Tagi
Publikacji na stronę
1
Adrian Kotowski | 20.05.2015 | 24126 odsłon | 37 komentarzy

Wiedźmin 3: Dziki Gon to najgorętszy tytuł tego miesiąca i jeden z niewielu, w których wykorzystano technologię HairWorks. Niestety „realistyczne włosy” Nvidii mają gigantyczny wpływ na wydajność i potrafią wycisnąć siódme poty nawet z Titana X. W nienajlepszym położeniu są fani Radeonów, którzy także chcieliby skorzystać z tej opcji, bo niestety karty czerwonych nie radzą sobie z tym najlepiej. W serwisie Reddit pojawił się krótki poradnik, dzięki któremu właściciele urządzeń AMD będą mogli cieszyć się z wyższej niż standardowo wydajności po aktywacji HairWorks.

więcej »
Adrian Kotowski | 29.09.2014 | 7437 odsłon | 7 komentarzy

TressFX 2.0 pojawiło się w końcu w pierwszej pecetowej grze. Ulepszona wersja technologii ujawnionej jeszcze w listopadzie ubiegłego roku dostępna jest w produkcji Lichdom: Battlemage. Dodatkowo tytuł jest kolejnym, który oferuje obsługę standardu AMD TrueAudio.

więcej »
Bartosz Woldański | 23.06.2014 | 7733 odsłony | 12 komentarzy

Firma Nvidia przedstawiła na oficjalnym materiale wideo technologię HairWorks, którą można było zobaczyć w Call of Duty: Ghosts. Podobnie jak konkurencyjny TressFX, tak i to rozwiązanie jest obecne wyłącznie w jednej produkcji (odświeżonego Tomb Raidera nie liczymy). Zarówno „Zieloni”, jak i „Czerwoni” na razie zachęcają deweloperów do wykorzystania narzędzi służących do realistycznej symulacji i wyrenderowania zarówno sierści zwierząt, jak i włosów postaci (jednak kosztem liczby klatek). Jak dobrze wiemy, kolejną grą w kolejce do obsługi Nvidia HairWorks jest polski Wiedźmin 3: Dziki Gon.

więcej »
Bartosz Woldański | 16.01.2014 | 12046 odsłon | 27 komentarzy

Realistyczne włosy (i nie tylko) w wydaniu firmy Nvidia! „Zieloni” przygotowują się do ofensywy i technologia prezentowana (wstępnie) w Wiedźminie 3 i pod koniec listopada ubiegłego roku również w Call of Duty: Ghosts zmienia nazwę na Nvidia HairWorks.

więcej »
Bartosz Woldański | 09.01.2014 | 11769 odsłon | 31 komentarzy

AMD TressFX 2.0 to już nie tylko włosy, ale też roślinność i futro zwierząt (wzorem Nvidia Fur). O technologii AMD TressFX 2.0 pisaliśmy w listopadzie ubiegłego roku, ale do tematu powracamy. We wspomnianym miesiącu została udostępniona próbka w zestawie narzędzi (Radeon SDK), a obecnie możemy przyjrzeć się działaniu tego rozwiązania i poznać więcej szczegółów na temat poczynionych zmian.

więcej »
Bartosz Woldański | 13.11.2013 | 11846 odsłon | 26 komentarzy

Szykuje się odpowiedź na technologię Nvidia Fur wykorzystaną w Wiedźminie 3. Tak przynajmniej wynika z informacji udostępnionych na oficjalnej stronie internetowej AMD. Technika znana jako TressFX przejdzie ewolucję i nie ograniczy się wyłącznie do renderowania bardziej realistycznych zachowania się i wyglądu fryzury postaci komputerowej.  

więcej »
Piotr Gontarczyk | 26.02.2013 | 42981 odsłon | 118 komentarzy

Firma AMD przedstawiła nową technikę, tressFX, o zapowiedzi której pisaliśmy wczoraj. Zgodnie z przewidywaniami, TressFX ma na celu umożliwienie renderowania bardziej realistycznych włosów postaci w grach komputerowych, a także bardziej wiarygodnie oddawać działania fizyki.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
To chyba nie będzie zabójca Fortnite. 29
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 23
To już definitywny koniec tego oprogramowania. 22
Lepsza, ale niestety też droższa niż poprzedniczka. 9
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 14
Dla wielu osób wyniki badań mogą być zaskakujące.  22
Od zapowiedzi do sklepowej dostępności minie kilka tygodni. 18
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 23
Spodziewajcie się wzrostu wydajności. 19
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 14
Nintendo Switch traci tytuł na wyłączność. 0
Większość dla abonentów wersji Basic. 5
next@acer  to ogólnoświatowa impreza organizowana przez firmę Acer, na której prezentowane są urządzenia, które niebawem wejdą na rynek. 1
Facebook
Ostatnio komentowane