tagi
1080p (1)   30 fps (1)   4k (1)   4k ultra hd (1)   60 fps (1)   aktualizacja (1)   animacja (1)   apex (1)   apex turbulence (2)   assassin's creed (1)   assassin's creed 4 (1)   assassin's creed iv (1)   assassin's creed iv: black flag (1)   assassin's creed unity (1)   assassin's creed: liberation hd (1)   batman (2)   batman: arkham origins (2)   black flag (1)   cars (2)   cd projekt (1)   cd projekt red (1)   cienie (2)   crpg (1)   data premiery (1)   directx 11 (5)   directx 12 (1)   dlc (1)   dodatek (1)   dx 11 (2)   dx11 (2)   dziki gon (1)   efekty cząsteczkowe (1)   efekty graficzne (1)   far cry 4 (1)   filmik (2)   fizyka (1)   freedom cry (1)   game (1)   games (1)   gameworks (1)   geforce (1)   gpu (1)   gra (6)   gra komputerowa (1)   grafika (6)   gry (6)   hbao+ (1)   karty graficzne (1)   konsole (1)   nowa generacja (1)   nvidia (6)   nvidia apex (1)   oculus rift (1)   optymalizacja (2)   pax prime (1)   pax prime 2013 (1)   pc (7)   piraci (1)   playstation 4 (3)   porozumienie (1)   porównanie (1)   porównanie graficzne (1)   premiera (3)   project c.a.r.s. (2)   project cars (2)   project morpheus (1)   ps3 (2)   recenzje (1)   red engine (1)   rozdzielczość (1)   rozszerzenie (1)   sandbox (2)   screeny (2)   silnik (1)   splash damage (2)   steamos (2)   symulator (1)   technologia (1)   technologie (5)   teselacja (2)   the crew (1)   the division (1)   tom clancy's the division (1)   txaa (1)   ubisoft (2)   unreal engine 3 (1)   uplay (1)   valve (1)   warner bros (2)   warner bros games montreal (1)   wideo (1)   wiedźmin 3 (1)   wiedźmin 3: dziki gon (1)   wii u (3)   windows (2)   współpraca (1)   wydajność (2)   wymagania sprzętowe (4)   wymagania systemowe (2)   wyścigi (2)   x360 (1)   xbox 360 (1)   xbox one (3)   zapis rozgrywki (1)   zwiastun (2)  
96

Project CARS – wymagania sprzętowe wersji PC

Bartosz Woldański 25.07.2014
Rewelacyjnie wyglądające na dotychczasowych materiałach Project CARS trafi do sprzedaży pod koniec roku - czy czas zbierać pieniądze na modernizację...
31

Nvidia współpracuje z Ubisoft przy Assassin’s Creed Unity, Far Cry 4, The Crew i The Division

Bartosz Woldański 04.06.2014
Współpracy pomiędzy firmami Nvidia i Ubisoft ciąg dalszy. Porozumienie zawarte pomiędzy tymi koncernami zaowocuje tym, że technologie...
188

Wiedźmin 3: Dziki Gon w 30 klatkach na sekundę na konsolach

Bartosz Woldański 23.12.2013
Studio CD Projekt RED celuje w 30 klatek na sekundę na konsolach nowej generacji. O stronie technicznej gry Wiedźmin 3: Dziki Gon dowiedzieliśmy się...
66

Nvidia PhysX w Assassin’s Creed IV: Black Flag. Premiera DLC Freedom Cry

Bartosz Woldański 19.12.2013
Gra Assassin’s Creed IV: Black Flag otrzymała oficjalną aktualizację dodającą do gry efekty graficzne będące zasługą technologii Nvidia PhysX. Z...
39

Project CARS pierwszą grą zapowiedzianą na SteamOS

Bartosz Woldański 07.11.2013
Tytuł nadjedzie w przyszłym roku także na komputery wyposażone w system operacyjny Windows oraz konsole PlayStation 4, Xbox One i Wii U. Pierwotnie...
57

Batman: Arkham Origins – premiera i porównanie graficzne

Bartosz Woldański 25.10.2013
Człowiek-Nietoperz powraca w trzeciej odsłonie serii Batman: Arkham. Inny producent, prequel zamiast sequela, ale ten sam silnik, wsparcie Nvidii i...
12

Batman: Arkham Origins – prezentacja efektów graficznych dostępnych w wersji PC

Bartosz Woldański 09.09.2013
Firma Nvidia przygotowała na tegoroczną imprezę PAX Prime pokaz efektów graficznych wdrożonych do pecetowej wersji Batman: Arkham Origins. Różnice...