Tagi
teselacja
11 (1)   2033 (1)   2034 (1)   3dmark (2)   4a games (2)   4k (1)   alien (1)   amd (6)   antyaliasing (1)   apex (1)   api (1)   assassin'c creed: unity (1)   asura (1)   ati (1)   avp (1)   batman (2)   batman: arkham origins (2)   battlebox (1)   battleforge (1)   benchmark (2)   biblioteki (1)   cayman (1)   cdp (1)   cdprojekt (2)   chicago (1)   cienie (2)   compute shader (2)   cuda (1)   demo (1)   directx (3)   directx 11 (10)   directx 11.1 (1)   directx 11.2 (1)   directx11 (2)   dirt 2 (1)   dof (2)   dx 11 (1)   dx11 (3)   dziki gon (1)   engine (1)   eyefinity (1)   fermi (3)   fire strike (1)   fpp (3)   fps (3)   fur tech (1)   futuremark (2)   game (1)   games (1)   gameworks (1)   gaming (1)   geforce (4)   geforce gtx 470 (1)   geforce gtx 480 (1)   geralt (1)   gf100 (2)   gpgpu (1)   gpu (6)   gra (4)   gra akcji (1)   gra komputerowa (1)   grafika (5)   gry (5)   gtx (2)   gtx 400 (1)   gtx 480 (1)   gtx 4xx (1)   gtx 780 (1)   hairworks (1)   haswell (1)   havok (1)   hbao (1)   hboa+ (1)   hd 5000 (1)   hd 5870 (1)   hd 5xxx (1)   hd 6950 (1)   hd 6970 (1)   hd 7970 (1)   hdao (1)   heaven (1)   intel (1)   jegx (1)   karta graficzna (6)   khronos (1)   laptop (1)   marine (1)   metro (2)   metro: last light (1)   metro: last light recenzja (1)   notebook (1)   nvidia (8)   nvidia fur (1)   nvidia physx (2)   obcy (1)   opencl (2)   opengl (1)   opengl 4 (1)   optymalizacja (3)   pax prime (1)   pax prime 2013 (1)   pc (4)   pcss (1)   physx (5)   physx 3.0 (1)   porównanie (1)   porównanie graficzne (1)   poziom teselacji (1)   predator (1)   premiera (1)   programowanie (1)   ps3 (1)   punkty (1)   quad sli (1)   radeon (5)   radeon hd 5870 (1)   rebellion (1)   recenzje (1)   red engine (1)   red engine 3 (1)   richard huddy (1)   shooter (3)   sierść (1)   silnik (1)   sky diver (1)   sli (1)   splash damage (2)   stalker (1)   strzelanka (3)   techniczna strona (1)   technikalia (1)   technologia (1)   technologie (3)   tessmark (1)   test (3)   testy (1)   the witcher (1)   the witcher 3 (1)   thq (1)   titan (1)   tpp (1)   trailer (1)   triple sli (1)   txaa (2)   ubisoft (1)   unigine (2)   unreal engine 3 (1)   warner bros (2)   warner bros games montreal (1)   watch dogs (1)   watch_dogs (1)   wersja pc (1)   wideo (2)   wiedźmin (1)   wiedźmin 3 (1)   wiedźmin 3: dziki gon (2)   wii u (1)   włosy (1)   wydajność (2)   wymagania (1)   wymagania sprzętowe (3)   x360 (1)   zapis rozgrywki (1)   zew prypeci (1)   zwiastun (1)  
Publikacji na stronę
1 2
Adrian Kotowski | 20.05.2015 | 24144 odsłony | 37 komentarzy

Wiedźmin 3: Dziki Gon to najgorętszy tytuł tego miesiąca i jeden z niewielu, w których wykorzystano technologię HairWorks. Niestety „realistyczne włosy” Nvidii mają gigantyczny wpływ na wydajność i potrafią wycisnąć siódme poty nawet z Titana X. W nienajlepszym położeniu są fani Radeonów, którzy także chcieliby skorzystać z tej opcji, bo niestety karty czerwonych nie radzą sobie z tym najlepiej. W serwisie Reddit pojawił się krótki poradnik, dzięki któremu właściciele urządzeń AMD będą mogli cieszyć się z wyższej niż standardowo wydajności po aktywacji HairWorks.

więcej »
Adrian Kotowski | 30.10.2014 | 6358 odsłon | 16 komentarzy

Ubisoft opublikował nowe wideo promujące grę Assassin’s Creed: Unity. Tym razem zaprezentowane zostały technologie Nvidii wykorzystane w produkcji, mające sprawić, że gra na PC będzie prezentowała się zdecydowanie najatrakcyjniej wizualnie. Jakość grafiki przełoży się też oczywiście na wymagania sprzętowe, które według oficjalnych informacji są naprawdę bardzo wysokie.

więcej »
Adrian Kotowski | 11.06.2014 | 13283 odsłony | 15 komentarzy

Choć idea porównań sprzętu jest szczytna, to rola wyników urządzeń w benchmarkach spada na rzecz testów w zwykłych aplikacjach i grach. Baza użytkowników 3DMarka jest jednak tak duża, że firma Futuremark raczej nie ma powodów do narzekań. Dzisiaj na rynku debiutuje kolejna aktualizacja do ostatniej dużej wersji oprogramowania testującego wprowadzająca niedawno zapowiedziany test Sky Diver.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 28.05.2014 | 6544 odsłony | 15 komentarzy

Firma Futuremark dziś zapowiedziała nowy test DirectX 11, 3DMark Sky Diver, przeznaczony do testowania wydajności laptopów dla graczy oraz średniej klasy komputerów stacjonarnych. Według Futuremarka, Sky Diver jest idealnym testem dla komputerów z średnibudżetowymi kartami graficznymi, sprzętowo zgodnymi z interfejsem programowania DirectX 11. Test ma nadawać się też idealnie dla mobilnych procesorow grafiki, a także jednostek zintegrowanych.

więcej »
Adrian Kotowski | 03.04.2014 | 4996 odsłon | 11 komentarzy

Ubisoft nie przestaje udostępniać informacji na temat ich najnowszej produkcji. Watch_Dogs w ostatnim czasie doczekał się dwóch nowych trailerów, jednego oficjalnego, drugiego trochę mniej. Właśnie temu drugiemu postanowiliśmy się przyjrzeć.

więcej »
Bartosz Woldański | 25.10.2013 | 18763 odsłony | 57 komentarzy

Człowiek-Nietoperz powraca w trzeciej odsłonie serii Batman: Arkham. Inny producent, prequel zamiast sequela, ale ten sam silnik, wsparcie Nvidii i mechanika rozgrywki, która nie zmieniła się ani na jotę. Czy na takiego Batmana czekaliśmy?

więcej »
Marek Stenzel | 02.10.2013 | 13070 odsłon | 22 komentarze

O ile w rozdzielczości Full HD z najnowszymi produkcjami poradzi sobie większość kart graficznych z tych, które nie należą do segmentu budżetowego, o tyle już tryb 2560 x 1600 wymaga od gracza wydajnego GPU pokroju GeForce GTX 780 czy GeForce GTX Titan. Co stanie się, gdy nasze oczekiwania jeszcze bardziej wzrosną i zażądamy płynnej rozgrywki na monitorze wyświetlającym rozdzielczość 4K?

więcej »
Bartosz Woldański | 23.09.2013 | 38291 odsłon | 34 komentarze

Jesteście ciekawi technicznej strony Wiedźmina 3? W rozmowie dla serwisu DSOGaming.com twórcy ze studia CD Projekt RED ujawnili nowe szczegóły dotyczące technologii i rozwiązań wykorzystanych w nadchodzących przygodach Geralta z Rivii.

więcej »
Bartosz Woldański | 09.09.2013 | 7779 odsłon | 12 komentarzy

Firma Nvidia przygotowała na tegoroczną imprezę PAX Prime pokaz efektów graficznych wdrożonych do pecetowej wersji Batman: Arkham Origins. Różnice zademonstrowano na kilkuminutowym fragmencie nagrania.

więcej »
Dawid Grzyb | 17.05.2013 | 82340 odsłon | 60 komentarzy

Na kontynuację gry Metro 2033 przyszło nam trochę poczekać. Wielu może tego nie wiedzieć, ale rodziła się ona w bólach; był nawet moment, gdy jej losy nie były wiadome nawet pomimo zaawansowania prac. Powodem była bardzo kiepska kondycja finansowa firmy THQ, a w końcu jej bankructwo oraz likwidacja. Smutne to, ale prawdziwe. Niemniej ta wyprzedała swoje marki, a prawa do Metro trafiły w dobre ręce – do ludzi z Deep Silver. Wreszcie, po ponad trzech latach, otrzymaliśmy Metro: Last Light. Pozostało już tylko się przekonać, czy przewyższa poprzednika, albo chociaż mu dorównuje.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 16.12.2011 | 7380 odsłon | 95 komentarzy

Kolejny "wyciek" i kolejne informacje na temat mających pojawić się już niebawem kart graficznych AMD Radeon HD serii 7000. Tym razem slajd przedstawia wydajność nowej serii w teselacji.

więcej »
Mieszko Krzykowski, Michał Wójcik | 15.12.2010 | 525684 odsłony | 318 komentarzy
Podstawowe założenia architektury kart graficznych AMD nie były zmieniane od czasów Radeonów HD 2900. Serie: HD 3000, HD 4000, HD 5000, pomimo często dość istotnych zmian były „tylko” rozwinięciem idei zaprezentowanej w połowie 2007 roku. Szczątkowe informacje pływające w odmętach internetu mówiły, że seria HD 6000 przyniesie poważniejsze zmiany w architekturze GPU Radeonów. Gdy okazało się, że HD 6800 to „podtuningowane” HD 5800, wiele osób poczuło się trochę zawiedzionych. Na szczęście na powiew prawdziwej świeżości nie będziemy musieli czekać aż do Radeonów HD 7000, bo AMD sprezentowało go nam już teraz, wprowadzając karty serii HD 6900, które to mają być następcami HD 5800. więcej »
Eryk Napierała | 21.08.2010 | 12003 odsłony | 40 komentarzy
Jak to możliwe? W końcu najnowsze biblioteki graficzne Microsoftu są dostępne tylko dla systemów Windows Vista i 7, coś w tej kwestii się zmieniło? Bynajmniej nie. Stworzony przez JeGX program TessMark faktycznie działać będzie tylko z kartami graficznymi obsługującymi jedenastą wersję DirectX, ale tylko dlatego, że jako jedyne są one jednocześnie kompatybilne z bibliotekami OpenGL 4. Właśnie z ich wykorzystaniem został napisany nowy benchmark pozwalający na przetestowanie wydajności grafik podczas teselacji obiektów trójwymiarowych. więcej »
Piotr Gontarczyk | 13.05.2010 | 11067 odsłon | 54 komentarze

Na serwerach NVIDII pojawiły się archiwa zawierające dema technologiczne, które do tej pory każdy mógł zobaczyć tylko poprzez filmy udostępniane w sieci - na przykład na stronie internetowej NVIDII. Oba dema przedstawiają działanie teselacji i jej wpływ na szczegółowość renderowanych scen trójwymiarowych.

więcej »
Mieszko Krzykowski | 27.03.2010 | 1070328 odsłon | 1063 komentarze
Oto w końcu jest. Wielokrotnie przekładana, fotografowana, podrabiana. Przez niektórych określana mianem nadziei na przyszłość i boga kart graficznych, przez innych przedstawiana jako największa porażka NVIDI-i od czasu GeForce'a FX 5800. Często krytykowana i przyrównywana do Duke Nukem: Forever. Jaka jest naprawdę najbardziej oczekiwana karta ostatnich miesięcy – GeForce GTX 480, znany też jako Fermi? więcej »
Dawid Grzyb | 22.03.2010 | 121682 odsłony | 145 komentarzy
Gra S.T.A.L.K.E.R. pokazała, jak przyjemna, wciągająca i klimatyczna może być eksploracja terenu zdewastowanego w katastrofie nuklearnej. Była na tyle oryginalna, że nie została zapomniana w nawale innych gier z gatunku FPP. Miejsca „przyjemne inaczej”, które zwiedza gracz, oraz walka z bardzo osobliwymi stworzeniami pobudzały wyobraźnię i tworzyły nieziemski nastrój. Zadowolona z sukcesu firma THQ postanowiła dać szansę studiu 4A Games, które debiutuje grą Metro 2033. Na pierwszy rzut oka zarówno S.T.A.L.K.E.R., jak i Metro 2033 są do siebie podobne. Ale pozory mogą mylić. więcej »
Piotr Gontarczyk | 11.03.2010 | 13835 odsłon | 53 komentarze
W trakcie Game Developer Conference, która odbywa się w San Francisco, Grupa Khronos oficjalnie zaprezentowała specyfikację nowej, czwartej generacji interfejsu programowania OpenGL. więcej »
Piotr Gontarczyk | 05.03.2010 | 15919 odsłon | 80 komentarzy
NVIDIA upubliczniła pierwszy film, na którym wreszcie można zobaczyć jakiekolwiek (oficjalne) dane dotyczące wydajności mającej pojawić się za trzy tygodnie karty graficznej GeForce GTX 480. Poniżej można obejrzeć film, na którym zaprezentowana została przede wszystkim kwestia wydajności z wykorzystaniem teselacji. więcej »
Dawid Grzyb | 15.02.2010 | 110129 odsłon | 89 komentarzy
Szanujący się fan science fiction powinien znać postacie Obcego i Predatora. Każdy z nich pojawia się w paru filmach. Obaj walczą ze sobą m.in. w komiksie, filmie oraz grze komputerowej – a w samym środku zawsze jest człowiek. Dzięki studiu Rebellion doczekaliśmy się wreszcie kontynuacji gry, która ostatni raz gościła na komputerach osobistych dziewięć lat temu. więcej »
Mieszko Krzykowski | 21.12.2009 | 641292 odsłony | 143 komentarze
Nie trzeba nikogo przekonywać, że DirectX 10 nie przyjął się zbyt dobrze. Były dwa główne powody: przywiązanie tej wersji do Visty i brak kompatybilności wstecznej z DirectX 9. Ponadto nowe API nie przyniosło niczego rewolucyjnego. Dlatego na pierwszą grę korzystającą z niego w jakikolwiek sposób musieliśmy czekać 10 miesięcy. Z DirectX 11 jest sporo lepiej: dwa miesiące po wprowadzeniu Windows 7 i DirectX 11 dostępne są trzy gry wykorzystujące niektóre funkcje nowego produktu Microsoftu. więcej »
Publikacji na stronę
1 2
Aktualności
Gorzej niż wcześniej, ale i tak świetnie. 46
Spodziewajcie się wzrostu wydajności. 19
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 15
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 29
APU z 2 rdzeniami, 4 wątkami, układem graficznym Vega 3 i dwoma kontrolerami LAN 10 Gb/s. 5
Forum
Facebook
Ostatnio komentowane