Tagi
Publikacji na stronę
1
Piotr Kwiatkowski | 20.01.2017 | 251568 odsłon | 93 komentarze

Dobry monitor musi wyświetlać ostry obraz o naturalnych i wiernych kolorach. W wypadku urządzenia przeznaczonego dla gracza do tych standardowych wymagań dochodzi jeszcze kilka innych cech, których zadaniem jest poprawa komfortu i skuteczności rozgrywki. Oto porównanie 10 gamingowych monitorów z ekranem o przekątnej 27 cali i 28 cali.

więcej »
Mateusz Skrycki | 02.07.2015 | 45112 odsłon | 32 komentarze

Nvidia G-Sync jako remedium na problemy graczy, takie jak rozrywanie ekranu (tearing) i zacięcia (stuttering), a także sposób na zmniejszenie do minimum opóźnienia sygnału (input lag) pojawiła się blisko rok temu i do tej pory z zalet tej techniki mogli korzystać wyłącznie posiadacze nowych desktopowych kart graficznych Nvidia GeForce oraz wybranych modeli monitorów. Nvidia nie zapomina jednak o użytkownikach komputerów przenośnych. Trafił do nas laptop Hyperbook X17-G wyposażony w obsługę G-Sync oraz potężne podzespoły. Czy rozwiązanie sprawdzające się w stacjonarnych pecetach zda egzamin w laptopie?

więcej »
Adrian Kotowski | 08.04.2014 | 6502 odsłony | 18 komentarzy

Wygląda na to, że AMD kolejny raz może wyjść z walki z Nvidią zwycięsko. Czerwoni po rozmowach z konsorcjum VESA mogą z zadowoleniem ogłosić, że ich technologia FreeSync będzie już niedługo standardem dla monitorów.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 14.12.2012 | 25386 odsłon | 173 komentarze

Test za testem, ale czy nikt nie patrzy na ekran? Od lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku, gdy zaczęła formować się "scena" komputerowych entuzjastów, karty graficzne (albo akceleratory grafiki 3D) testuje się przede wszystkim tak, aby wyniki przedstawić w formie średniej liczby klatek na sekundę. Ta metoda prezentowania wydajności i zestawiania ze sobą różnych produktów od dawna jest pod naporem ogromnej krytyki, gdyż coraz częściej pojawiają się dowody na to, że te "średnie" wartości tak naprawdę niewiele mówią o tym, jak będzie się grało.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 21.05.2012 | 10181 odsłon | 43 komentarze

Od ładnych paru tygodni, posiadacze kart graficznych z procesorami Nvidia GeForce serii 600, a więc opartych na architekturze Kepler, donoszą o problemach z działaniem funkcji V-Sync, która wywołuje tzw. mikroprzycięcia w grach.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Pokazujemy siedem obudów, które można znaleźć w polskich sklepach. 38
Windows Store znów zawodzi. Microsoft wybitnie nie ma szczęścia do premier swoich pecetowych gier. 19
Prezentacja na Intel Extreme Masters. 13
Wentylatorom wstęp wzbroniony. 11
Seria gier nie ma ostatnio zbyt dobrej passy. 13
Duża popularność najnowszej wersji oprogramowania od The Document Foundation. 27
Kolejny mobilny chip na horyzoncie. 5
Ograniczenia, blokady nowego systemu. 32
Przymiarki do stworzenia własnej karty graficznej. 31
Trzeba się jednak pospieszyć. Microsoft obchodzi właśnie 5-lecie marki Surface Pro. 24
Chyba mało kto lubi gluty. 55
Wyższy zegar to i wyższa wydajność. 37
Microsoft wszedł w lata dziewięćdziesiąte ubiegłego wieku.  26
Firma kazała nam naprawdę długo czekać. 10
Firma nie powtórzy błędu, który popełniła przy premierze modelu G6. 23
Wentylatorom wstęp wzbroniony. 11
Układom Intel Gemini Lake szykują się konkurenci. 5
Tytuł z czasów gdy EA jeszcze stawiało przede wszystkim na grywalność. 15
System chłodzenia w nowej wersji. 15
Gra naszych południowych sąsiadów. 33
Ograniczenia, blokady nowego systemu. 32
Duża popularność najnowszej wersji oprogramowania od The Document Foundation. 27
Microsoft wszedł w lata dziewięćdziesiąte ubiegłego wieku.  26
Postanowiliśmy spróbować swoich sił w nowej dla nas formie publikacji – podcaście, zapisie rozmowy. 45
Seria gier nie ma ostatnio zbyt dobrej passy. 13
Facebook
Ostatnio komentowane