Tagi
reklamy
9 mld dolarów (1)   abonament (3)   abonament rtv (1)   abonent (1)   abp (1)   ad (1)   ad blocker (1)   ad injector (1)   adblock (9)   adblock fast (2)   adblock plus (8)   adblocker (2)   admob (1)   adobe (1)   adups (1)   adware (4)   adwords (1)   aktualizacja (1)   alkohol (1)   allegro (1)   amazon (1)   android (5)   apk (1)   aplikacja (8)   aplikacje (7)   atak (1)   aukcje (1)   autouzupełnianie (1)   ban (1)   baner (1)   banner (1)   bez reklam (1)   bezpieczeństwo (4)   bing (1)   bitcoin (1)   biznes (3)   blinkfeed (2)   blokada (2)   blokada reklam (1)   bloker (1)   blokowanie (1)   blokowanie reklam (5)   branża (1)   budżet (1)   canonical (1)   captcha (1)   cd (1)   cenzura (1)   certyfikat (1)   chrome (5)   crapware (1)   czwarty kwartał 2014 (1)   dash (1)   dashboard (1)   disney (1)   dodatek (1)   e-mai (1)   edge (2)   ekslorator plików (1)   electronic arts (1)   email (1)   emil (1)   erotyka (1)   ethereum (1)   europa (1)   extension (1)   eyeo (1)   eyeo gmbh (1)   facebook (9)   facebook slideshow (1)   fb (4)   fejs (1)   film (4)   filmik (1)   filmy (4)   filmy online (1)   filmy w sieci (1)   filtry (1)   firefox (3)   firmware (1)   firmy (1)   flash (1)   forefox (1)   francja (1)   free (1)   funding choices (1)   gmail (3)   google (33)   google adwords (1)   google ota (1)   google play (3)   google play music key (1)   google play store (1)   gra (2)   grand theft auto v (1)   gry (3)   gta (1)   gta v (1)   hamburg (1)   historia (1)   htc (2)   iab polska (1)   instagram (3)   instalacja (1)   interfejs (2)   internet (10)   internet explorer (1)   isp (1)   itunes (1)   kafelki sponsorowane (1)   kara (1)   kaseta (1)   komisja europejska (2)   kompresja (1)   komputer (1)   komunikacja (2)   komunikator (1)   komunikatory (1)   konfiguracja (1)   konkurencja (1)   konsole (1)   kontrola (1)   kryptowaluty (1)   kultura (1)   kup (1)   laptop (1)   legalne źródła (1)   lenovo (1)   macromedia (1)   maps (1)   mapy (2)   marketing (1)   marki (1)   materiały promocyjne (2)   media (1)   media publiczne (1)   messenger (2)   micromax (1)   Microsoft (6)   mobilne (1)   mobilny (1)   moje konto (1)   monachium (1)   monetyzacja (1)   monopol (1)   mozilla (2)   muzyka (2)   najdroższa gra (1)   nawigacja (1)   netflix (1)   newsletter (1)   nightly (1)   nowe reklamy (1)   nucaptcha (1)   odbiornik (1)   odtwarzacz (1)   odtwarzanie (1)   oferty (1)   offline (1)   opera (1)   opera mini (1)   opłata (1)   opłata audiowizualna (1)   oprogramowanie (8)   os (2)   p2p (1)   pagefair (1)   pasjans (1)   pc (1)   personalizacja reklam (1)   piractwo (1)   play (1)   playstation 3 (1)   płatności (1)   płyta (1)   poczta (1)   podatek (1)   polacy (1)   polska (2)   popup (1)   porno (2)   portal społecznościowy (2)   portale mikroblogowe (1)   portale społecznościowe (5)   postępowanie antymonopolowe (1)   pozew (1)   problemy google (1)   program (2)   program partnerski (1)   promocja (1)   promowanie (1)   property rights alliance (1)   proxy (1)   prywatność (3)   przeglądarka (8)   przeglądarki (2)   przejęcie (1)   przychód (1)   przystawki do telewizorów (1)   ps3 (1)   q4 (1)   radio (1)   ranking stron (1)   reklama (31)   reklama na youtube (1)   reklama w google kids (1)   reklamy na skype (1)   reklamy na twitterze (1)   reklamy na youtube (2)   reklamy w aplikacjach mobilnych (1)   reklamy w google kids (1)   reklamy w internecie (2)   reklamy w sieci (3)   reklamy wideo (1)   reklamy wideo na facebooku (1)   reuters (1)   ripple (1)   rockstar (1)   rockstar games (1)   rozprawa (1)   rozszerzenie (6)   rozszerzona rzeczywistość (1)   rtv (1)   rynek (1)   samsung (3)   samsung tv (1)   sandbox (1)   sąd (2)   screeny (1)   serwer (1)   serwis aukcyjny (1)   serwis społecznościowy (5)   serwisy mikroblogowe (1)   serwisy społecznościowe (7)   sklep (2)   skype (1)   smart tv (1)   smartfon (4)   smartfony (2)   snapchat (2)   social media (3)   software (2)   solitaire (1)   sonda (1)   sondaż (1)   spam (1)   społeczność (1)   spotify (1)   sprzedaż (1)   statystyka (1)   stories (1)   streaming (3)   strony (1)   strony internetowe (1)   strumieniowanie (1)   subskrypcja (2)   suggested tiles (1)   superfish (1)   swedish advertisers (1)   system operacyjny (5)   systemy operacyjne (2)   szkocja (1)   szpiegowanie (1)   szwecja (1)   tablet (3)   tablety (1)   telewizja (1)   terminal (1)   the pirate bay (1)   torrent (1)   treści sponsorowane (1)   tv (3)   twitter (2)   ubuntu (1)   uciążliwe reklamy (1)   unia europejska (1)   unity (1)   urządzenia mobilne (2)   urządzenia przenośne (2)   urządzenie mobilne (1)   usługa (2)   usługi (1)   usługodawca internetowy (1)   ustawienia (1)   użytkownicy (1)   visualdiscovery (1)   whatsapp (1)   wideo (1)   wideo online (2)   wideo w sieci (1)   widok (1)   windows (5)   windows 10 (5)   windows 8 (1)   windows 8.1 (1)   wirgley (1)   witryny (1)   włamanie (1)   wtyczka (3)   www (7)   wyniki finansowe (1)   wyniki wyszukiwania (2)   wyrok (1)   wyszukiwanie (1)   wyszukiwanie obrazów (1)   wyszukiwarka (8)   wyszukiwarki (1)   x360 (1)   xbox 360 (2)   you tube (1)   youtube (6)   youtube kids (1)   youtube mobile (1)   youtube music key (1)   yt (1)   za darmo (1)   zagrożenia skype (1)   zakaz (1)   zakupy (1)   zarabianie na youtube (1)   zarabianie na yt (1)   zatoka piratów (1)   zdjęcia (1)   zdjęcie (1)   zdjęcie w sieci (1)   zeit online (1)   złośliwe oprogramowanie (1)   złośliwy kod (1)   zuckerberg (1)   zysk (1)   zyski (1)  
Publikacji na stronę
1 2 3 4 5
Bartosz Czechowicz | 01.02.2018 | 3260 odsłon | 6 komentarzy

Użytkownicy serwisu będą mieć powody do narzekań. Zespół odpowiedzialny za rozwój platformy Instagram poinformował właśnie, że zwiększy możliwości reklamodawców, którzy promują swoje produkty za pomocą funkcji Stories. Po wprowadzeniu poprawek będą oni mogli zamieszczać nawet trzy razy dłuższe spoty promocyjne, niż do tej pory.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 31.01.2018 | 7458 odsłon | 76 komentarzy

Robi się coraz goręcej. Facebook zablokował możliwość publikowania jakichkolwiek reklam związanych z kryptowalutami, takimi jak np. Bitcoin, Ethereum, czy Ripple, aby chronić użytkowników przed "produktami i usługami finansowymi, powiązanymi z wprowadzającymi w błąd lub oszukańczymi praktykami reklamowymi".

więcej »
Piotr Gontarczyk | 15.01.2018 | 10710 odsłon | 17 komentarzy

Sprawdzaj, w co gra Twoje dziecko. Badacze firmy Check Point odkryli nowy złośliwy kod umieszczony na Google Play, który ukrywa się w około 60 aplikacjach z grami dla dzieci. Według danych sklepu Google Play, aplikacje te zostały pobrane od 3 do 7 milionów razy.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 03.01.2018 | 3004 odsłony | 9 komentarzy

Snap Inc. szuka sposobów na lepszą monetyzację swojego serwisu. Firma zastanawia się nad nowym modelem reklam, który zakładałby, że spoty będą wyświetlać się przez przynajmniej 3 sekundy. Dopiero po tym czasie będzie można przewinąć materiał promocyjny i przejść do właściwej treści.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 20.12.2017 | 3394 odsłony | 12 komentarzy

Firma znowu usprawnia swoją przeglądarkę. Google ujawniło właśnie, że aplikacja od 15 lutego przyszłego roku będzie blokować uciążliwe reklamy. Chodzi o te materiały promocyjne, które nie spełniają standardów Better Ads Standards opracowanych przez Coalition for Better Ads, której wyszukiwarkowy gigant jest członkiem.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 23.09.2017 | 7390 odsłon | 35 komentarzy

Wielki Brat patrzy. Facebook przygotował nowe narzędzie do personalizacji reklam. Firma zapowiedziała właśnie mechanizm, który pozwoli na dopasowywanie reklam na podstawie miejsc, które odwiedzamy w prawdziwym życiu. Całość ma pomóc w jeszcze lepszej monetyzacji serwisu.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 24.06.2017 | 5516 odsłon | 10 komentarzy

Więcej prywatności dla użytkowników poczty. Google poinformowało właśnie, że nie będzie już skanowało emaili swoich klientów w celu lepszego dopasowywania reklam. Odpowiednie mechanizmy w usłudze mają zostać wyłączone przed końcem bieżącego roku.

więcej »
Adrian Kotowski | 06.06.2017 | 12347 odsłon | 33 komentarze

Ogłoszenie wyroku ma odbyć się do końca sierpnia. Nie jest tajemnicą, że Komisja Europejska prowadzi śledztwo dotyczące łamania prawa antymonopolowego przez firmę Google. Jak podaje Reuters, już niedługo powinniśmy poznać wyrok, a także wielkość grzywny nałożonej na amerykańską firmę. Źródła serwisu donoszą, że wykazanie nieprawidłowości w postępowaniu spółki należącej do holdingu Alphabet jest w zasadzie pewne.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 04.06.2017 | 10895 odsłon | 28 komentarzy

Google pomaga reklamodawcom. Firma poinformowała właśnie o nowym programie dla serwisów, które zarabiają na wyświetlaniu materiałów promocyjnych. Inicjatywa nosi nazwę Funding Choices i ma pozwolić na zbieranie pieniędzy od osób, które używają chociażby popularnego AdBlocka.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 02.06.2017 | 5651 odsłon | 7 komentarzy

Google dołącza do Coalition for Better Ads. Firma jednocześnie potwierdziła publikowane w sieci plotki, według których miałaby zacząć blokować niektóre reklamy w swojej przeglądarce. Odpowiednie mechanizmy zostaną zaimplementowane w aplikacji Chrome na początku 2018 roku.

więcej »
Rafał Kurczyński | 15.05.2017 | 5676 odsłon | 3 komentarze

Korzysta z niej już m.in. Netflix. Tworzone na specjalne zamówienie filtry ("soczewki") rozszerzonej rzeczywistości zostaną wykorzystane przez użytkowników do tworzenia unikatowych zdjęć oraz filmów. Nowa forma reklamy jest próbą zmiany tendencji spadkowej finansów firmy.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 29.04.2017 | 13562 odsłony | 31 komentarzy

Google szuka kolejnego źródła dochodów. Sundar Pichai, aktualny dyrektor generalny firmy, ujawnił właśnie, że usługa Mapy w przyszłości może zacząć wyświetlać reklamy. Niestety, obecnie nie wiemy, jak dokładnie miałyby wyglądać ewentualne materiały promocyjne.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 07.04.2017 | 17128 odsłon | 22 komentarze

Google wprowadza zmiany w programie YouTube Partner. Firma poinformowała właśnie, że zdecydowała się na wyłączenie reklam na kanałach, które mają mało wyświetleń. Ustalony przez wyszukiwarkowego giganta próg wynosi 10 000 odsłon.

więcej »
Marcin Kusz | 02.04.2017 | 9290 odsłon | 19 komentarzy

Niebezpieczne treści w Skype. Użytkownicy alarmują, że w aplikacji pecetowej pojawił się ostatnio malware pobierający na dysk złośliwy kod JavaScript. Chociaż Microsoft zapewnia, że baner już zniknął, to sytuacja wydaje się być nieciekawa.

więcej »
Adrian Kotowski | 09.03.2017 | 12373 odsłony | 58 komentarzy

Nie ma nic za darmo. Microsoft wpadł na nowy pomysł promowania swoich usług użytkownikom systemu Windows 10. Od dłuższego czasu wiemy już o wyświetlających się powiadomieniach z reklamami, część materiałów promocyjnych znajdziemy co jakiś czas w menu Start lub na ekranie blokady. Teraz Microsoft wpadł na pomysł, by wyświetlały się też w Eksploratorze plików.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 26.01.2017 | 11505 odsłon | 25 komentarzy

Facebook wprowadzi zmiany w komunikatorze Messenger. Niestety, tym razem trudno będzie zaliczyć je na plus. Firma zapowiedziała bowiem właśnie, że platforma za jakiś czas zacznie wyświetlać reklamy. Materiały promocyjne mają pojawiać się na głównym ekranie, pomiędzy sekcjami Ulubione i Aktywni teraz.

więcej »
Adrian Kotowski | 09.11.2016 | 9983 odsłony | 19 komentarzy

Firma oficjalnie wprowadziła nową funkcję. Po wielu miesiącach testowania funkcji wyświetlania reklam w aplikacji Messenger, nowe narzędzia właśnie zostały udostępnione deweloperom. Rozwiązanie ma pozwolić na lepszy kontakt z firmami i według Facebooka nie przełoży się na zwiększenie liczby wyświetlanych materiałów promocyjnych. 

więcej »
Bartosz Czechowicz | 05.11.2016 | 7844 odsłony | 37 komentarzy

Jeszcze więcej reklam od Facebooka. Jak donosi redakcja portalu Re/code, największy serwis społecznościowy świata chce zacząć wyświetlać materiały promocyjne na telewizorach. Spoty pojawią się w aplikacjach, z których korzystamy za pomocą popularnych przystawek do TV. Chodzi o urządzenia takie jak np. Roku czy Apple TV.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 13.09.2016 | 9468 odsłon | 34 komentarze

Adblock Plus zaoferuje spore usprawnienie serwisom wyświetlającym reklamy. Z informacji, do których dotarła redakcja portalu The Verge, wynika bowiem, że usługa pozwoli witrynom na pokazywanie mało uciążliwych dla internautów materiałów promocyjnych. Rozwiązanie w założeniach ma zadowolić zarówno właścicieli stron, jak i użytkowników sieci.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 22.06.2016 | 6181 odsłon | 18 komentarzy

Użytkownicy mogą płacić więcej. Netflix wciąż pozostaje najpopularniejszym serwisem oferującym usługę strumieniowania filmów, w ramach abonamentu, ale istnieje pewna linia, po której przekroczeniu sytuacja firmy może bardzo mocno ulec zmianie. Z przeprowadzonego niedawno w Stanach Zjednoczonych Ameryki sondażu wynika, że dla abonentów Netfliksa nieprzekraczalną granicą wytrzymałości jest pojawienie się jakichkolwiek reklam.

więcej »
Publikacji na stronę
1 2 3 4 5
Aktualności
Jeden z najlepszych tabletów z Androidem może doczekać się odświeżenia. 17
Trzeba się jednak pospieszyć. Microsoft obchodzi właśnie 5-lecie marki Surface Pro. 21
Firma nie powtórzy błędu, który popełniła przy premierze modelu G6. 22
AIO w cenie taniego laptopa. 5
Nowa wersja z mocniejszą sekcją zasilania. 16
Chip znajdziemy w przyszłorocznych smartfonach z segmentu high-end. 13
Szykuje się zauważalny wzrost wydajności. 32
Producent foteli gamingowych Quersus, wprowadził do sprzedaży linię modeli Vaos. 33
Firma kazała nam naprawdę długo czekać. 10
Tytuł z czasów gdy EA jeszcze stawiało przede wszystkim na grywalność. 15
System chłodzenia w nowej wersji. 15
Gra naszych południowych sąsiadów. 33
Fałszywka na Facebooku. 16
Wzrosty wydajności, ale tylko w niektórych przypadkach. 20
Jedno okno duże, a drugie małe. 8
Microsoft wszedł w lata dziewięćdziesiąte ubiegłego wieku.  26
Postanowiliśmy spróbować swoich sił w nowej dla nas formie publikacji – podcaście, zapisie rozmowy. 43
Firma Dell EMC rozpoczęła sprzedaż serwerów PowerEdge z procesorami AMD Epyc. 11
Facebook
Ostatnio komentowane