Tagi
star citizen
100 gb (1)   100 mln (1)   27 tysięcy dolarów (1)   3d xpoint (1)   4k (2)   50 mln dolarów (1)   8 gb ram (1)   8k (1)   900p (1)   alien isolation (1)   amazon (1)   amazon web services (1)   amd (3)   amd developer summit (1)   amd developer summit 2013 (1)   amd mantle (1)   amd never settle space edition (1)   amd tressfx (2)   apollo 15 (1)   arena commander (2)   aukcja (1)   aws (1)   battlefield 4 (1)   battlefield v (1)   biznes (1)   chris roberts (9)   cloud imperium (1)   cloud imperium games (10)   crowdfunding (5)   cry engine (3)   cryengine (2)   cryengine 3 (4)   crytek (2)   directx 11 (1)   directx 12 (2)   dlc (1)   dodatki (1)   dolar (1)   dx11 (1)   dx12 (1)   dysk twardy (1)   dystrybucja cyfrowa (1)   dystrybucja fizyczna (1)   ea dice (1)   eidos montreal (1)   electronic arts (1)   eric peterson (1)   esport (1)   eve valkyrie (1)   firaxis games (1)   fortnite (1)   fps (1)   fragmenty rozgrywki (1)   frostbite 3 (1)   gameplay (1)   gcn (1)   gpu (1)   gra (11)   gra komputerowa (3)   grafika (4)   granie (1)   graphics core next (1)   gry (11)   habitat (1)   intel (2)   jeremy masker (1)   języki (1)   joystick (1)   karta graficzna (2)   karty graficzne (1)   komputer (1)   konsole (1)   kosmici (1)   kosmiczne działki (1)   kosmiczny symulator (3)   kosmos (3)   legatus pack (1)   lumberyard (2)   mantle (4)   marka (1)   mmo (2)   model zniszczeń (1)   multiplayer (2)   nitrous engine (1)   nośnik (1)   nvidia (1)   obcy (1)   obsługa (1)   odszkodowanie (1)   oprogramowanie (1)   optane (1)   oxide games (1)   pakiet (1)   pc (8)   pc gaming (1)   premiera (2)   procesor (1)   progi (1)   promocja (1)   przychody (1)   radeon (1)   red dead redemption 2 (1)   rekord (1)   roberts space industries (1)   rozdzielczość (1)   rynek gier (1)   rynek konsolowy (1)   rynek mobilny (1)   rynek pc (1)   sąd (1)   screeny (1)   silnik (1)   sony (1)   space run (1)   spacesim (1)   sprzedaż (1)   squadron 42 (2)   ssd (1)   statek kosmiczny (1)   statki (1)   symulator (6)   symulator kosmiczny (1)   technologia (1)   technologie (3)   tekstury (1)   testy (1)   thief (1)   tressfx (2)   tressfx 2.0 (2)   twórcy (1)   udziały (1)   unreal engine 3 (1)   vulkan (1)   wersja alfa (1)   wing commander (2)   wirtualne (1)   wydajność (1)   wydarzenia w grach (1)   wymagania (1)   wyniki (1)   za darmo (1)   zawartość (1)   zbiórka (2)   zniszczenia (1)   zwiastun (2)  
Publikacji na stronę
1 2
Adrian Kotowski | 17.12.2018 | 6484 odsłony | 13 komentarzy

PC traci udziały, choć notuje wzrost przychodów. Portal Gamesindustry.biz jak co roku przygotował podsumowanie, zawierające statystyki rynku gier mijających dwunastu miesięcy. Segment elektronicznej rozrywki nadal szybko się rozwija i notuje kolejne rekordowe wyniki. Szczególnie dobrze wypadają rynki mobilny i konsolowy, które mogą pochwalić się największymi wzrostami przychodów.

więcej »
Joachim Snoch | 24.11.2018 | 6533 odsłony | 18 komentarzy

Gra Star Citizen istnieje na rynku od ładnych paru lat, choć nadal daleko jest do jej daty premiery. Produkcja ta jest jednym z bardziej udanych projektów finansowych, zebrano bowiem ponad 200 milionów dolarów na coś, co nadal znajduje się w wersji alfa. Teraz rozpoczął się darmowy tydzień z grą.

więcej »
Adrian Kotowski | 29.05.2018 | 8495 odsłon | 23 komentarze

Strzyżenia owieczek ciąg dalszy. Star Citizen jeszcze nie trafił na rynek i nie wiadomo kiedy trafi, ale nie przeszkadza to jego twórcom zarabiać na nim ogromnych pieniędzy. Deweloperzy nie mają oporów przed sprzedażą drogich pakietów statków i dodatków, a najlepszym tego przykładem jest zestaw Legatus Pack kosztujący aż 27 tysięcy dolarów.

więcej »
Adrian Kotowski | 14.12.2017 | 7694 odsłony | 17 komentarzy

Cloud Imperium Games miało złamać postanowienia kontraktu. Crytek złożył w sądzie okręgowym w Kalifornii pozew przeciwko twórcom Star Citzen, zarzucając im niezgodne z umową wykorzystanie silnika CryEngine. Powód twierdzi też, że Cloud Imperium Games niedostatecznie wywiązało się z promowania i prezentacji informacji o twórcy silnika.

więcej »
Adrian Kotowski | 01.12.2017 | 8805 odsłon | 30 komentarzy

Tereny wirtualne, ale pieniądze jak najbardziej prawdziwe. Star Citizen powstaje już tak długo, że część graczy zdążyła już o tym tytule zapomnieć. Deweloperzy zapewniają, że wszystko idzie zgodnie z planem i co jakiś czas prezentują nowe funkcje i rozwiązania. Jedną z nich jest właśnie ogłoszona możliwość nabywania wirtualnych działek na dostępnych w grze planetach.

więcej »
Tomasz Kurzak | 27.10.2017 | 11105 odsłon | 22 komentarze

Optane SSD 900p, czyli najszybsze nośniki od Intela. Technika 3D XPoint po raz pierwszy została zaprezentowana przy okazji wprowadzenia do sprzedaży przeznaczonego do zastosowań serwerowych modelu DC P4800X oraz mających służyć jako cache dla HDD nośników Optane. Dziś "Niebiescy" zapowiedzieli nową serię nośników skierowaną do twórców gier i treści, a także graczy - Optane SSD 900p.

więcej »
Adrian Kotowski | 19.03.2017 | 8654 odsłony | 60 komentarzy

Firma myśli też o całkowitym porzuceniu wsparcia dla DirectX 11. Alistair Brown, przedstawiciel studia Cloud Imperium Games, które pracuje nad powstaniem gry Star Citizen, ujawnił kilka planów związanych z przyszłością produkcji. Twórcy tytułu chcą postawić na API Vulkan, kosztem DirectX 12, którego zaimplementowanie deweloperzy zapowiadali jakiś czas temu.

więcej »
Adrian Kotowski | 28.12.2016 | 6557 odsłon | 14 komentarzy

Dużo się jednak nie zmieni. Cloud Imperium Games ogłosiło wykorzystanie nowego silnika w swoich grach Star Citizen i Squadron 42. Firma zrezygnowała z CryEngine i zdecydowała się na Lumberyard, który jednak bazuje na rozwiązaniu Cryteka. Z tego też powodu oprawa graficzna jest w zasadzie taka sama jak wcześniej, a najważniejsze nowości powiązane są z integracją z platformą Amazona. 

więcej »
Adrian Kotowski | 14.12.2015 | 4979 odsłon | 26 komentarzy

Twórcy gry Star Citizen zebrali już ponad 100 mln dolarów od graczy. To swego rodzaju fenomen, tym bardziej, że w zasadzie nikt nie wie, kiedy produkcja zostanie w końcu wprowadzona na rynek. Wygląda na to, że wszystko zmierza w dobrym kierunku, czego przykładem jest nowa aktualizacja do wersji Alpha 2.0.

więcej »
Adrian Kotowski | 12.03.2015 | 18746 odsłon | 67 komentarzy

Star Citizen jest rekordzistą w wielu kategoriach i zostanie też produkcją, która będzie wymagać największej przestrzeni dyskowej do instalacji wśród wszystkich gier wydanych do tej pory. Co więcej, mamy się przygotować nie tylko na gigantyczne rozmiary klienta, ale też ogromne patche, które w wybranych przypadkach będą zajmowały tyle, co całe wysokobudżetowe tytuły.

więcej »
Adrian Kotowski | 09.03.2015 | 9739 odsłon | 20 komentarzy

Firma Cloud Imperium Games udostępniła nowy materiał wideo, na którym prezentuje model zniszczeń w swojej grze Star Citizen. Twórcy mieli włożyć wiele wysiłku w jego zaimplementowanie oraz sprawienie, by wyglądał jak najbardziej autentycznie. Jednocześnie udostępniono możliwość grania za darmo do 15 marca tego roku z okazji testów trybu Arena Commander.

więcej »
Adrian Kotowski | 23.02.2015 | 5843 odsłony | 13 komentarzy

Star Citizen zebrał już 73,5 mln dolarów. Zbiórka od ponad dwóch lat nieprzerwanie cieszy się zainteresowaniem graczy. Pieniądze są cały czas wpłacane nawet pomimo tego, że firma nie ujawniła żadnych informacji o nowych progach od chwili, gdy przekroczono poziom 65 mln dolarów. Spekuluje się, że dodatkowe środki mogą zostać wykorzystane do wspierania produkcji po jej rynkowym debiucie.

więcej »
Adrian Kotowski | 17.11.2014 | 22248 odsłon | 36 komentarzy

Star Citizen już od pierwszych zapowiedzi kreowany był na grę o dość wysokich wymaganiach. Twórcy z Cloud Imperium twierdzili, że chcą w pełni wykorzystać potencjał nowych komputerów i nie będą się ograniczać. Opublikowana w maju ubiegłego roku minimalna specyfikacja zawierała informację o wymaganych 4 GB pamięci RAM. Producent postanowił ją nieco odświeżyć.

więcej »
Adrian Kotowski | 04.11.2014 | 7064 odsłony | 30 komentarzy

Star Citizen ma być według zapewnień twórców naprawdę przełomowym tytułem. Chris Roberts ujawnił nieco więcej informacji o swojej nowej produkcji i kolejny raz podkreślił, że tytuł ten jest tworzony tylko i wyłącznie dla graczy pecetowych. Star Citizen miałby być pierwszą grą na rynku, która standardowo obsługiwać będzie rozdzielczość 8K.

więcej »
Bartosz Woldański | 11.10.2014 | 7541 odsłon | 18 komentarzy

Próbka użycia nowej wersji technologii AMD TressFX w grze Star Citizen została zademonstrowana na promocyjnym materiale wideo. Przynajmniej na to wygląda. O tym, że symulator kosmiczny Chrisa Robertsa i studia Cloud Imperium Games powstaje we współpracy z firmą AMD, wiemy od ubiegłego roku. Gra będzie obsługiwać nie tylko Mantle, ale również TressFX, co jest właściwie tylko potwierdzeniem wcześniejszych planów związanych z jego integracją w Star Citizen. 

więcej »
Adrian Kotowski | 25.08.2014 | 7266 odsłon | 12 komentarzy

Obchody 30-lecia technologii AMD stworzonych dla graczy zakończyły się kilkoma ważnymi ogłoszeniami. Poza zaprezentowaniem karty graficznej Radeon R9 285 czerwoni ujawnili także szczegóły dotyczące nowej edycji programu Never Settle.

więcej »
Adrian Kotowski | 17.07.2014 | 9999 odsłon | 43 komentarze

Star Citizen zebrał już ponad 48 mln dolarów. Nie wygląda jednak na to, by pieniądze miały nagle przestać napływać, przez co twórcy tytułu wymyślają kolejne progi, po których przekroczeniu dostępna będzie w grze nowa zawartość. 

więcej »
Adrian Kotowski | 15.07.2014 | 16573 odsłony | 116 komentarzy

Twórcy niezależni bardzo często po sukcesie swojej gry na PC przenoszą ją na konsole. To w końcu kolejny wielki rynek, na którym można zarobić. Inaczej do sprawy podchodzą twórcy z Cloud Imperium Games, którzy co prawda rozważali przeniesienie Star Citizena na konsole, ale na przeszkodzie stanęła zbyt niska wydajność PS4 i Xbox One.

więcej »
Adrian Kotowski | 06.05.2014 | 7615 odsłon | 11 komentarzy

Gracze starszej daty z pewnością pamiętają jeszcze joysticki, których kiedyś używało się w grach naprawdę często. Choć w ostatnim czasie zostały wyparte i sprawdzają się jedynie w kilku typach gier, to chyba każdy chciałby mieć ten, który niedługo zostanie wystawiony na aukcję.

więcej »
Bartosz Woldański | 26.11.2013 | 8275 odsłon | 18 komentarzy

Kosmiczny symulator Chrisa Robertsa, autora takich tytułów, jak Freelancer czy Wing Commander, cieszy się ogromnym zainteresowaniem – dzięki finansowemu wsparciu graczy uzbierano już kwotę przekraczającą 30 milionów dolarów. Projekt, który oficjalnie zapowiedziano w październiku 2012 roku, pojawi się najwcześniej w 2015 roku, ale już teraz jest o nim głośno i nie bez powodu.

więcej »
Publikacji na stronę
1 2
Aktualności
Gorzej niż wcześniej, ale i tak świetnie. 46
Spodziewajcie się wzrostu wydajności. 19
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 15
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 29
APU z 2 rdzeniami, 4 wątkami, układem graficznym Vega 3 i dwoma kontrolerami LAN 10 Gb/s. 5
Forum
Facebook
Ostatnio komentowane