Tagi
Publikacji na stronę
1
Piotr Gontarczyk | 08.06.2018 | 16408 odsłon | 48 komentarzy

Rozdzielczość będzie dążyć do nieskończoności. We wniosku patentowym, który Nvidia złożyła wczoraj (7 czerwca), firma opisuje technikę, która może mocno zmienić to jak gry wyglądają i jak ich grafika jest generowana. Nvidia technikę nazwała Infinite Resolution. Jest to ciekawy sposób wykorzystywania grafiki wektorowej zamiast płaskich tekstur w grach trójwymiarowych.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 12.02.2018 | 25972 odsłony | 26 komentarzy

Geralt w jeszcze lepszym otoczeniu. Wiedźmin 3 to jedna z najlepszych gier ostatnich lat i wciąż cieszy się zainteresowaniem nie tylko graczy, ale także modderów, którzy starają się sprawić, aby wyglądała jeszcze lepiej. Jednym z najbardziej ambitnych tego typu projektów jest The Witcher 3 HD Reworked Project, który osiągnął już wersję 5.0.

więcej »
Adrian Kotowski | 07.08.2017 | 7082 odsłony | 17 komentarzy

Pecetowcy pobiorą nawet 42 GB danych. Ubisoft ujawnił szczegóły na temat łatki Y2S3.0, która ma wprowadzić istotne usprawnienia w strukturze danych gry Rainbow Six Siege. Modyfikacje mają sprawić, że przyszłe łatki i aktualizacje dla tytułu będą zajmować mniej miejsca, a ładowanie poziomów będzie trwało zauważalnie krócej.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 08.02.2017 | 14237 odsłon | 23 komentarze

Wyższa jakość grafiki za darmo. Bethesda zgodnie z zapowiedzią udostępniła pakiet tekstur w wysokiej rozdzielczości dla gry Fallout 4. Dzięki niemu gracze mogą cieszyć się zupełnie nową jakością całego świata w grze, od budynków Lexington po port bostoński.

więcej »
Adrian Kotowski | 31.01.2017 | 13450 odsłon | 20 komentarzy

Dodatkowo lista usprawnień dla wersji na PS4 Pro. Bethesda ujawniła na swoim blogu, że w przyszłym tygodniu udostępni darmowy pakiet tekstur o bardzo wysokiej rozdzielczości przygotowany z myślą o posiadaczach naprawdę mocnych zestawów komputerowych. Jednocześnie właściciele najnowszej konsoli Sony otrzymają łatkę z usprawnieniami efektów graficznych, która podbije też rozdzielczość wyświetlanego obrazu.

więcej »
Adrian Kotowski | 31.03.2016 | 7698 odsłon | 14 komentarzy

Ubisoft ogłosił, że niedawno debiutująca gra Far Cry Primal otrzyma spory patch, który wprowadzi oczekiwany przez graczy tryb przetrwania. Co więcej, udostępniona zostanie też opcja ostatecznej śmierci, po której zabawę będzie trzeba zaczynać od początku. Co ciekawe, firma nie zapomniała też o graczach pecetowych i udostępni wszystkim zainteresowanym pakiet tekstur w rozdzielczości 4K.

więcej »
Adrian Kotowski | 03.03.2015 | 19433 odsłony | 25 komentarzy

W sieci pojawiło się pierwsze wideo prezentujące mapę Outpost 23 z teksturami w wysokiej rozdzielczości. Grafika w końcu wygląda tak, jak na pierwszym pokazie w lipcu ubiegłego roku. Trzeba dodać, że nie jest to efekt końcowy i z pewnością twórcy wprowadzą kolejne zmiany, by produkcja prezentowała i działała jeszcze lepiej. 

więcej »
Adrian Kotowski | 04.11.2014 | 6950 odsłon | 30 komentarzy

Star Citizen ma być według zapewnień twórców naprawdę przełomowym tytułem. Chris Roberts ujawnił nieco więcej informacji o swojej nowej produkcji i kolejny raz podkreślił, że tytuł ten jest tworzony tylko i wyłącznie dla graczy pecetowych. Star Citizen miałby być pierwszą grą na rynku, która standardowo obsługiwać będzie rozdzielczość 8K.

więcej »
Bartosz Woldański | 19.03.2014 | 8373 odsłony | 31 komentarzy

Firma Quixel opublikowała filmik prezentujący efekt użycia zbioru tekstur na przykładzie zaawansowanego silnika CryEngine 3. Rozwiązanie pozwala twórcom na uzyskanie bez większego wysiłku rezultatu bliskiego temu, jakie daje technologia polskiej firmy Better Reality współpracującej ze studiem The Farm 51 przy grze Get Even, która ma zachwycać nas fotorealistyczną oprawą graficzną. Czy prezentacja Megascans, które ma oferować na starcie pokaźną, rozbudowywaną każdego dnia bibliotekę skanów, robi równie duże wrażenie? Zobaczcie sami.

więcej »
Eryk Napierała | 05.12.2012 | 14980 odsłon | 34 komentarze

Pierwszy Crysis przez długi czas był najbardziej bezwzględnym "katem" nawet najwydajniejszych komputerów, ale trzeba przyznać, że ogromny apetyt na zasoby miał swoje uzasadnienie – gra wyglądała lepiej niż wszystkie hity 2007 roku, a nawet część później wydanych tytułów. Autorski silnik CryEngine korzystał ze wszystkich dobrodziejstw ówczesnych GPU, między innymi zaawansowanych efektów całkiem świeżych wtedy bibliotek DirectX 10. Grafika w drugiej części gry, wydanej na początku zeszłego roku, nie zachwycała w tym samym stopniu. Dość powiedzieć, że wersja, która trafiła do sklepów, była pozbawiona efektów DirectX 11, a nawet tekstur w wysokiej rozdzielczości! Te elementy dodano dopiero w czerwcu, ale i tak Crysis 2 trudno było uznać za najbardziej zaawansowaną graficznie grę na rynku. "Trójka" może to zmienić.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Letnia wyprzedaż gier. Ruszyła kolejna, letnia wyprzedaż gier na platformie Steam. 36
Nowy sposób na monetyzację zawartości. 20
Firma podobno prowadzi już odpowiednie testy. 10
Firma zapowiada też ogromne inwestycje w proces 5 nm. 36
Byłaby to bardzo miła wiadomość. 20
Odważna deklaracja ze strony CD Projekt RED. 22
Posiadacze Xboksa One X będą rozczarowani. 19
Niestety tylko w USA. AMD wpadło na ciekawy pomysł, by dopiec konkurencji. 43
Prawdziwa bomba w środku tygodnia. 87
Zabawna odpowiedź niebieskich. 32
Letnia wyprzedaż gier. Ruszyła kolejna, letnia wyprzedaż gier na platformie Steam. 36
Dobrze jest być przyjacielem Huanga. 24
Odważna deklaracja ze strony CD Projekt RED. 22
28-rdzeniowiec Intela, nowa generacja Threadripperów, gry z E3 i więcej. 1
Niestety tylko w USA. AMD wpadło na ciekawy pomysł, by dopiec konkurencji. 43
Teraz AMD może konkurować z G-Sync HDR. 10
Firma zapowiada też ogromne inwestycje w proces 5 nm. 36
Kolejne procesory z Zen+ coraz bliżej. 7
Facebook
Ostatnio komentowane