Tagi
porównanie wydajności
1080p (2)   30 fps (2)   30fps (1)   60 fps (1)   792p (1)   900p (1)   activision (1)   analiza (2)   anvil (2)   anvilnext (2)   assassin’s creed v (1)   assassin’s creed: unity (2)   assassin's creed (3)   assassin's creed iv (1)   assassin's creed iv: black flag (1)   assassin's creed unity (2)   assassin's creed: rogue (1)   battlefield 4 (1)   bf 4 (1)   bf4 (1)   black flag (1)   call of duty (1)   call of duty: ghosts (1)   castlevania (1)   castlevania: lords of shadow (1)   castlevania: lords of shadow 2 (1)   cenega (1)   cenega poland (1)   chrome engine 6 (1)   crystal dynamics (1)   data premiery (1)   definitive edition (1)   directx 11 (1)   disrupt (1)   dx11 (1)   dying light (1)   ea (1)   ea polska (1)   efekty graficzne (1)   eidos (1)   eidos montreal (1)   electronic arts (1)   filmik (3)   filmiki (1)   fps (2)   gameplay (3)   ghosts (1)   gra (9)   gra komputerowa (2)   grafika (12)   grand theft auto (1)   grand theft auto v (2)   gry (9)   gry akcji (2)   gta (1)   gta 5 (1)   gta v (2)   infinity ward (1)   konami (1)   koszty produkcji (1)   lara croft (1)   mercury steam entertainment (1)   modyfikacje (1)   nixxes (1)   nvidia (1)   oceny (5)   opinie (5)   optymalizacja (1)   pc (8)   playstation (1)   playstation 3 (2)   playstation 4 (5)   polska gra (1)   polski dubbing (1)   porównanie (11)   porównanie graficzne (11)   porównanie grafiki (10)   premiera (9)   problemy (1)   ps3 (3)   ps4 (6)   recenzje (5)   rekord (1)   rekordy (1)   rockstar (2)   rockstar games (2)   rozdzielczość (1)   różnice (1)   rróżnice (1)   sandbox (5)   screeny (6)   skradanka (1)   slasher (1)   sprzedaż (2)   square enix (1)   steam (1)   survival horror (1)   take-two (1)   techland (1)   test (1)   thief (1)   tomb raider (1)   tomb raider: definitive edition (1)   tpp (3)   tressfx (1)   ubisoft (4)   ubisoft montreal (1)   united front games (1)   ustawienia (1)   walka (1)   wampiry (1)   watch dogs (1)   watch_dogs (1)   wydajność (12)   x360 (3)   xbox 360 (2)   xbox one (5)   xo (4)   xone (6)   zapis rozgrywki (2)   zombie (1)   zręcznościowe (1)   zwiastun (1)  
Publikacji na stronę
1
Bartosz Woldański | 02.02.2015 | 14127 odsłon | 23 komentarze

Jak wypada grafika i wydajność Dying Light na PC, a jak na konsolach? Zespół Digital Foundry z brytyjskiego serwisu Eurogamer wziął pod lupę najnowszą, sandboksową grę polskiego studia Techland i sprawdził, jak wersje na PlayStation 4 i Xbox One mają się pod względem wizualnym do edycji komputerowej. Trzeba przyznać, że uzyskany efekt na konsolach jest całkiem przyzwoity. Z kolei pierwsze doniesienia dotyczące optymalizacji na PC nie były zbyt pozytywne, ale dużą poprawę w wydajności przyniosła pierwsza łatka, która, co ciekawe, blokuje dostęp do modyfikacji i uniemożliwia zmiany w plikach gry, np. potrzebne do wyłączenia efektu ziarna (stowarzyszenie Entertainment Software Association wysyła "prośby" o usunięcie ze stron internetowych tego typu modów).

więcej »
Bartosz Woldański | 18.11.2014 | 16284 odsłony | 35 komentarzy

Czy wersje na konsole obecnej generacji radzą sobie z utrzymaniem 30 klatek na sekundę? Dzisiaj, czternaście miesięcy po wydaniu GTA V na PlayStation 3 i Xboksa 360, zadebiutowała odświeżona wersja hitu Rockstara, a więc jest to okazja nie tylko do podziwiania poczynionych zmian, ale też do sprawdzenia wydajności. Stare-nowe GTA V to jeszcze bardziej imponująca grafika (1080p przy 30 klatkach na sekundę), stworzony od podstaw widok FPP, więcej graczy w GTA Online (maksymalnie trzydziestu) i cała zawartość, która sprawiła, że gracze wręcz ubóstwiają tę grę. 

więcej »
Bartosz Woldański | 18.11.2014 | 21754 odsłony | 34 komentarze

W ubiegłym tygodniu mieliśmy okazję obejrzeć porównanie grafiki Assassin’s Creed: Unity na PlayStation 4 i Xboksa One, a teraz dodatkowo uwzględniono zdecydowanie najładniejszą wersję gry – komputerową. Zespół Digital Foundry z brytyjskiego portalu Eurogamer przyjrzał się też jeszcze raz edycjom konsolowym i rozgrywce sieciowej. Niestety, Assassin’s Creed: Unity jest (bardzo) daleki od wzorcowego przykładu optymalizacji – niezależnie od platformy sprzętowej. 

więcej »
Bartosz Woldański | 12.11.2014 | 27195 odsłon | 87 komentarzy

Assassin’s Creed: Unity zadebiutowało wczoraj w USA i jeszcze tego samego dnia otrzymało dużą aktualizację i na jednej się nie skończy, gdyż opinie graczy i recenzje są dość zgodne: gra jest daleka od doskonałości. Strona techniczna nowego produktu Ubisoftu pozostawia wiele do życzenia – zarzuca mu się nie tylko błędy, ale także marną optymalizację, która jest nieadekwatna do jakości oprawy wizualnej, co możecie ocenić na udostępnionych materiałach wideo i screenach porównujących wersje konsolowe oraz poszczególne ustawienia graficzne na PC. Okazuje się, że również rozgrywka i część merytoryczna nie stoją na tak wysokim poziomie, jak tego oczekiwano. 

więcej »
Bartosz Woldański | 27.05.2014 | 11634 odsłony | 24 komentarze

Dzisiaj na rynku debiutuje jedna z najgorętszych gier tego roku – Watch_Dogs. Mimo kontrowersji, jakie narosły wokół tego sandboksa w ostatnich miesiącach, gra wydaje się spełniać przynajmniej część (wygórowanych) oczekiwań. Firma Ubisoft przygotowała produkcję kompletną, solidną pod względem fabularnym, a dzięki hakerskim sztuczkom wręcz wyróżniającą się na tle innych tytułów z otwartym światem. Watch_Dogs może nie należy do gier szczególnie dopracowanych i najlepiej zoptymalizowanych, ale czy faktycznie zasługuje na baty, jakie zebrała od graczy, jeszcze zanim w ogóle trafiła na półki sklepowe?

więcej »
Bartosz Woldański | 04.03.2014 | 5941 odsłon | 13 komentarzy

Premiera nowego Thiefa za nami. Mieliśmy już okazję zobaczyć porównanie oprawy wizualnej, a wielu graczy zapewne skrada się już we własnym komputerowym/konsolowym (niepotrzebne skreślić) zaciszu jako Garrett, mistrz złodziejskiego fachu. Niemniej jednak do tematu powracamy za sprawą zespołu Digital Foundry z brytyjskiego serwisu Eurogamer, który zgłębił sprawę i udostępnił materiały wideo porównujące nie tylko grafikę, ale też wydajność wybranych wersji gry. Sprawdźmy, jakie są różnice pomiędzy poszczególnymi platformami sprzętowymi.

więcej »
Bartosz Woldański | 25.02.2014 | 9025 odsłon | 24 komentarze

Castlevania: Lords of Shadow 2 miała być największą, obok Thiefa, premierą lutego tego roku – czy jest tak faktycznie? Recenzje i pierwsze opinie graczy są raczej dość chłodne, a na pewno skrajne – oceny wahają się od 4/10 do 9/10 (61% w przypadku PS3 i 69% w przypadku X360). Czyżby niewykorzystany potencjał? Ponadto serwis Eurogamer już tradycyjnie przygotował rzetelne porównanie grafiki oraz wydajności.

więcej »
Bartosz Woldański | 28.01.2014 | 12897 odsłon | 57 komentarzy

60 kontra 30 klatek na sekundę. Zgodnie z doniesieniami sprzed kilku dni, wersja na PlayStation 4 wypada znacznie lepiej niż edycja przeznaczona na konkurencyjną platformę sprzętową. Dlaczego stało się tak, a nie inaczej? Nad Tomb Raider: Definitive Edition pracowały dwa różne studia deweloperskie, a na dodatek gra na Xboksa One ma ustalony limit 30 klatek na sekundę.

więcej »
Bartosz Woldański | 28.11.2013 | 13939 odsłon | 29 komentarzy

O ile w przypadku Battlefielda 4 doczekaliśmy się już solidnego porównania grafiki i wydajności, o tyle w przypadku największego konkurenta, Call of Duty: Ghosts, musieliśmy uzbroić się w cierpliwość. Materiały wideo obejmujące różnice w grafice pomiędzy wersjami na konsole obecnej i nowej generacji możecie zobaczyć tutaj, ale - zgodnie z naszymi oczekiwaniami - tematowi jeszcze raz przyjrzał się zespół Digital Foundry z brytyjskiego serwisu Eurogamer.

więcej »
Bartosz Woldański | 19.11.2013 | 29056 odsłon | 21 komentarzy

Gra wreszcie debiutuje na komputerach osobistych po trzech tygodniach od premiery na PlayStation 3 i Xboksa 360. W Polsce oficjalnie ukaże się 21 listopada, a w najbliższy piątek w wybranych krajach także na nadchodzącym urządzeniu Microsoftu – Xboksie One. O recenzjach Assassin's Creed IV: Black Flag wspominaliśmy pod koniec października (średnia ocen waha się od 82 do 88% w zależności od platformy), teraz zebraliśmy dla Was materiały porównujące grafikę wersji na PC oraz stare i nowe konsole.  

więcej »
Bartosz Woldański | 29.10.2013 | 38987 odsłon | 94 komentarze

Mamy hit? Koncern Electronic Arts dołożył wszelkich starań, by zaoferować świetny tryb wieloosobowy oraz dorównać pod względem kampanii fabularnej największej konkurencji w postaci serii Call of Duty: czy udało się osiągnąć cel? Dzień premiery przyniósł również materiały wideo porównujące najatrakcyjniejsze pod względem szaty graficznej wersje Battlefielda 4.

więcej »
Bartosz Woldański | 19.09.2013 | 51906 odsłon | 99 komentarzy

Koszty produkcji Grand Theft Auto V zwróciły się z dużą nawiązką już po pierwszym dniu sprzedaży! Ponadto wybrane zagraniczne serwisy zamieściły w internecie nagrania porównujące grafikę oraz wydajność na konsolach PlayStation 3 i Xbox 360.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Sprzęt bardziej obcięty, niż sądziliśmy. 10
Tytuł jest bardzo popularny również na konsolach. 12
Masa CPU z zablokowanym mnożnikiem. Przy okazji prezentacji procesorów Core 9. 29
Niezła promocja dla kinomaniaków. 5
Nadchodzi kolejny ośmiordzeniowiec Intela. 32
Facebook
Ostatnio komentowane