Tagi
Publikacji na stronę
1
Adrian Kotowski | 27.03.2014 | 4296 odsłon | 6 komentarzy

Na blogu PlayStation opublikowano pełną listę gier, które zawitają na konsolę PS4 jeszcze w tym roku. Zostały one pogrupowane pod kątem daty wydania, dzięki czemu każdy, kto może sprawdzić, w kiedy powinien spodziewać się premiery wyczekiwanej produkcji.

więcej »
Bartosz Woldański | 29.01.2014 | 15192 odsłony | 52 komentarze

Która wersja gry Tomb Raider jest najładniejsza? Różnica w wydajności na konsolach nowej generacji została przedstawiona we wczorajszym porównaniu przygotowanym przez Digital Foundry z serwisu Eurogamer. Z kolei jak wypadła optymalizacja wydanej w ubiegłym roku wersji komputerowej możecie ocenić, zaglądając do naszego testu kart graficznych. Wydajność to jedno, a jak grafika? Jako że europejscy gracze wciąż czekają na premierę Tomb Raider: Definitive Edition, muszą na razie wystarczyć nam porównania na miarę tego, które opracowała niemiecka redakcja PC Games Hardware.

więcej »
Bartosz Woldański | 28.01.2014 | 12894 odsłony | 57 komentarzy

60 kontra 30 klatek na sekundę. Zgodnie z doniesieniami sprzed kilku dni, wersja na PlayStation 4 wypada znacznie lepiej niż edycja przeznaczona na konkurencyjną platformę sprzętową. Dlaczego stało się tak, a nie inaczej? Nad Tomb Raider: Definitive Edition pracowały dwa różne studia deweloperskie, a na dodatek gra na Xboksa One ma ustalony limit 30 klatek na sekundę.

więcej »
Bartosz Woldański | 23.01.2014 | 7108 odsłon | 67 komentarzy

Zamieszania wokół gry Tomb Raider: Definitive Edition ciąg dalszy. 30 czy 60 klatek na sekundę? Oto jest pytanie, na które odpowiedź okazała się początkowo mylna. Scot Amos, producent ze studia Crystal Dynamics, został źle zrozumiany. Pierwotnie podana wartość to było minimum, jakie sobie twórcy wyznaczyli. Konsola PlayStation 4 poradzi sobie z wyświetleniem odświeżonego Tomb Raidera nawet w 60 klatkach na sekundę. Definitywnie. Płynność animacji w wersji na Xboksa One stoi pod znakiem zapytania, choć - według źródła rzekomo pochodzącego z firmy Square Enix - wydajność będzie stała na niższym poziomie.

więcej »
Bartosz Woldański | 21.01.2014 | 8012 odsłon | 77 komentarzy

Tomb Raider w wersji na PlayStation 4 i Xbox One będzie działał w 30 klatkach na sekundę w rozdzielczości 1920 x 1080 pikseli. Kolejna gra dedykowana konsolom nowej generacji i kolejny zawód? Do niedawna wydawało się, że są – bądź co bądź niewielkie – szanse, żeby odświeżona edycja nowych przygód ponętnej Lary Croft była wyświetlana w jakości 1080p przy zachowaniu płynności animacji nawet na poziomie 60 klatek na sekundę. Niestety, tak się nie stanie.

więcej »
Bartosz Woldański | 14.01.2014 | 16260 odsłon | 40 komentarzy

Serwis IGN opublikował materiał wideo porównujący ostatniego Tomb Raidera w wersji na PlayStation 3 z odświeżonym wydaniem gry na PlayStation 4 – Tomb Raider: Definitive Edition. Jest to również pierwsza okazja do przyjrzenia się szacie graficznej starych-nowych przygód Lary Croft. Czy faktycznie jest tak duża różnica, jak zapowiadał producent?

więcej »
Bartosz Woldański | 09.01.2014 | 11771 odsłon | 31 komentarzy

AMD TressFX 2.0 to już nie tylko włosy, ale też roślinność i futro zwierząt (wzorem Nvidia Fur). O technologii AMD TressFX 2.0 pisaliśmy w listopadzie ubiegłego roku, ale do tematu powracamy. We wspomnianym miesiącu została udostępniona próbka w zestawie narzędzi (Radeon SDK), a obecnie możemy przyjrzeć się działaniu tego rozwiązania i poznać więcej szczegółów na temat poczynionych zmian.

więcej »
Bartosz Woldański | 08.01.2014 | 8329 odsłon | 38 komentarzy

Przynajmniej na razie. Firma Square Enix, wydawca gier z serii poświęconej przygodom seksownej Lary Croft, ujawniła, że Tomb Raider: Definitive Edition, czyli wydanie przeznaczone na PlayStation 4 i Xboksa One, nie trafi w formie łatki na PC. Warto przypomnieć, że edycja ta nie tylko będzie zawierać wszystkie wydane dodatki, ale także zaoferuje dość mocno poprawioną oprawę wizualną.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 29
To chyba nie będzie zabójca Fortnite. 29
Gorzej niż wcześniej, ale i tak świetnie. 32
Lepsza, ale niestety też droższa niż poprzedniczka. 10
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 15
Od zapowiedzi do sklepowej dostępności minie kilka tygodni. 18
Dla wielu osób wyniki badań mogą być zaskakujące.  22
Gorzej niż wcześniej, ale i tak świetnie. 32
Spodziewajcie się wzrostu wydajności. 19
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 15
Nintendo Switch traci tytuł na wyłączność. 0
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 29
APU z 2 rdzeniami, 4 wątkami, układem graficznym Vega 3 i dwoma kontrolerami LAN 10 Gb/s. 5
Facebook
Ostatnio komentowane