Tagi
technika
1080p (3)   10k (1)   1200p (1)   13 cali (1)   14 cali (1)   1440p (1)   2018 (1)   28 nnm (1)   3d (6)   3dfx (1)   4a games (1)   4g (1)   4k (5)   5 cali (1)   5g (1)   7 cali (1)   7 nm (1)   808 (1)   808 pureview (1)   8k (2)   accelerated memory scanning (1)   acer (2)   adaptive-sync (1)   adl (1)   advanced platform telemetry (1)   ai (1)   air cooling (1)   ait (1)   akcelerometr (1)   akcja (1)   aktualizacja (3)   aktywacja (1)   akumulator (5)   amd (17)   amd developer summit (1)   amd developer summit 2013 (1)   amd tressfx (2)   amd tressfx 2.0 (2)   amoled (2)   analiza (1)   android (6)   android 4.3 (1)   angela merkel (1)   ansel (1)   anthem (1)   aparat (2)   aparat cyfrowy (1)   apex (1)   api (1)   api vulkan (1)   aplikacja (1)   aplikacje (1)   apple (7)   apple tv (1)   applied science (1)   apu (3)   ar (3)   architektura (1)   artifact (1)   asic (1)   asus (1)   ataa (1)   ati (1)   atom (1)   audi (1)   audio (9)   australia (1)   automatic resolution rendering (1)   badania (1)   badanie (1)   ban (1)   bateria (2)   battlefield v (4)   bell (1)   bell labs (1)   betamax (1)   bethesda (1)   bezpieczeństwo (4)   bezpieczeństwo zakupy (1)   bezprzewodowe (1)   bill gates (1)   bioware (1)   biznes (9)   blog (1)   blokada (1)   blu-ray (3)   bluetooth (2)   boost (2)   cambridge analitica (1)   cannes (1)   carrizo (1)   cast (1)   casting (1)   catwalk (1)   cctv (1)   cd (2)   cd-rom (1)   cebit (1)   cebit 2013 (1)   certyfikacja (1)   ces 2013 (1)   chip (1)   chłodzenie (3)   chłodzenie powietrzem (1)   chromecast (1)   ciecz (1)   ciepłowód (1)   clickpad (1)   co-op (1)   compal (2)   control (1)   cooler (1)   cpu (6)   crossfire (1)   crystal dynamic (3)   cuda (1)   curiosity (1)   czasowy antyaliasing (1)   czytnik (1)   czytnik linii papilarnych (1)   d (1)   dane (4)   dcj (1)   deweloper (1)   dice (2)   dioda (1)   diody (1)   directcompute (1)   directml (1)   directx 12 (1)   display week (1)   dlss (6)   dłonie (1)   dodatek (1)   dokument (1)   dokumentacja (1)   donald tusk (1)   dongle (1)   doom (1)   dotyk (1)   dram (1)   drony (1)   durex (1)   dvb (1)   dvd (4)   dvd-rom (1)   dysk twardy (1)   działanie (2)   dzień dla ziemi (1)   dźwięk (3)   ea (2)   eee pc (1)   efekty graficzne (1)   ekran (12)   ekran 3d (3)   ekran dotykowy (4)   eksperyment (1)   elastyczny (1)   electronic arts (1)   elektronika (1)   elektryczność (1)   elon musk (1)   energous (1)   eos (1)   esa (1)   euv (1)   fabryka (2)   fabrykacja (1)   facebook (5)   facedeals (1)   fallout 4 (1)   fat (1)   fcc (1)   felieton (1)   ferryt baru (1)   film (8)   filmik (1)   fingerprint (2)   finlandia (1)   firefox (1)   firendster (1)   firepro (1)   firma (2)   firmware (1)   fish bowl (1)   fizyka (3)   fizyka kwantowa (1)   forcepad (1)   fotki (1)   freesync (4)   freesync 2 (1)   fuji (1)   fuji film (1)   full hd (2)   funai (1)   fur (2)   futro (2)   g-sync (1)   gabe newell (1)   galaxy (1)   galaxy round (1)   gamefly (1)   gamersnexus (1)   gameworks vr (1)   gaming evolved (1)   gcn (2)   geforce (2)   geforce gtx 1080 ti (1)   geforce gtx 970 (1)   geforce rtx (1)   geforce rtx 20 (1)   geforce rtx 2080 (1)   general electric (1)   gładzik (1)   gniazdko (1)   gogle (2)   gogle vr (1)   google (8)   gpgpu (4)   gpu (17)   gra (11)   grafen (1)   grafika (5)   grafika 3d (3)   grafiki (1)   graphics core next (1)   gry (11)   gsm (2)   gtx 1060 (1)   gtx 2060 (1)   halow (1)   handel (1)   harmonogram (2)   hbm (1)   hd (2)   hd 8280 (1)   hdd (1)   hdmi (2)   hdmi 2.0 (1)   hdtv (1)   heatpipe (1)   historia (6)   holografia (1)   hologram (2)   hololens (1)   htc (2)   htc vive (4)   ibeacon (1)   ibm (2)   identyfikacja (1)   idf (3)   idf 2015 (1)   igpu (1)   igzo (2)   imac (1)   imagination technologies (1)   imax (1)   informacje (1)   informatyka (1)   intel (8)   intel technology poland (1)   interakcja (2)   interfejs (8)   internet (5)   internet explorer (1)   internet of things (1)   inwestycja (2)   inżynier (1)   ios (2)   iot (1)   ip (1)   ipad (1)   iphone (3)   ipod (1)   iribe (1)   izreal (1)   jaguar (3)   jakość (1)   japan display (1)   japonia (2)   jason chen (1)   jdi (1)   język (1)   john carmack (1)   kabel (3)   kamera (3)   kampania (1)   karta graficzna (5)   karty graficzne (1)   kaseta (2)   kinect (3)   kino (2)   kino domowe (1)   klatki na sekundę (1)   klawiatura (3)   kod źródłowy (1)   kodowanie (1)   kolonizacja (1)   komórka (1)   kompatybilność (2)   kompresja (1)   komputer (12)   komunikacja (9)   komunikator (1)   konfiguracja (1)   konkurs (1)   konsola (3)   konsole (1)   konsument (2)   kontroler (1)   kooperacja (1)   kopanie (1)   kosmos (3)   kradzież (2)   kropka kwantowa (1)   kryptowaluta (1)   księżyc (1)   laptop (3)   lara croft (3)   laser (1)   lcd (3)   lcrd (1)   lds (1)   leczenie (1)   led (1)   leia (1)   lg (3)   lg display (1)   light peak (1)   Linux (1)   lista (2)   litografia (1)   litowo-jonowy (1)   llcd (1)   lokalizacja (1)   lpp (1)   luckey (1)   lumia (2)   lumia 920 (1)   lustro (1)   lustrzanka (1)   ładowanie (3)   ładowarka (1)   łamanie prawa (1)   łatka (1)   łazik (1)   łączność (1)   mac (1)   mac os (1)   macbook pro (1)   macintosh (1)   magazyn (1)   magma (1)   magnetofon (1)   magnetowid (1)   malware (1)   manipulacja (1)   mapowanie 3d (1)   mars (2)   martin cooper (1)   materiały (1)   matrox (1)   matryca (2)   maven (1)   mediatek (2)   medycyna (1)   meizu (1)   metro (1)   metro exodus (2)   Microsoft (10)   microsoft research (1)   miłość (1)   mining (1)   misje (1)   mmo (1)   mobile (1)   mobile world congress (3)   moduł (1)   monitor (4)   mosaic (1)   motorola (2)   motorola mobility (1)   motoryzacja (3)   move (1)   mozilla (1)   możliwości (1)   mp3 (1)   mpeg (1)   mro (1)   multi gpu (1)   multi-touch (1)   muzyka (2)   mwc 2013 (3)   mwc 2015 (1)   nabywca (1)   nagrywanie (1)   nagrywarka (1)   nanotechnologia (1)   napęd (1)   napęd optyczny (1)   naruszenie (1)   narzut (1)   nasa (2)   nat brown (1)   nauka (6)   nawigacja (1)   netbook (2)   netscape (1)   netscape navigator (1)   next (1)   nextstep (1)   nhk (3)   niemcy (2)   nintendo (2)   nintendo 3ds (1)   nitero (1)   nokia (4)   nośnik (2)   notebook (7)   nu8000 (1)   nvidia (17)   nvidia fur (1)   nvidia geforce gtx 1080 (1)   nvidia rtx (1)   nvidia titan v (1)   nvidia turing (1)   obliczenia (3)   obraz (9)   obraz 3d (3)   obsługa (1)   oc (1)   ochrona (1)   oculus (1)   oculus rift (3)   oculus vr (2)   odcisk palca (1)   odtwarzacz (3)   ograniczenia (1)   okno (1)   okulary (1)   okulary 3d (1)   oled (6)   onion (1)   online (1)   open source (1)   opowieść technowigilijna (1)   opowieść wigilijna (1)   oppo (1)   oprogramowanie (5)   oprogramwoanie (1)   osvr (1)   oulu (1)   overdrive (1)   overdrive 5 (1)   overdrive 6 (1)   palmer luckey (1)   pamięć (2)   panasonic (2)   panel (1)   partnerstwo (1)   pascal (1)   patch (1)   patent (3)   patenty (2)   pc (4)   pecet (1)   pentium (1)   phablet (1)   philips (1)   phoenix (1)   physx (3)   planeta (2)   plany (1)   playstation (1)   playstation 4 (2)   playstation now (1)   płynność (2)   płyta (1)   płyta główna (1)   podkręcanie (1)   pojemność (1)   pokaz (2)   polska (3)   połączenie (1)   poprawa (1)   port (3)   poszerzona rzeczywistość (1)   powervr (1)   powiadomienia (1)   prawo (1)   prąd (1)   premiera (1)   prezentacja (11)   problem (1)   proces (1)   procesor (8)   procesor grafiki (1)   producent (1)   produkcja (5)   programowanie (1)   project tango (1)   projekcja (1)   projekt (1)   projektor (1)   prototyp (2)   prywatność (1)   przechowywanie (3)   przeglądarka (1)   przejęcie (1)   przejrzysty (1)   przełom (1)   przeniesienie (1)   przepustowość (1)   przesył danych (1)   przesyłanie obrazu (1)   przyspieszenie (1)   przyszłość (2)   przywłaszczenie (1)   publikacja (1)   pump express (1)   pureview (1)   q6fn (1)   q7fn (1)   q8fn (1)   q9fn (1)   qled (2)   qualcomm (3)   quantum dot (1)   quick charge (1)   radeon (8)   radeon sdk (1)   radiator (1)   radio (1)   radioteleskop (1)   ram (1)   rambus (1)   ray tracing (7)   razer (1)   realsense (1)   recode (1)   reklama (3)   remedy (1)   remy (1)   render (3)   renderowanie (4)   rendition (1)   robot (2)   robotyka (1)   roślinność (2)   rozbudowa (1)   rozdzielczość (4)   rozgrywka (1)   rozmowa (1)   rozpoznawanie twarzy (1)   rozszerzenie (1)   rozszerzona rzeczywistość (2)   rozwiązania graficzne (1)   rozwiązanie (1)   rozwój (2)   rtx (2)   rtx 2070 (1)   rtx 2080 (1)   rtx 2080 ti (1)   rx vega (1)   rynek (2)   s3 (1)   sait (1)   samochód (1)   samsung (11)   sanyo (1)   satelita (1)   satelity (1)   sąd (1)   schładzacz (1)   schładzanie (1)   scylla costa (1)   sdk (2)   seagate (1)   seks (1)   serwer (2)   shadow of the tomb raider (1)   sharp (2)   sieć (7)   sieć wireless (1)   sig (1)   sigma (1)   silnik (1)   siły połączone (1)   skan (1)   skanowanie (1)   słabsze (1)   smart tv (1)   smartfon (17)   smartfony (1)   sonda (1)   sony (6)   specyfikacja (1)   spółka (1)   sprzedaż (2)   sprzęt (3)   stabilizacja (1)   stacj dokująca (1)   stacja dokująca (2)   stacja robocza (1)   standard (2)   standaryzacja (1)   starvr (1)   steam (2)   steam machines (1)   steamvr (4)   sterowanie (2)   steve jobs (2)   streaming (1)   strumieniowanie (1)   strumieniowanie gier (1)   strumień (3)   super hi-vision (3)   super mcharge (1)   super sampling (1)   supersampling (1)   superspeed (1)   sword art online: the beginning (1)   synaptics (1)   system (2)   system certyfikacji (1)   system operacyjny (1)   szkło (1)   sztuczna inteligencja (1)   śledzenie (1)   śledzenie promieni (4)   światło (1)   światłowód (2)   święta (1)   tablet (12)   tablet hybrydowy (2)   tagowanie (1)   tango (1)   targi (1)   technologia (57)   technologie (1)   technowigilia (1)   tegra (1)   telefon (4)   telefon komórkowy (1)   teleskop (1)   telewizja (5)   telewizor (10)   temash (3)   terraformacja (1)   test (2)   testy (1)   tęczówka (1)   tft (2)   thief (1)   thunderbolt (1)   thunderbolt 2.0 (1)   thx (1)   tim cook (1)   tomb raider (3)   tomb raider: definitive edition (1)   toshiba (1)   touchpad (1)   transakcja (1)   transfer (1)   transmisja (1)   tressfx (4)   tressfx 2.0 (2)   turbo (1)   turbo dock (3)   turing (1)   tv (5)   układ (1)   ultra hd (2)   unix (1)   upscalling (1)   urządzenia przenośne (1)   usa (1)   usb (3)   usb 1.0 (1)   usb 1.1 (1)   usb 2.0 (2)   usb 3.0 (3)   usb 3.1 (2)   usługa (1)   valve (4)   vesa (2)   vhs (1)   vive (1)   vizio (1)   vk_nv_raytracing (1)   vooc (1)   voodoo (1)   vr (12)   vrr (1)   vrworks (1)   vrworks 360 video (1)   vrworks audio (1)   vulkan (1)   wattup (1)   webcrawler (1)   wentylacja (1)   wentylator (1)   weorldwideweb (1)   whitemagic (1)   wi-fi (3)   wi-fi alliance (1)   wideo (10)   wideo youtube (1)   wifi (2)   wifo (1)   wigilia (1)   wii (1)   windows (2)   windows 2000 (1)   windows 7 (1)   windows 8 (3)   windows 95 (1)   windows nt (1)   windows phone (1)   windows rt (2)   windows vista (1)   windows xp (1)   wireless (1)   wirtualna rzeczywistość (11)   wirus (1)   wistron (1)   wklęsły ekran (1)   włączenie (1)   włosy (3)   woda (1)   wolumetryczne oświetlenie (1)   world wide web (1)   wpadka (1)   wpis (1)   wszechświat (1)   wtyczka (1)   wuxga (1)   www (2)   wycieki danych (1)   wydajność (7)   wydarzenie (1)   wygładzanie krawędzi (1)   wymagania (1)   wystawa (1)   wyszukiwarka (1)   wyświetlacz (12)   xbox (3)   xbox one (2)   xbox one s (1)   xbox one x (1)   yahoo (1)   youtube (1)   z2760 (1)   zabezpieczenie (1)   zasilanie (4)   zaufanie (1)   zdalna (1)   zdjęcia (3)   zdjęcie (2)   zen (1)   zenimax (2)   zestawienie (1)   zgodność (2)   ziemia (2)   zmienna częstotliwość odświeżania (1)   zuckerberg (1)   zwijany (1)  
Publikacji na stronę
1 2 3 4 5 6
Adrian Kotowski | 08.03.2019 | 3221 odsłon | 26 komentarzy

Nie oznacza to zmiany kursu. Serwis Variety uzyskał od Valve informacje na temat zwolnień, jakie miały miejsce w dziale VR amerykańskiego dewelopera i wydawcy. Podmiot rozstał się zarówno z grupą pracowników etatowych, jak i osób pracujących na kontrakcie. Pomimo tak poważnych zmian w zespole, przedsiębiorstwo zapewnia, że nie zamierza rezygnować z obecności w segmencie urządzeń i gier bazujących na technice wirtualnej rzeczywistości.

więcej »
Adrian Kotowski | 18.02.2019 | 8447 odsłon | 31 komentarzy

Zieloni tłumaczą najważniejsze zagadnienia. Nvidia udostępniła na swojej stronie wpis, w którym odpowiada na najczęściej zadawane pytania dotyczące techniki DLSS. Podmiot tłumaczy m.in., dlaczego rozwiązanie nie jest dostępne w każdej rozdzielczości i jakie są plany jego rozwoju w najbliższej przyszłości. Firma obiecuje, że działanie tego typu supersamplingu zostanie poprawione i dopracowane, by problemy widoczne obecnie nie powtarzały się w przyszłości.

więcej »
Adrian Kotowski | 14.02.2019 | 10124 odsłony | 40 komentarzy

Sama jakość też rozczarowuje. Wczoraj Nvidia udostępniła sterowniki, które miały zagwarantować najlepsze działanie techniki DLSS w grach Metro Exodus i Battlefield V. W sieci pojawiły się już pierwsze testy wydajności i porównania graficzne, ale też informacje o zaskakujących ograniczeniach, przez które włączenie wspomnianego supersamplingu nie zawsze jest możliwe, choć gracz posiada kartę z rodziny Turing.

więcej »
Adrian Kotowski | 11.02.2019 | 6946 odsłon | 19 komentarzy

DICE przygotowało też sporo usprawnień gry. Battlefield V doczeka się kolejnej ważnej aktualizacji, której najważniejszym elementem ma być zupełnie nowy tryb rozgrywki Siły Połączone. Pecetowców posiadających karty graficzne z rodziny Turing powinien ucieszyć kolejny dodatek w postaci techniki DLSS. Widać, że Nvidia w końcu przekonuje deweloperów do swojego rozwiązania.

więcej »
Adrian Kotowski | 28.01.2019 | 4779 odsłon | 23 komentarze

Czekamy™. Serwis WCCFTech przeprowadził wywiad ze Scyllą Costą, producentem gry Anthem, z którego dowiedzieliśmy się, że promowana przez Nvidię technika DLSS nie będzie dostępna w grze w dniu premiery. Na integrację rozwiązania w nowej produkcji Bioware trzeba będzie trochę poczekać, choć na szczęście niezbyt długo. Costa wspomniał też o możliwości dodania innych technik i usprawnień, choć na ten moment nie podjęto jeszcze decyzji w ich sprawie.

więcej »
Adrian Kotowski | 15.01.2019 | 7867 odsłon | 102 komentarze

Alternatywa jest, ale do jej wprowadzenia potrzeba czasu. Przedstawiciele AMD są w ostatnio zasypywani gradem pytań nie tylko o swoje produkty, ale też i rozwiązania konkurencji. Popularnym tematem jest obsługa ray tracingu oraz super samplingu DLSS, a wiec technik promowanych mocno przez Nvidię. Z wywiadu udzielonego japońskiemu serwisowi 4Gamers wynika, że czerwoni mogą przygotować odpowiedź na oba rozwiązania.

więcej »
Adrian Kotowski | 07.01.2019 | 9334 odsłony | 46 komentarzy

Piekło zamarzło. Nvidia ogłosiła program G-Sync Compatible Monitors, dzięki któremu użytkownicy kart GeForce będą mogli korzystać z techniki Variable Refresh Rate na wyświetlaczach obsługujących protokół VESA Adaptive-Sync. To bardzo ważna informacja, bo do tej pory opcja zmiennej częstotliwości odświeżania była dostępna dla użytkowników sprzętu zielonych tylko na monitorach wyposażonych w moduł G-Sync.

więcej »
Adrian Kotowski | 27.12.2018 | 5347 odsłon | 17 komentarzy

Kto by się spodziewał. Serwis ReCode opublikował materiał na temat trendów branży technologicznej w mijającym 2018 roku. Jednym z nich był spadek zaufania do firm technologicznych, wynikający z wielu wycieków danych użytkowników. W związku z tym przygotowano ranking podmiotów, co do których zaufanie jest najniższe. Bezapelacyjnym liderem tego zestawienia został Facebook, który wręcz zdeklasował konkurentów.

więcej »
Adrian Kotowski | 18.10.2018 | 6846 odsłon | 15 komentarzy

Wszystko zgodnie z planem. Samsung poinformował dzisiaj o uruchomieniu produkcji pierwszych chipów w litografii 7 nm z użyciem technologii EUV. Koreańczycy twierdzą, że ich proces jest już całkiem dopracowany, dzięki czemu ma być optymalnym wyborem dla klientów tworzących układy do urządzeń mobilnych i rozwiązań z segmentu wydajnych platform obliczeniowych.

więcej »
Adrian Kotowski | 17.10.2018 | 14017 odsłon | 59 komentarzy

Pierwsze eksperymenty nie wyglądają zachęcająco. Podczas europejskiej edycji konferencji GTC 2018 studio Remedy zaprezentowało implementację techniki ray tracingu w swoim silniku Northlight. To właśnie na nim bazuje gra Control, którą Nvidia promuje jako jeden z tytułów, mających pokazać pełną moc kart graficznych GeForce RTX.

więcej »
Adrian Kotowski | 07.09.2018 | 26089 odsłon | 91 komentarzy

Ważna wypowiedź dyrektor finansowej Nvidii. W sieci pojawiła się transkrypcja z konferencji zielonych z inwestorami, z której dowiadujemy się wielu interesujących rzeczy na temat kart Turing. Colette Kress, CFO Nvidii, wypowiedziała się m.in. na temat spodziewanej wydajności sprzętu, a także broniła podwyżki cen urządzeń. Uwagę zwraca jednak inna wypowiedź, która już jest odbierana w sieci jako zapowiedź tego, czego powinniśmy spodziewać się po tańszych GPU z nowej rodziny GeForce’ów.

więcej »
Adrian Kotowski | 21.08.2018 | 11238 odsłon | 26 komentarzy

Ray tracing w kilku dużych hitach. Wczorajsza prezentacja nowych kart z rodziny Turing była równocześnie pokazem możliwości, jakie daje w grach technika śledzenia promieni. Zieloni całkiem dobrze przygotowali się do premiery swojego nowego sprzętu i podjęli współpracę z kilkoma dużymi i wieloma mniejszymi deweloperami, którzy zaimplementowali w swoich tytułach techniki dostępne w ramach platformy Nvidia RTX. Zestawienie nadchodzących produkcji jest naprawdę całkiem ciekawe.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 01.08.2018 | 19614 odsłon | 85 komentarzy

Elon Musk może wstrzymać odliczanie. Mars od długiego czasu stanowi centrum marzeń o kolonizacji przez ludzkość innej planety. Dziś Czerwona planeta na powierzchni jest martwa, zimna i pod każdym innym względem śmiertelnie złowroga. Jednym z największych marzeń wielu jest terraformacja Marsa, tak aby stał się on przyjazny dla życia, w tym nas. Z najnowszych badań przeprowadzonych na zlecenie NASA wynika, że na długo możemy zapomnieć o realizacji tego przedsięwzięcia.

więcej »
Adrian Kotowski | 31.07.2018 | 11158 odsłon | 25 komentarzy

Ray tracing w kolejnym zastosowaniu. Nvidia udostępniła na swojej stronie publikację zawierającą informacje na temat nowej techniki wygładzania krawędzi o nazwie Adaptive Temporal Antialiasing. W porównaniu do innych, wcześniej wykorzystywanych rozwiązań czasowego antyaliasingu, w tym przypadku dla uzyskania lepszego efektu wykorzystywane jest śledzenie promieni.

więcej »
Adrian Kotowski | 24.05.2018 | 6331 odsłon | 7 komentarzy

Ważna wiadomość dla konsolowych graczy. Ceniony serwis Rtings, zajmujący się głównie testami wyświetlaczy, poinformował, że Samsung udostępnił nową aktualizację oprogramowania dla niektórych telewizorów UHD, dzięki której urządzenia obsługują technikę FreeSync. Tym samym sprawdzają się przewidywania AMD na temat ekspansji tego rozwiązania poza rynek monitorów.

więcej »
Adrian Kotowski | 23.05.2018 | 4336 odsłon | 5 komentarzy

Firma chce postawić na streaming. Electronic Arts ogłosiła przejęcie izraelskiego oddziału firmy GameFly, który zajmuje się rozwijaniem techniki strumieniowania gier. To on odpowiada za przygotowanie całego zaplecza chmurowej platformy przedsiębiorstwa, której przyszłość nie jest w tej chwili znana.

więcej »
Adrian Kotowski | 08.05.2018 | 6444 odsłony | 23 komentarze

Zieloni stawiają na ray tracing. Z prezentacji Nvidii przygotowanej na GTC 2018, która właśnie trafiła do sieci, wynika, że firma zamierza dodać obsługę swojej techniki RTX dla Vulkana. Przedsiębiorstwo przygotowało odpowiednie rozszerzenie, które zostało już zaproponowane konsorcjum Khronos. Teraz to od organizacji zależy, w jakim stopniu i czy w ogóle, zostanie wykorzystane.

więcej »
Adrian Kotowski | 17.04.2018 | 5943 odsłony | 17 komentarzy

Niebiescy stawiają na zabezpieczenia. Intel zaprezentował wczoraj rozwiązanie o nazwie Threat Detection Technology, które ma na celu ochronę przed zaawansowanymi zagrożeniami bezpieczeństwa. Jednym z jego elementów jest technika Accelerated Memory Scanning, która wykorzystuje zintegrowany układ graficzny znajdujący się w chipach niebieskich do wykrywania złośliwego oprogramowania.

więcej »
Adrian Kotowski | 14.03.2018 | 5699 odsłon | 9 komentarzy

Optymalne ustawienia dla każdego użytkownika. Valve poinformowało dzisiaj o wprowadzeniu nowej techniki Automatic Resolution Rendering dostępnej w ramach pakietu oprogramowania SteamVR. To całkiem ciekawe rozwiązanie, dzięki któremu użytkownicy gogli VR otrzymają jakość grafiki dostosowaną idealnie do ich sprzętu.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 12.03.2018 | 16508 odsłon | 54 komentarze

Nvidia G-Sync może zejść na margines. Technika VRR (Variable Refresh Rate) po raz pierwszy pojawi się w konsolach do gier. Larry Hyrb z Microsoftu oraz Antal Tungler z AMD zapowiedzieli wprowadzenie tego rozwiązania w serii konsol Xbox One. Będzie to, oczywiście, AMD FreeSync.

więcej »
Publikacji na stronę
1 2 3 4 5 6
Aktualności
Być może to oferta właśnie dla Ciebie?  115
Posiadacze Turingów w końcu się doczekali. 9
Zieloni pochwalą się nowościami. 68
Na finalną wersję trzeba jeszcze trochę poczekać. 10
Dziurawy pozostaje więc jedynie Intel. 44
Potrzebujecie więcej pamięci operacyjnej? Mamy dla was dobrą wiadomość. 26
Sprzęt będzie wyróżniał się na tle konkurencji. 11
Chińczycy znowu przygotowali solidne flagowce. 15
Facebook
Ostatnio komentowane