tagi

Nvidia przypomina o technologii HairWorks

Bartosz Woldaski 23.06.2014 12

Firma Nvidia przedstawia na oficjalnym materiale wideo technologi HairWorks, ktr mona byo zobaczy w Call of Duty: Ghosts. Podobnie jak konkurencyjny TressFX, tak i to rozwizanie jest obecne wycznie w jednej produkcji (odwieonego Tomb Raidera nie liczymy). Zarwno „Zieloni”, jak i „Czerwoni” na razie zachcaj deweloperw do wykorzystania narzdzi sucych do realistycznej symulacji i wyrenderowania zarwno sierci zwierzt, jak i wosw postaci (jednak kosztem liczby klatek). Jak dobrze wiemy, kolejn gr w kolejce do obsugi Nvidia HairWorks jest polski Wiedmin 3: Dziki Gon.

Nvidia HairWorks, czyli technologia na miar AMD TressFX 2.0

Bartosz Woldaski 16.01.2014 27

Realistyczne wosy (i nie tylko) w wydaniu firmy Nvidia! „Zieloni” przygotowuj si do ofensywy i technologia prezentowana (wstpnie) w Wiedminie 3 i pod koniec listopada ubiegego roku rwnie w Call of Duty: Ghosts zmienia nazw na Nvidia HairWorks.

AMD TressFX 2.0 – wicej efektw graficznych i wysza wydajno w grach

Bartosz Woldaski 09.01.2014 31

AMD TressFX 2.0 to ju nie tylko wosy, ale te rolinno i futro zwierzt (wzorem Nvidia Fur). O technologii AMD TressFX 2.0 pisalimy w listopadzie ubiegego roku, ale do tematu powracamy. We wspomnianym miesicu zostaa udostpniona prbka w zestawie narzdzi (Radeon SDK), a obecnie moemy przyjrze si dziaaniu tego rozwizania i pozna wicej szczegw na temat poczynionych zmian.

AMD TressFX 2.0 nie ograniczy si tylko do wosw

Bartosz Woldaski 13.11.2013 26

Szykuje si odpowied na technologi Nvidia Fur wykorzystan w Wiedminie 3. Tak przynajmniej wynika z informacji udostpnionych na oficjalnej stronie internetowej AMD. Technika znana jako TressFX przejdzie ewolucj i nie ograniczy si wycznie do renderowania bardziej realistycznych zachowania si i wygldu fryzury postaci komputerowej.

Technika TressFX ujawniona

Piotr Gontarczyk 26.02.2013 118

Firma AMD przedstawia now technik, tressFX, o zapowiedzi ktrej pisalimy wczoraj. Zgodnie z przewidywaniami, TressFX ma na celu umoliwienie renderowania bardziej realistycznych wosw postaci w grach komputerowych, a take bardziej wiarygodnie oddawa dziaania fizyki.