Tagi
reklamy
9 mld dolarów (1)   abonament (3)   abonament rtv (1)   abonent (1)   abp (1)   ad (1)   ad blocker (1)   ad injector (1)   adblock (10)   adblock fast (2)   adblock plus (8)   adblocker (2)   admob (1)   adobe (1)   adups (1)   adware (4)   adwords (1)   aktualizacja (1)   alkohol (1)   allegro (1)   amazon (1)   android (5)   apk (1)   aplikacja (9)   aplikacje (7)   atak (1)   aukcje (1)   autouzupełnianie (1)   ban (1)   baner (1)   banner (1)   bez reklam (1)   bezpieczeństwo (4)   bing (1)   bitcoin (2)   biznes (3)   blinkfeed (2)   blokada (3)   blokada reklam (1)   bloker (1)   blokowanie (2)   blokowanie reklam (5)   branża (1)   budżet (1)   canonical (1)   captcha (1)   cd (1)   cenzura (1)   certyfikat (1)   chrome (5)   crapware (1)   czwarty kwartał 2014 (1)   dash (1)   dashboard (1)   disney (1)   dodatek (1)   e-mai (1)   edge (2)   ekslorator plików (1)   electronic arts (1)   email (1)   emil (1)   erotyka (1)   ethereum (1)   europa (1)   extension (1)   eyeo (1)   eyeo gmbh (1)   facebook (9)   facebook slideshow (1)   fb (4)   fejs (1)   film (4)   filmik (1)   filmy (5)   filmy online (1)   filmy w sieci (1)   filtry (1)   firefox (4)   firmware (1)   firmy (1)   flash (1)   forefox (1)   francja (1)   free (1)   funding choices (1)   gmail (3)   google (34)   google adwords (1)   google ota (1)   google play (3)   google play music key (1)   google play store (1)   gra (2)   grand theft auto v (1)   gry (3)   gta (1)   gta v (1)   hamburg (1)   historia (1)   htc (2)   iab polska (1)   instagram (3)   instalacja (1)   interfejs (2)   internet (10)   internet explorer (1)   isp (1)   itunes (1)   kafelki sponsorowane (1)   kara (1)   kaseta (1)   komisja europejska (2)   kompresja (1)   komputer (1)   komunikacja (2)   komunikator (1)   komunikatory (1)   konfiguracja (1)   konkurencja (1)   konsole (1)   kontrola (1)   kryptowaluty (3)   kultura (1)   kup (1)   laptop (1)   legalne źródła (1)   lenovo (1)   macromedia (1)   maps (1)   mapy (2)   marketing (1)   marki (1)   materiały promocyjne (4)   materiały sponsorowane (2)   media (1)   media publiczne (1)   messenger (2)   micromax (1)   Microsoft (8)   mikroblog (1)   mobilne (1)   mobilny (1)   moje konto (1)   monachium (1)   monero (1)   monetyzacja (1)   monopol (1)   mozilla (3)   muzyka (5)   muzyka online (1)   najdroższa gra (1)   nawigacja (1)   netflix (1)   newsletter (1)   nightly (1)   nowe reklamy (1)   nucaptcha (1)   odbiornik (1)   odtwarzacz (1)   odtwarzanie (1)   oferty (1)   offline (1)   opera (1)   opera mini (1)   opłata (1)   opłata audiowizualna (1)   oprogramowanie (11)   os (4)   p2p (1)   pagefair (1)   pasjans (1)   pc (1)   personalizacja reklam (1)   piractwo (1)   play (1)   playstation 3 (1)   płatności (1)   płyta (1)   poczta (3)   podatek (1)   polacy (1)   polska (2)   popup (1)   porno (2)   portal społecznościowy (2)   portale mikroblogowe (1)   portale społecznościowe (6)   postępowanie antymonopolowe (1)   pozew (1)   problemy google (1)   program (2)   program partnerski (1)   programy (1)   promocja (1)   promowanie (1)   property rights alliance (1)   proxy (1)   prywatność (3)   przeglądarka (9)   przeglądarki (3)   przejęcie (1)   przychód (1)   przystawki do telewizorów (1)   ps3 (1)   q4 (1)   radio (1)   ranking stron (1)   reklama (32)   reklama na youtube (1)   reklama w google kids (1)   reklamy na skype (1)   reklamy na twitterze (1)   reklamy na youtube (2)   reklamy w aplikacjach mobilnych (1)   reklamy w google kids (1)   reklamy w internecie (2)   reklamy w sieci (3)   reklamy wideo (1)   reklamy wideo na facebooku (1)   reuters (1)   ripple (1)   rockstar (1)   rockstar games (1)   rozprawa (1)   rozszerzenie (6)   rozszerzona rzeczywistość (1)   rtv (1)   rynek (1)   samsung (3)   samsung tv (1)   sandbox (1)   sąd (2)   screeny (1)   serwer (1)   serwis aukcyjny (1)   serwis społecznościowy (5)   serwisy mikroblogowe (1)   serwisy społecznościowe (8)   sklep (2)   skype (1)   smart tv (1)   smartfon (4)   smartfony (2)   snap inc (1)   snapchat (3)   social media (4)   software (4)   solitaire (1)   sonda (1)   sondaż (1)   spam (1)   społeczność (1)   spotify (3)   sprzedaż (1)   statystyka (1)   stories (1)   streaming (5)   strony (1)   strony internetowe (1)   strumieniowanie (2)   subskrypcja (2)   suggested tiles (1)   superfish (1)   swedish advertisers (1)   system operacyjny (7)   systemy operacyjne (4)   szkocja (1)   szpiegowanie (1)   szwecja (1)   tablet (3)   tablety (1)   telewizja (1)   terminal (1)   the pirate bay (1)   torrent (1)   treści sponsorowane (1)   tv (3)   twitter (4)   ubuntu (1)   uciążliwe reklamy (1)   unia europejska (1)   unity (1)   urządzenia mobilne (2)   urządzenia przenośne (2)   urządzenie mobilne (1)   usługa (3)   usługi (1)   usługodawca internetowy (1)   ustawienia (1)   użytkownicy (1)   użytkownik (1)   visualdiscovery (1)   whatsapp (1)   wideo (2)   wideo online (3)   wideo w sieci (1)   widok (1)   windows (7)   windows 10 (7)   windows 8 (1)   windows 8.1 (1)   wirgley (1)   witryny (1)   włamanie (1)   wtyczka (3)   www (7)   wyniki finansowe (1)   wyniki wyszukiwania (2)   wyrok (1)   wyszukiwanie (1)   wyszukiwanie obrazów (1)   wyszukiwarka (8)   wyszukiwarki (1)   x360 (1)   xbox 360 (2)   you tube (1)   youtube (7)   youtube kids (1)   youtube mobile (1)   youtube music key (1)   yt (1)   za darmo (1)   zagrożenia skype (1)   zakaz (1)   zakupy (1)   zarabianie na youtube (1)   zarabianie na yt (1)   zatoka piratów (1)   zdjęcia (1)   zdjęcie (1)   zdjęcie w sieci (1)   zeit online (1)   złośliwe oprogramowanie (1)   złośliwy kod (1)   zuckerberg (1)   zysk (1)   zyski (1)  
Publikacji na stronę
1 2 3 4 5
Adrian Kotowski | 08.02.2019 | 7093 odsłony | 33 komentarze

Łatwy sposób na pozbycie się konta. Spotify zaktualizowało wczoraj swój regulamin, w którym pojawiło się kilka nowych i dla wielu osób istotnych zapisów. Firma zamierza walczyć z blokowaniem reklam dostępnych w darmowej wersji serwisu streamingowego. Osoby korzystające lub tworzące aplikacje umożliwiające pominięcie materiałów promocyjnych mogą spodziewać się nawet usunięcia konta.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 04.01.2019 | 6773 odsłony | 12 komentarzy

Można się rozejść. Kilka dni temu w sieci pojawiły się informacje, że Mozilla chce wprowadzić reklamy do przeglądarki Firefox. Użytkownicy serwisu Reddit pisali, że baner z tzw. materiałami sponsorowanymi jest wyświetlany na dole ekranu w oknie odpowiedzialnym za uruchamianie nowej karty.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 11.08.2018 | 8197 odsłon | 14 komentarzy

To bardzo duże usprawnienie. Spotify może pozwolić na wyłączanie reklam w darmowej wersji serwisu. Firma testuje już odpowiednie rozwiązanie w Australii i, jeśli wszystko pójdzie dobrze, to wkrótce doczekamy się globalnego wdrożenia poprawki.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 15.07.2018 | 5413 odsłon | 51 komentarzy

Użytkownicy najnowszych okienek nie będą zadowoleni. W aplikacji Poczta dla systemu Windows 10 wkrótce mogą pojawić się reklamy. Redakcja serwisu MSPowerUser twierdzi, że firma rozpoczęła już wstępne przymiarki do wprowadzenia tam materiałów promocyjnych.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 26.04.2018 | 3570 odsłon | 10 komentarzy

Zła wiadomość dla użytkowników serwisu. Snapchat zacznie pokazywać reklamy, których nie będzie można pomijać - pisze portal Neowin. Nowe materiały promocyjne będą wyświetlane w ramach testów, ale niewykluczone, że Snap Inc. ostatecznie wprowadzi je na stałe. Wszystko po to, żeby poprawić monetyzację platformy.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 07.04.2018 | 6078 odsłon | 48 komentarzy

Użytkownicy systemu raczej nie będą zadowoleni. Z udostępnionych w sieci materiałów wynika, że Microsoft postanowił wprowadzić reklamy w aplikacji poczty dla Windowsa 10. Cześć korzystających z platformy osób twierdzi, że program dostał specjalny pasek, który zachęca do zakupu Office'a 365.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 26.03.2018 | 2952 odsłony | 3 komentarze

Firma potwierdziła krążące po sieci plotki. Firmy Facebook i Google niedawno poinformowały, że zamierzają blokować reklamy dotyczące kryptowalut. Przypuszczaliśmy, że dołączy do nich Twitter. Teraz wiemy, że popularny mikroblog także nie chce u siebie tego typu treści.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 22.03.2018 | 6600 odsłon | 26 komentarzy

Zła wiadomość dla osób, które słuchają muzyki za pośrednictwem platformy. YouTube przygotowuje się do wdrożenia nowej strategii dotyczącej wyświetlania reklam. Lyor Cohen, jeden z szefów serwisu, poinformował, że usługa będzie pokazywać więcej materiałów promocyjnych użytkownikom, którzy odtwarzają za jej pomocą treści audio.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 19.03.2018 | 2348 odsłon | 14 komentarzy

Zmiany mają pojawić się w ciągu najbliższych dwóch tygodni. Twitter przygotowuje się do zablokowania reklam związanych z kryptowalutami - pisze serwis Sky. Z opublikowanych przez portal materiałów wynika, że firma usunie treści promocyjne dotyczące m.in. ICO (ang. initial coin offerings), czyli pierwszych emisji cyfrowych pieniędzy.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 01.02.2018 | 3700 odsłon | 6 komentarzy

Użytkownicy serwisu będą mieć powody do narzekań. Zespół odpowiedzialny za rozwój platformy Instagram poinformował właśnie, że zwiększy możliwości reklamodawców, którzy promują swoje produkty za pomocą funkcji Stories. Po wprowadzeniu poprawek będą oni mogli zamieszczać nawet trzy razy dłuższe spoty promocyjne, niż do tej pory.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 31.01.2018 | 7962 odsłony | 76 komentarzy

Robi się coraz goręcej. Facebook zablokował możliwość publikowania jakichkolwiek reklam związanych z kryptowalutami, takimi jak np. Bitcoin, Ethereum, czy Ripple, aby chronić użytkowników przed "produktami i usługami finansowymi, powiązanymi z wprowadzającymi w błąd lub oszukańczymi praktykami reklamowymi".

więcej »
Piotr Gontarczyk | 15.01.2018 | 12241 odsłon | 17 komentarzy

Sprawdzaj, w co gra Twoje dziecko. Badacze firmy Check Point odkryli nowy złośliwy kod umieszczony na Google Play, który ukrywa się w około 60 aplikacjach z grami dla dzieci. Według danych sklepu Google Play, aplikacje te zostały pobrane od 3 do 7 milionów razy.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 03.01.2018 | 3411 odsłon | 9 komentarzy

Snap Inc. szuka sposobów na lepszą monetyzację swojego serwisu. Firma zastanawia się nad nowym modelem reklam, który zakładałby, że spoty będą wyświetlać się przez przynajmniej 3 sekundy. Dopiero po tym czasie będzie można przewinąć materiał promocyjny i przejść do właściwej treści.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 20.12.2017 | 4229 odsłon | 12 komentarzy

Firma znowu usprawnia swoją przeglądarkę. Google ujawniło właśnie, że aplikacja od 15 lutego przyszłego roku będzie blokować uciążliwe reklamy. Chodzi o te materiały promocyjne, które nie spełniają standardów Better Ads Standards opracowanych przez Coalition for Better Ads, której wyszukiwarkowy gigant jest członkiem.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 23.09.2017 | 7830 odsłon | 35 komentarzy

Wielki Brat patrzy. Facebook przygotował nowe narzędzie do personalizacji reklam. Firma zapowiedziała właśnie mechanizm, który pozwoli na dopasowywanie reklam na podstawie miejsc, które odwiedzamy w prawdziwym życiu. Całość ma pomóc w jeszcze lepszej monetyzacji serwisu.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 24.06.2017 | 5864 odsłony | 10 komentarzy

Więcej prywatności dla użytkowników poczty. Google poinformowało właśnie, że nie będzie już skanowało emaili swoich klientów w celu lepszego dopasowywania reklam. Odpowiednie mechanizmy w usłudze mają zostać wyłączone przed końcem bieżącego roku.

więcej »
Adrian Kotowski | 06.06.2017 | 12740 odsłon | 33 komentarze

Ogłoszenie wyroku ma odbyć się do końca sierpnia. Nie jest tajemnicą, że Komisja Europejska prowadzi śledztwo dotyczące łamania prawa antymonopolowego przez firmę Google. Jak podaje Reuters, już niedługo powinniśmy poznać wyrok, a także wielkość grzywny nałożonej na amerykańską firmę. Źródła serwisu donoszą, że wykazanie nieprawidłowości w postępowaniu spółki należącej do holdingu Alphabet jest w zasadzie pewne.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 04.06.2017 | 11143 odsłony | 28 komentarzy

Google pomaga reklamodawcom. Firma poinformowała właśnie o nowym programie dla serwisów, które zarabiają na wyświetlaniu materiałów promocyjnych. Inicjatywa nosi nazwę Funding Choices i ma pozwolić na zbieranie pieniędzy od osób, które używają chociażby popularnego AdBlocka.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 02.06.2017 | 5917 odsłon | 7 komentarzy

Google dołącza do Coalition for Better Ads. Firma jednocześnie potwierdziła publikowane w sieci plotki, według których miałaby zacząć blokować niektóre reklamy w swojej przeglądarce. Odpowiednie mechanizmy zostaną zaimplementowane w aplikacji Chrome na początku 2018 roku.

więcej »
Rafał Kurczyński | 15.05.2017 | 6032 odsłony | 3 komentarze

Korzysta z niej już m.in. Netflix. Tworzone na specjalne zamówienie filtry ("soczewki") rozszerzonej rzeczywistości zostaną wykorzystane przez użytkowników do tworzenia unikatowych zdjęć oraz filmów. Nowa forma reklamy jest próbą zmiany tendencji spadkowej finansów firmy.

więcej »
Publikacji na stronę
1 2 3 4 5
Aktualności
Być może to oferta właśnie dla Ciebie?  137
Dobra wiadomość dla osób, które przymierzają się do zakupu laptopa. 12
Sprzęt dla wymagających. Thermalright Silver Arrow IB-E Extreme Rev. 17
Nietypowy sprzęt w kosmicznej cenie. 22
Największa pecetowa platforma przejdzie małą metamorfozę. 13
Na takie ogłoszenie czekaliśmy 15 długich lat. 17
Dwie gry w dwóch sklepach. 10
Facebook
Ostatnio komentowane