Tagi
playstation vr
2016 (1)   360-stopniowe filmy (1)   4k (2)   4k na ps4 (1)   5 (2)   60 kl/s (1)   adr1ft (2)   akcesoria do konsol (1)   aktualizacja (1)   amazon (1)   amd (1)   analitycy (1)   analityk (1)   android (1)   apple (1)   ar (1)   batman: arkham vr (1)   battlezone (1)   biznes (2)   capcom (1)   cena (3)   cuh-zvr2 (1)   cykl (1)   demo (1)   dostawy (1)   driveclub vr (1)   ekran (1)   elektroniczna rozrywka (1)   facebook (2)   farpoint (1)   first person experience (2)   fpp (1)   fpx (1)   gadżet (1)   gadżety (4)   gdc (1)   geforce (1)   gogle (14)   gogle vr (9)   gogle wirtualnej rzeczywistości (2)   google (1)   google cardboard (1)   google glass (1)   gra (10)   gra na wyłączność (1)   gra vr (1)   gry (10)   hdmi (1)   headset (5)   headset vr (1)   headset wirtualnej rzeczywistości (1)   headsety (2)   hełm (3)   htc (2)   htc vive (8)   ifixit (1)   intel (1)   internet (1)   it (1)   jim ryan (1)   john kodera (1)   kamera (1)   komputer (2)   konsola (15)   konsole (3)   kontroler (3)   kontrolery (1)   kontrolery sony (1)   kwota (1)   laptop (1)   macbook pro (1)   marka (1)   media player (1)   morpheus (3)   muve (1)   netflix (1)   notebook (1)   nudności (1)   nvidia (1)   obniżka (1)   oculus (2)   oculus rift (12)   oculus vr (1)   odtwarzanie (1)   oled (1)   oprogramowanie (2)   osvr (1)   paris games week (1)   pc (6)   playstation (9)   playstation 4 (14)   playstation 4 pro (1)   playstation 4.5 (1)   playstation vue (1)   plik (1)   podsumowanie (1)   popularność (1)   premiera (1)   problemy (1)   project morpheus (3)   przejęcie (1)   przystawka (1)   ps (5)   ps 4 (1)   ps vr (4)   ps vr aim controller (1)   ps4 (12)   psvr (11)   radeon (1)   rejestracja (1)   resident evil 2 (1)   resident evil 7 (1)   rift (1)   robinson: the journey (1)   roto vr (1)   rozgrywka (2)   rozwój (1)   rynek (2)   rzeczywistość rozszerzona (1)   rzeczywistość wirtualna (1)   samsung (1)   samsung gear vr (2)   sce (1)   sensor (1)   silnik (2)   sklep (1)   smartfon (1)   softkinetic (1)   sony (24)   sony vr (1)   sprzedaż (3)   sprzęt (4)   statystyka (1)   steam (2)   steamvr (1)   studio (1)   sygnał (1)   technologia (1)   tree one zero (1)   trinus (1)   tryb kinowy (1)   twórcy (1)   uhd (1)   ulepszona wersja (1)   unreal engine (1)   unreal engine 4 (1)   urządzenia (1)   urządzenie (1)   vive (1)   vr (19)   wirtualna rzeczywistość (33)   wsj (1)   www (1)   wyniki sprzedaży (1)   xbox (1)   xbox one (2)   xone (1)   youtube (1)   zapowiedź (1)  
Publikacji na stronę
1 2 3
Adrian Kotowski | 17.08.2018 | 4975 odsłon | 5 komentarzy

Skyrim VR najchętniej ogrywaną grą na sprzęcie Japończyków. Sony ujawniło, że gogle PlayStation VR trafiły już do 3 mln nabywców. To świetny wynik, choć wcześniejsze prognozy były dużo wyższe. Niemniej, cały segment sprzętu wirtualnej rzeczywistości rozwija się wolniej niż się spodziewano, więc trzeba docenić osiągnięcie japońskiej firmy.

więcej »
Adrian Kotowski | 22.05.2018 | 11273 odsłony | 32 komentarze

Sprzedaż PlayStation VR wyraźnie gorsza niż prognozowano. Sony ujawniło podczas dzisiejszej konferencji z inwestorami najważniejsze dane o kondycji firmy i swoje plany na przyszłość. Sporo miejsca poświęcono segmentowi gier i usług sieciowych, w którego skład wchodzi marka PlayStation. John Kodera, szef Sony Interactive Entertainment, podzielił się kilkoma naprawdę ciekawymi spostrzeżeniami na jej temat.

więcej »
Adrian Kotowski | 28.03.2018 | 3961 odsłon | 5 komentarzy

VR coraz bardziej przystępny. Sony poinformowało o sporej obniżce ceny gogli PlayStation VR. Produkt, który do tej pory kosztował 399 euro, będzie tańszy o 100 euro. To doskonała okazja dla wszystkich posiadaczy konsol japońskiej firmy, by wkroczyć w świat wirtualnej rzeczywistości. Co ważne, cena zostanie zmieniona na stałe – nie jest to tylko ograniczona czasowo promocja.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 06.01.2018 | 7531 odsłon | 4 komentarze

Nie jest to jednak tania zabawka. Brytyjska firma Roto wprowadziła właśnie na rynek fotel dla użytkowników gogli wirtualnej rzeczywistości. Sprzęt nosi nazwę Roto VR i ma stanowić dla nas alternatywę w sytuacjach, kiedy nie możemy bądź nie chcemy swobodnie przemieszczać się z headsetem po pokoju.

więcej »
Adrian Kotowski | 28.11.2017 | 3245 odsłon | 5 komentarzy

Taki wynik osiągnięto pierwszy raz w historii. Segment gogli wirtualnej rzeczywistości rozwija się całkiem dobrze, co potwierdza najnowszy raport firmy Canalys. Według udostępnionych danych w trzecim kwartale tego roku dostawy gogli VR przekroczyły 1 mln sztuk, co nie zdarzyło się wcześniej ani razu. Zdecydowanym liderem tego segmentu jest Sony i raczej mało prawdopodobne, by konkurencja mogła w najbliższym czasie nawiązać walkę z Japończykami.

więcej »
Adrian Kotowski | 02.10.2017 | 5393 odsłony | 5 komentarzy

Urządzenie będzie jeszcze wygodniejsze w użyciu. Sony ujawniło na oficjalnym blogu konsoli PlayStation, że już niedługo do sprzedaży trafi nowa wersja gogli PlayStation VR. Nie będzie się jednak zbyt mocno różniła od obecnego modelu, więc osoby oczekujące np. lepszego ekranu, muszą poczekać na kolejną generację urządzenia, do której wprowadzenia jeszcze bardzo daleka droga.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 29.08.2017 | 11216 odsłon | 7 komentarzy

Taniej będzie można kupić dwa zestawy z headsetem. Sony poinformowało właśnie, że obniża cenę swoich gogli wirtualnej rzeczywistości. Zależnie od wybranego wariantu będzie można albo dostać gratisowo sprzęt PlayStation Camera, albo zapłacić o 50 dolarów mniej za pakiet z m.in. kontrolerami Move.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 07.06.2017 | 5799 odsłon | 18 komentarzy

Wielki sukces PlayStation VR. Sony ujawniło właśnie wyniki sprzedaży swojego pierwszego headsetu wirtualnej rzeczywistości. Z przekazanych przez firmę informacji wynika, że urządzenie rozeszło się w przeszło milionie egzemplarzy.

więcej »
Adrian Kotowski | 11.04.2017 | 5698 odsłon | 8 komentarzy

Koniec wyłączności dla PlayStation VR. Studio Rebelion ogłosiło, że produkcja Battlezone korzystająca z techniki wirtualnej rzeczywistości trafi także na PC. To kolejny w ostatnim czasie tytuł dostępny tylko na platformie Sony, który ląduje na komputerach osobistych. Ostatnio identyczna sytuacja miała miejsce z Batman: Arkham VR.

więcej »
Adrian Kotowski | 03.04.2017 | 5139 odsłon | 3 komentarze

Czasowa wyłączność dla PSVR się skończyła. Warner Bros zapowiedział dzisiaj, że Batman: Arkham VR trafi na PC w drugiej połowie kwietnia tego roku. Produkcja ta była do tej pory tytułem na wyłączność dla konsoli PlayStation 4 i gogli PlayStation VR, ale na szczęście dla fanów treści VR, wydawca postanowił rozszerzyć dostępność o kolejną platformę.

więcej »
Adrian Kotowski | 28.03.2017 | 20021 odsłon | 11 komentarzy

Usprawnienia także dla PlayStation VR. Kilka miesięcy Sony kazało nam czekać na dodanie możliwości odtwarzania własnych materiałów zapisanych w rozdzielczości 4K na konsoli PlayStation 4 Pro. Odpowiednia aktualizacja została właśnie wprowadzona, co powinno ucieszyć osoby chcące oglądać filmy w najwyższej jakości. Z myślą o odtwarzania tego typu materiałów przygotowano też specjalne poprawki dla PSVR. 

więcej »
Kamil Przybysz | 28.03.2017 | 37036 odsłon | 36 komentarzy

Rok 2016 miał być prawdziwym wybuchem mody na wirtualną i rozszerzoną rzeczywistość. Owszem, rynek w końcu doczekał się komercyjnych produktów stacjonarnych i w pewnym stopniu okrzepł, ale trudno nie zauważyć, że nie sprawdziły się te najbardziej optymistyczne prognozy, które zakładały olbrzymią sprzedaż już w minionym roku. To dobry moment, żeby się przyjrzeć rozwojowi tego sektora, szczególnie po tym, jak ostatni CES pokazał, że w dziedzinie VR i AR jeszcze nie padły ostatnie słowa.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 20.01.2017 | 5825 odsłon | 3 komentarze

Sony wprowadza usprawnienia w goglach PlayStation VR. Firma na swoim oficjalnym blogu poinformowała o aktualizacji, która dodaje na nich obsługę 360-stopniowych filmów z serwisu YouTube. To rozwiązanie znane już m.in. użytkownikom modeli HTC Vive czy Oculus Rift.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 31.12.2016 | 53174 odsłony | 46 komentarzy

2016 rok w branży komputerów i technik informatycznych przez jednych uważany jest za stosunkowo nudny, a przez innych jednak za ciekawy. W polskiej polityce było gorąco, a momentami wręcz można było stwierdzić, że jest blisko punktu wrzenia. W 2016 roku w naszej branży pojawiło się kilka nowych trendów i nowych generacji produktów. Przypomnijmy sobie najważniejsze wydarzenia mijającego roku w branży nowych technologii!

więcej »
Mateusz Brzostek | 16.12.2016 | 101888 odsłon | 53 komentarze

PlayStation VR to najtańszy dostępny dziś wyświetlacz VR, wymagający na dodatek najtańszego sprzętu do generowania obrazu. Sony ma wieloletnie doświadczenie z wirtualną rzeczywistością i jeszcze większe w produkowaniu wygodnego, łatwego w użyciu sprzętu. Sprawdziliśmy, czy przełożyło się ono na jakość i przydatność PlayStation VR.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 15.12.2016 | 5715 odsłon | 16 komentarzy

Za cztery lata ma być znacznie więcej. W 2016 roku łącznie ma być ponad dwa miliony sprzedanych urządzeń wirtualnej rzeczywistości, a w 2020 roku liczba ta ma ulec dziesięciokrotnemu zwiększeniu - do dwudziestu milionów egzemplarzy. Tak wynika z najnowszego raportu firmy analitycznej Canalys.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 12.12.2016 | 7470 odsłon | 16 komentarzy

Zwykłe gry też działają. Programista kryjący się pod pseudonimem Trinus zdołał opracować programowe rozwiązanie, dzięki któremu możliwe jest uruchamianie pecetowych gier z platformy SteamVR, z goglami wirtualnej rzeczywistości PlayStation VR.

więcej »
Adrian Kotowski | 17.10.2016 | 12620 odsłon | 18 komentarzy

Sony ma powody do zadowolenia. W ubiegły czwartek na rynku zadebiutowały gogle PlayStation VR, z którymi Japończycy wiążą bardzo duże nadzieje. Wirtualna rzeczywistość ma być jednym z motorów napędowych sprzedaży konsoli PS4 i według zapewnień przedstawicieli firmy, wszystko idzie w dobrym kierunku. PSVR ma cieszyć się ogromnym zainteresowaniem klientów.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 16.10.2016 | 7112 odsłon | 6 komentarzy

Przygotowane przez Sony gogle wirtualnej rzeczywistości zostały już sprawdzone przez iFixit. Zajmujący się testowaniem sprzętu pod kątem problemów z ewentualną naprawą serwis ocenił PlayStation VR na 8 na 10 punktów. To dobry wynik, który plasuje urządzenie w tej samej kategorii co HTC Vive i o jeden poziom wyżej niż headset Oculus Rift (7 na 10 punktów).

więcej »
Adrian Kotowski | 14.10.2016 | 18364 odsłony | 12 komentarzy

Jest jednak pewien istotny wymóg. Okazuje się, że PlayStation VR może współpracować właściwie z dowolnym urządzeniem przesyłającym sygnał po HDMI. Każdy zainteresowany może skorzystać z trybu kinowego gogli, grając np. na pececie, czy konsolach konkurencji. O ile oczywiście ten ktoś posiada PlayStation 4, bo bez konsoli funkcja nie działa.

więcej »
Publikacji na stronę
1 2 3
Aktualności
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 29
To chyba nie będzie zabójca Fortnite. 29
Gorzej niż wcześniej, ale i tak świetnie. 32
Lepsza, ale niestety też droższa niż poprzedniczka. 10
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 15
Od zapowiedzi do sklepowej dostępności minie kilka tygodni. 18
Dla wielu osób wyniki badań mogą być zaskakujące.  22
Gorzej niż wcześniej, ale i tak świetnie. 32
Spodziewajcie się wzrostu wydajności. 19
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 15
Nintendo Switch traci tytuł na wyłączność. 0
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 29
APU z 2 rdzeniami, 4 wątkami, układem graficznym Vega 3 i dwoma kontrolerami LAN 10 Gb/s. 5
Facebook
Ostatnio komentowane