Tagi
si
7 nm (2)   actions on google (1)   ai (10)   algorytm (1)   algorytmy (1)   aliens: colonial marines (1)   amd (2)   aplikacje (1)   aplikacje randkowe (1)   artificial intelligence (1)   asystent google (1)   badania (2)   battlefield 1 (1)   benjamin (1)   było (1)   chatbot (1)   choroby (1)   convolutional networks (1)   cpu (2)   dave coplin (1)   deep knowledge ventures (1)   deep learning (1)   deepsense (1)   dkv (1)   drony (1)   ea seed (1)   electronic arts (1)   elon musk (1)   epyc (1)   erotyka (1)   filantropia (1)   gartner (1)   gates (1)   gerabox (1)   google (1)   gpu (1)   gra (1)   gry (1)   hawking (1)   hbm2 (1)   historia (1)   hitler (1)   ibm (1)   intel (2)   inteligencja (1)   inteligentne maszyny (1)   inwestycje (1)   iq (1)   jak (1)   jeopardy (1)   jetson (1)   komputer (1)   konwersacja (1)   literówka (1)   ludzkość (1)   machine learning (1)   maszynowe uczenie (1)   mi50 (1)   mi60 (1)   Microsoft (3)   ml (1)   moshe vardi (1)   movidius (1)   nervana (1)   next horizon (1)   obliczenia (1)   oprogramowanie (3)   oscara sharp (1)   perceptron (1)   pieniądze (1)   platforma (1)   praca (2)   priscilla chan (1)   problem (1)   procesor (1)   procesory graficzne (1)   program analityczny (1)   programowanie (1)   przyszłość (1)   radeon (1)   radeon instinct (2)   randki (1)   rasizm (1)   roboty (1)   robotyka (1)   rocm (1)   rome (1)   rozmowa (1)   rozpoznawanie mowy (1)   rozwiązanie (1)   rozwój (2)   scenariusz (1)   seks (1)   sex (1)   sieci neuronowe (1)   sieć neuronowa (1)   stephen hawking (1)   sunspring (1)   sztuczna (1)   sztuczna inteligencja (17)   sztucznej inteligencji (1)   tay (2)   technologia (1)   teleturniej (1)   thomas middleditch (1)   to (1)   trump (1)   tsmc (2)   tweet (1)   twitter (1)   uczenie maszynowe (1)   uczenie się maszyn (1)   użytkownicy (1)   va banque (1)   vega (1)   vega 20 (1)   venture capital (1)   vital (1)   watson (1)   wypowiedź (1)   xeon (1)   zarząd (1)   zen 2 (1)   zmiana (1)   zo (1)   zuckerberg (1)  
Publikacji na stronę
1
Marek Kowalski | 27.01.2019 | 29335 odsłon | 23 komentarze

16 stycznia 2019 roku firma Google uruchomiła polskojęzyczną wersję Asystenta Google. Rollout tego rozwiązania i faktyczne uaktywnienie usługi na smartfonach polskich użytkowników według zapewnień Google'a potrwa kilka tygodni. Chociaż już wiadomo, że Asystent Google w Polsce będzie miał mniejsze możliwości niż jego amerykański czy brytyjski odpowiednik, nie znaczy to, że należy go traktować jedynie jako ciekawostkę.  

więcej »
Mateusz Brzostek | 07.11.2018 | 8739 odsłon | 18 komentarzy

AMD przedstawia akceleratory obliczeniowe Radeon Instinct MI60 i MI50 z pierwszym na świecie GPU 7 nm.

więcej »
Mateusz Brzostek | 06.11.2018 | 7371 odsłon | 72 komentarze

Nasz wysłannik jest na miejscu.

więcej »
Krzysztof Wołk | 16.10.2018 | 94180 odsłon | 61 komentarzy

Nowa technika jest obecna w każdej gałęzi gospodarki i życia, nic więc dziwnego, że stała się również ważną częścią rynku zabawek erotycznych. Wzrost świadomości seksualnej ludzi sprawił, że poszukiwanie przyjemności i nowych wrażeń stało się czymś całkowicie normalnym. Erotyczne zabawki to nie tylko kajdanki z futerkiem, sztuczne członki czy dmuchane lalki, wkroczyły one bowiem w nową erę przyjemności... Czy jesteście gotowi na nowe doznania?

więcej »
Adrian Kotowski | 16.07.2018 | 7995 odsłon | 15 komentarzy

Wystarczy maleńka zmiana, by rozgrywka wyglądała całkowicie inaczej. Aliens: Colonial Marines to jedna z najgorszych gier z Obcym w historii, na co składa się wiele elementów, w tym głupi scenariusz, słaba oprawa graficzna, a także sztuczna inteligencja przeciwników, która wręcz woła o pomstę do nieba. Okazuje się, że po latach znaleziono sposób na poprawienie ostatniego z wymienionych problemów.

więcej »
Adrian Kotowski | 23.03.2018 | 6834 odsłony | 24 komentarze

Samodzielnie ucząca się SI ma stać się standardem w grach. Podczas swojej prezentacji na GDC 2018 Electronic Arts ujawniło, że stworzyło agenta sztucznej inteligencji, który nauczył grać się w trybie wieloosobowym Battlefield 1. Badania prowadzone przez oddział SEED mają zostać w przyszłości wykorzystane w innych produkcjach, co z pewnością powinno zostać ciepło przyjęte przez graczy.

więcej »
Maciej Zabłocki | 08.02.2018 | 23653 odsłony | 55 komentarzy

Sztuczna inteligencja w grach komputerowych odgrywa wielką rolę. To właśnie dzięki właściwie dopracowanym algorytmom możemy się wspaniale bawić i czerpać przyjemność z rywalizacji z wirtualnymi postaciami. Dacie wiarę, że początki SI sięgają 1951 roku? Przypomnę pokrótce, jak to się zaczęło i jakie gry były prawdziwym krokiem milowym w tej dziedzinie. Na wstępie jednak muszę stwierdzić, że od blisko dekady nikt nie potrafił nas zaskoczyć na tym polu.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 14.12.2017 | 10710 odsłon | 10 komentarzy

Rok sztucznej inteligencji. W ubiegłym roku analitycy Gartnera, Deloitte czy IDC zgodnie uznali sztuczną inteligencję za jeden z najważniejszych technologicznych trendów 2017 roku. Zgodnie z przewidywaniami przez ostatnie miesiące obserwować mogliśmy jak firmy z całego świata inwestują w rozwój systemów gotowych wspierać człowieka w jak najszerszym spektrum zadań, od codziennej pracy, komunikacji czy rozrywki po leczenie chorób.

więcej »
Maciej Zabłocki | 13.10.2017 | 15635 odsłon | 12 komentarzy

Mieliśmy przyjemność uczestniczyć w specjalnym pokazie zorganizowanym przez firmy Intel oraz DeepSense, dotyczącym ostatnich rozwiązań naukowych. Zobaczyliśmy, jak przebiega rozwój sztucznej inteligencji, na przykładzie prostych gier: Breakout i River Raid, pierwotnie wydanych na Atari. Porozmawialiśmy też z Arturem Długoszem, ekspertem ds. sztucznej inteligencji w firmie Intel Technology. Dowiedzieliśmy się kilku ciekawych rzeczy.

więcej »
Adrian Kotowski | 15.12.2016 | 4233 odsłony | 18 komentarzy

Sytuacja z botem Tay ma się nie powtórzyć. Microsoft poinformował o udostępnieniu nowego chatbota korzystającego z techniki maszynowego uczenia, który poprzez konwersacje ze zwykłymi użytkownikami ma nauczyć się reagowania w bardziej ludzki sposób. Firma twierdzi, że wyciągnęła wnioski z nieudanego eksperymentu z botem Tay, który wymknął się spod jej kontroli.

więcej »
Mateusz Brzostek | 27.09.2016 | 93356 odsłon | 34 komentarze

Sieci neuronowe, machine learning, deep learning, uczenie się maszyn – to ostatnio popularne hasła, pod którymi kryje się znana od wielu lat dziedzina nauki. O co w tym chodzi? Co to ma wspólnego z procesorami graficznymi? Dlaczego w publikacjach branżowych nie mówi się o sztucznej inteligencji wprost?

więcej »
Adrian Kotowski | 22.09.2016 | 5797 odsłon | 35 komentarzy

Sztuczna inteligencja na ratunek. Mark Zuckerberg i jego żona Priscilla Chan zamierzają zainwestować sporo pieniędzy w nowe technologie, dzięki którym leczenie wielu ciężkich chorób będzie prostsze lub w ogóle możliwe. Według szefa Facebooka, niezbędne jest do tego wykorzystanie sztucznej inteligencji, która pomoże nam zrozumieć wiele aspektów, mających wpływ na zapobieganie, diagnozowanie i ewentualne leczenie pacjenta.

więcej »
Adam Szymański | 11.06.2016 | 7359 odsłon | 16 komentarzy

Sztuczna inteligencja stale się rozwija i jest wykorzystywana do coraz to różniejszych zastosowań. Już wcześniej użyto jej do pokonania człowieka w grze planszowej, odpowiadania na pytania studentów czy pomocy prawnej. Teraz Oscar Sharp i Ross Goodwin postanowili wykorzystać sieć neuronową do stworzenia scenariusza filmu. Ostateczny efekt wyszedł bardzo dziwnie, ale zdecydowanie jest warty obejrzenia, chociażby w ramach ciekawostki.

więcej »
Adrian Kotowski | 09.05.2016 | 9757 odsłon | 29 komentarzy

Według Dave’a Coplina z Microsoftu, rozwój sztucznej inteligencji całkowicie zmieni to, jak postrzegamy technikę. To właśnie badania nad SI mają być obecnie najważniejsze i będą wpływać na otaczający nas świat w przyszłości. Taka wypowiedź nie dziwi pamiętając, że firma z Redmond inwestuje duże środki właśnie w rozwój sztucznej inteligencji. 

więcej »
Adrian Kotowski | 25.03.2016 | 61782 odsłony | 94 komentarze

Zaledwie dzień po uruchomieniu sztucznej inteligencji Tay, Microsoft był zmuszony ją wyłączyć po serii bardzo kontrowersyjnych wpisów na Twitterze, której była autorem. SI stwierdziła w nich m.in., że nienawidzi feministek, a Hitler miał rację w sprawie eksterminacji Żydów. Firma z Redmond z pewnością nie tak wyobrażała sobie prezentację swojego nowego rozwiązania.

więcej »
Adrian Kotowski | 15.02.2016 | 44514 odsłon | 60 komentarzy

Moshe Vardi, profesor Uniwersytetu Rice, stwierdził, że rozwój sztucznej inteligencji może być dla ludzi bardzo szkodliwy. Według niego, w ciągu 30 lat SI zastąpi na stanowiskach pracy aż połowę obecnie zatrudnionych na świecie ludzi. To już kolejna opinia przedstawiająca przyszłość sztucznej inteligencji w nienajlepszym dla ludzkości świetle. 

więcej »
Adrian Kotowski | 07.10.2014 | 7296 odsłon | 35 komentarzy

Analitycy firmy Gartner twierdzą, że już w 2025 roku aż 33 procent ludzi straci pracę na rzecz robotów, dronów lub innych maszyn wyposażonych w sztuczną inteligencję. Zastępowanie człowieka urządzeniami nie jest niczym dziwnym już teraz, ale skala ma być nieporównywalna. Co więcej nadejdzie czas, gdy maszyny będą w stanie same się uczyć i rozwiązywać problemy zarezerwowane do tej pory jedynie dla człowieka.

więcej »
Adrian Kotowski | 16.05.2014 | 25510 odsłon | 8 komentarzy

Od technologii nie uciekniemy w dzisiejszym świecie. Komputery są obecne właściwie w każdej sferze naszego życia. Niektórzy, jak choćby Stephen Hawking twierdzą, że w dłuższej perspektywie może być to dla nas niebezpieczne, szczególnie gdy będziemy rozwijać sztuczna inteligencję. Jak się okazuje, już teraz można ze zwykłego komputera i programu zrobić jednego z ważnych członków zarządu dużej firmy.

więcej »
Eryk Napierała | 18.01.2011 | 28687 odsłon | 27 komentarzy
Inżynierowie IBM rzucili nietypowe wyzwanie mistrzom amerykańskiego teleturnieju Jeopardy!. Sami nie wzięli udziału w konkursie, wystawili za to swojego "zawodnika" - projekt "Watson", czyli superkomputer pracujący pod kontrolą przygotowywanego od kilku lat oprogramowania. Pierwsze, próbne starcie należało do maszyny, a co dalej? więcej »
Agnieszka Serafinowicz | 12.01.2010 | 9241 odsłon | 34 komentarze

Wykorzystanie zaawansowanej SI sprawia, że Roxxxy to robot nie tylko do zadań „specjalnych”.

Sztuczna inteligencja jest działem informatyki badającym reguły rządzące inteligentnymi zachowaniami człowieka, na podstawie których tworzone są  modele tych zachowań. Wszystkie podejmowane działania mają na celu tworzenie programów komputerowych symulujących określone zachowania ludzkie.

Były już roboty z ludzkimi emocjami, ale zaawansowanie techniczne zastosowane w nietypowym robocie - według jego twórców- sprawia, że ten model jest najbliższy człowiekowi.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Być może to oferta właśnie dla Ciebie?  115
Posiadacze Turingów w końcu się doczekali. 11
Zieloni pochwalą się nowościami. 68
Na finalną wersję trzeba jeszcze trochę poczekać. 10
Dziurawy pozostaje więc jedynie Intel. 44
Potrzebujecie więcej pamięci operacyjnej? Mamy dla was dobrą wiadomość. 26
Sprzęt będzie wyróżniał się na tle konkurencji. 11
Chińczycy znowu przygotowali solidne flagowce. 15
Forum
Facebook
Ostatnio komentowane