszą się u nas największym wzięciem? 16
Firma rośnie jak na drożdżach. 11
Facebook
Ostatnio komentowane