Tagi
rynek gier
100 mld (1)   11 bit studios (2)   3ds (1)   agent 47 (1)   battlefield v (1)   battlefront 2 (1)   biznes (2)   branża gier (1)   cryengine (1)   dfc intelligence (1)   dlc (1)   dystrybucja cyfrowa (2)   dystrybucja fizyczna (1)   ea (2)   electronic arts (2)   elektroniczna rozrywka (1)   esport (1)   firmy (1)   fortnite (1)   frostpunk (2)   frostpunk dlc (1)   gabe newell (1)   gamecube (1)   gaming (1)   gra (2)   gry (21)   gry cyfrowe (1)   gry video (1)   gry w polsce (1)   gry wideo (4)   gta v (1)   hakchi2 (1)   handheld (2)   hdr (1)   hitman (1)   io interactive (1)   kingdom come deliverence (1)   konsola (9)   konsole (18)   kontroler (1)   kontrolery (1)   loot boksy (1)   marka (1)   marki (1)   Microsoft (3)   minecraft (1)   mobilny (1)   newzoo (1)   nintendo (8)   nintendo nx (1)   nintendo nx cena (1)   nvidia (1)   nx (2)   pc (6)   peter moore (1)   playstation (2)   playstation experience (1)   polskie gry (2)   przejęcia (1)   przychody (1)   przychód (2)   ps (2)   ps vita (2)   ps2 (1)   psp (1)   pwc (1)   rainbow six (1)   ranking (1)   rare (1)   red dead redemption 2 (1)   rpg (1)   rynek (1)   rynek gier w polsce (1)   rynek gier wideo (1)   rynek konsol (8)   rynek konsolowy (1)   rynek mediów i rozrywki (1)   rynek mobilny (1)   rynek pc (1)   sea of thieves (1)   segment (1)   segment konsolowy (1)   segment mobilny (1)   siege (1)   smartfony (2)   snes classic (1)   sony (4)   sprzedaż (2)   sprzedaż fifa 15 (1)   sprzedaż gier (2)   sprzęt (1)   square enix (2)   star citizen (1)   statystyki (2)   steam (1)   streaming (1)   streaming gier (1)   superdata (2)   switch (4)   switch popularność (1)   take-two interactive (1)   taktyczne shootery (1)   the fall of winterhome (1)   this war of mine (1)   ubisoft (2)   udział (1)   udziały (1)   urządzenia mobilne (1)   usługi (1)   valve (2)   warhorse studios (1)   wartość (1)   wideo (1)   wii (1)   wsteczna kompatybilność (1)   wyniki (1)   xbox (1)   xbox one (1)   xbox one s (1)   xbox one x (1)   yves guillemot (1)  
Publikacji na stronę
1 2
Bartosz Czechowicz | 13.04.2019 | 6962 odsłony | 22 komentarze

Dla wielu osób wyniki badań mogą być zaskakujące. Newzoo, zajmujące się analizami rynku elektronicznej rozrywki i eSportu, w kooperacji z firmą Wargaming, opublikowało wyniki dotyczące sprzedaż gier w Polsce. Z udostępnionych informacji wynika, że w naszym kraju w zeszłym roku na tego typu zabawę wydano 541 500 000 dolarów.

więcej »
Adrian Kotowski | 17.12.2018 | 6484 odsłony | 13 komentarzy

PC traci udziały, choć notuje wzrost przychodów. Portal Gamesindustry.biz jak co roku przygotował podsumowanie, zawierające statystyki rynku gier mijających dwunastu miesięcy. Segment elektronicznej rozrywki nadal szybko się rozwija i notuje kolejne rekordowe wyniki. Szczególnie dobrze wypadają rynki mobilny i konsolowy, które mogą pochwalić się największymi wzrostami przychodów.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 29.09.2018 | 5878 odsłon | 24 komentarze

Posiadacze konsol firmy będą rozczarowani. Sony poinformowało właśnie, że w tym roku rezygnuje z organizacji konferencji PlayStation Experience. To impreza, podczas której producent zapowiadał nowe gry i pokazywał świeże materiały z ujawnionych wcześniej tytułów.

więcej »
Karolina Kowalska | 17.09.2018 | 5746 odsłon | 10 komentarzy

Aktualizacja już za dwa dni. Kolejny wielki hit deweloperów z 11 bit studios po This War of Mine, czyli oczywiście Frostpunk – już za dwa dni otrzyma sporą aktualizację, w której zawierać się będzie darmowe rozszerzenie fabularne pt. The Fall of Winterhome. Jest to jedna z licznych aktualizacji, które zapowiedziano już po premierze gry w kwietniu tego roku.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 30.06.2018 | 6096 odsłon | 44 komentarze

Udostępniane w ten sposób produkcje mogłyby docierać do szerokiego grona odbiorców. Nie jest żadną tajemnicą, że duże firmy z branży IT interesują się możliwością streamowania gier wideo na urządzenia swoich klientów. Taki pomysł budzi też zainteresowanie samych graczy, ponieważ wtedy nie musieli oni inwestować nierzadko dużych pieniędzy w modernizację swojego sprzętu. Co natomiast o całym tym przedsięwzięciu sądzą wydawcy i deweloperzy?

więcej »
Bartosz Czechowicz | 28.04.2018 | 7472 odsłony | 18 komentarzy

Ekipa 11 bit studios zapewne otworzyła już szampana. Frostpunk, najnowsza gra twórców This War of Mine, może pochwalić się bardzo dobrymi wynikami sprzedaży. Z udostępnionych w sieci materiałów wynika, że polska produkcja rozeszła się w przeszło 250 tysiącach egzemplarzy.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 13.04.2018 | 4633 odsłony | 4 komentarze

Duży sukces Ubisoftu. Francuski wydawca (i producent) poinformował właśnie, że Tom Clancy's: Rainbow Six Siege ma już ponad 30 mln zarejestrowanych graczy. To bardzo dużo, szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że mówmy o taktycznym shooterze, który zadebiutował w czasach, w których swoje triumfy święcą wypełnione akcją FPS-y w stylu Call of Duty.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 29.03.2018 | 5482 odsłony | 20 komentarzy

Wielki sukces najnowszej gry od Rare. Sea of Thieves, jedna z bardziej wyczekiwanych produkcji wewnętrznych deweloperów Microsoftu, ma już dwa miliony graczy. Informacjami na temat popularności tego tytułu podzielili się właśnie jego twórcy. Z udostępnionych przez nich danych wynika, że Morze Złodziei jest najszybciej sprzedającą się marką typu first-party w przypadku tej generacji konsol.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 05.02.2018 | 8660 odsłon | 20 komentarzy

Można się rozejść. W sieci niedawno pojawiły się doniesienia, że Microsoft jest zainteresowany przejęciem dużej firmy związanej z rynkiem gier. Sprawa szybko wzbudziła spore zainteresowanie, ponieważ mówiło się, że twórcy Windowsa chcą wykupić Electronic Arts albo Valve. Teraz wiemy jednak, że do niczego takiego nie dojdzie. Przynajmniej, jeśli chodzi o przedsiębiorstwo odpowiedzialne za Steama.

więcej »
Adrian Kotowski | 30.01.2018 | 6556 odsłon | 22 komentarze

Segment mobilny deklasuje konkurencję. Firma analityczna SuperData udostępniła nowy raport, w którym przyjrzano się rynkowi gier cyfrowych w minionych dwunastu miesiącach. Poznaliśmy tytuły, które wygenerowały największe przychody i były najpopularniejsze wśród właścicieli konkretnych platform. W dokumencie poruszono też kwestię zarobków twórców treści wideo z gier, przedstawiono jak wygląda rynek e-sportowy, by w końcu przejść do tematu sprzętu i oprogramowania VR. 

więcej »
Bartosz Czechowicz | 23.01.2018 | 4177 odsłon | 10 komentarzy

Szkoda, że tak ważna technologia nie znajdzie się w tej produkcji. Warhorse Studios powoli przygotowuje się do wydania jednej z najbardziej wyczekiwanych gier ostatnich lat, Kingdom Come: Deliverance. Na ten oparty na silniku CryEngine tytuł fani RPG-ów czekają od lutego 2014 roku, kiedy to Czechom udało się zebrać niezbędne do jego produkcji środki na Kickstarterze.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 17.01.2018 | 5139 odsłon | 9 komentarzy

Krótko i na temat. Yosuke Matsuda, dyrektor generalny Square Enix, udzielił właśnie ciekawego wywiadu serwisowi Metro. Podczas rozmowy padło pytanie o bardzo kontrowersyjną ostatnio kwestię loot boksów w grach, czyli losowych pudełek z dodatkową zawartością. Szef firmy zwięźle, ale bardzo krytycznie wypowiedział się na ich temat.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 28.12.2017 | 4340 odsłon | 8 komentarzy

Firma optymistycznie patrzy w przyszłość. Tatsumi Kimishima, prezes Nintendo, podzielił się właśnie ciekawymi informacjami na temat konsoli Switch. Zdradził on, że firma w przyszłym roku fiskalnym chce sprzedać przeszło 20 mln egzemplarzy tego urządzenia. Co ciekawe, Japończycy mają szanse na osiągnięcie takiego wyniku.

więcej »
Adrian Kotowski | 21.12.2017 | 13185 odsłon | 10 komentarzy

Segment gier PC ma się bardzo dobrze. Serwis GamesIndustry.biz przedstawił raport dotyczący światowego rynku gier w mijającym 2017 roku. Poznaliśmy sporo interesujących danych, w tym choćby udział konkretnych platform i form sprzedaży w globalnych przychodach, a także sporo ciekawostek dotyczących choćby rynku VR, czy popularności esportu. 

więcej »
Bartosz Czechowicz | 30.10.2017 | 4685 odsłon | 11 komentarzy

Zła wiadomość dla użytkowników Switcha. Nintendo ujawniło właśnie, że obsługa kontrolerów z konsoli GameCube przez ten model była... wypadkiem przy pracy. Jeśli odpowiednie usprawnienie nie zostało zaimplementowane umyślnie, to znaczny, że informacje o możliwości zabawy przy grach z tamtego urządzenia na najnowszym sprzęcie Wielkiego N możemy włożyć między bajki.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 13.10.2017 | 4921 odsłon | 7 komentarzy

Informacjami na temat funkcji podzielił się Phil Spencer. Szef działu odpowiedzialnego za konsole Xbox zapowiedział, że wsteczna kompatybilność z grami z pierwszego Xboksa na modelach z serii Xbox One powinna pojawić się jeszcze przed końcem roku. To dobra wiadomość, szczególnie mając w pamięci fakt, że Microsoftowi lubią zdarzać się różnego rodzaju opóźnienia podczas wdrażania nowych rozwiązań.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 09.10.2017 | 7472 odsłony | 19 komentarzy

Hakerzy szybko uporali się ze sprzętem. Najnowsza konsola Nintendo dla fanów gier retro, SNES Classic, została złamana przez internautów. Oznacza to, że jej użytkownicy za pomocą nieoficjalnego oprogramowania mogą rozszerzać bibliotekę dostępnych na urządzeniu gier.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 26.09.2017 | 6625 odsłon | 10 komentarzy

Raczej nie ma co czekać na nową konsolę przenośną firmy. Andrew House, szef działu Sony zajmującego się marką PlayStation, udzielił właśnie ciekawego wywiadu redakcji portalu Bloomberg. Zdradził on, że jego zdaniem globalny rynek handheldów ma dość mocno ograniczony potencjał i zasugerował, że Japończycy, przynajmniej w najbliższym czasie, nie przygotują następcy modelu PlayStation Vita.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 18.06.2017 | 4483 odsłony | 4 komentarze

Dobra wiadomość na fanów Agenta 47. IO Interactive, twórcy gier z serii Hitman, stają się niezależnym studiem. Firma zachowuje także prawa do dalszego wykorzystywania marki sygnowanej postacią łysego zabójcy.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 17.03.2017 | 6417 odsłon | 30 komentarzy

Nintendo Switch cieszy się ogromną popularnością. Według redakcji serwisu Engadget konsola sprzedaje się tak dobrze, że Japończycy zdecydowali się na podwojenie dotychczas planowanej produkcji urządzenia. Jeśli to prawda, to firma w 2017 roku fiskalnym przygotuje 16 mln egzemplarzy swojego nowego sprzętu dla graczy.

więcej »
Publikacji na stronę
1 2
Aktualności
Gorzej niż wcześniej, ale i tak świetnie. 46
Spodziewajcie się wzrostu wydajności. 19
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 15
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 29
APU z 2 rdzeniami, 4 wątkami, układem graficznym Vega 3 i dwoma kontrolerami LAN 10 Gb/s. 5
Forum
Facebook
Ostatnio komentowane