Tagi
Publikacji na stronę
1
Adrian Kotowski | 19.03.2019 | 2906 odsłon | 36 komentarzy

Posiadacze Turingów w końcu się doczekali. Po wielu długich miesiącach oczekiwania, studio Nixxes odpowiedzialne za pecetową konwersję Shadow of the Tomb Raider udostępniło nową łatkę, wprowadzającą do wspomnianej gry techniki DLSS i ray tracingu. Trzeba przyznać, że deweloperzy raczej nie spieszyli się z przygotowaniem odpowiedniego patcha, bo sama gra pojawiła się na rynku we wrześniu 2018 roku.

więcej »
Adrian Kotowski | 14.02.2019 | 10127 odsłon | 40 komentarzy

Sama jakość też rozczarowuje. Wczoraj Nvidia udostępniła sterowniki, które miały zagwarantować najlepsze działanie techniki DLSS w grach Metro Exodus i Battlefield V. W sieci pojawiły się już pierwsze testy wydajności i porównania graficzne, ale też informacje o zaskakujących ograniczeniach, przez które włączenie wspomnianego supersamplingu nie zawsze jest możliwe, choć gracz posiada kartę z rodziny Turing.

więcej »
Adrian Kotowski | 13.02.2019 | 9327 odsłon | 16 komentarzy

Gracze gotowi na premierę Metro Exodus. Nvidia udostępniła w sieci pakiet sterowników GeForce 418.91 WHQL, który ma zapewnić jak najlepsze działanie nowego Metro i Battlefield V z włączonymi technikami śledzenia promieni i supersamplingiem DLSS. Są też poprawki błędów, choć ich lista jest tym razem wyjątkowo krótka. Tego niestety nie można powiedzieć już o zestawieniu błędów, które czekają na wyeliminowanie.

więcej »
Adrian Kotowski | 09.02.2019 | 7597 odsłon | 26 komentarzy

Funkcja trafi też do innych hitów. Kilka dni temu Nvidia pochwaliła się, że jej technika DLSS trafiła do benchmarka 3DMark Port Royal. Dzięki temu karty Turing mają wypadać w teście jeszcze lepiej niż do tej pory. W tym samym ogłoszeniu zieloni wspomnieli też o kilku innych produkcjach, do których trafi ta technika. Dzięki temu dowiedzieliśmy się, że z DLSS będziemy mogli skorzystać również w grze Metro Exodus, choć do tej pory nie zapowiadano dodania takiej opcji.

więcej »
Adrian Kotowski | 08.11.2018 | 5180 odsłon | 10 komentarzy

Pecetowa wersja może nie dostać obiecanych ulepszeń. Square Enix poinformowało, że całkowicie porzuca dalszy rozwój gry Final Fantasy XV Windows Edition. Luminous Productions ma zacząć tworzenie nowej gry, a obiecane rozszerzenia do wspomnianej produkcji zostały w większości anulowane. Żeby było jeszcze ciekawiej, Hajime Tabata, szef zespołu pracującego nad FFXV, ogłosił odejście z firmy.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Facebook
Ostatnio komentowane