tagi

Unity 5 zaprezentowane na GDC 2015

Adrian Kotowski 04.03.2015 15

Unity Technologies ujawniło szczegóły związane z nową wersją silnika Unity 5. Firma zaprezentowała m.in. ciekawe demo technologiczne, poznaliśmy ponadto najważniejsze gry korzystające z rozwiązania amerykańskiej firmy. Ujawniono też nowy model płatności, który ma być bardziej przystępny zarówno dla zwykłych użytkowników, jak i większych zespołów deweloperów.

Nvidia szykuje coś zachwycającego. Dla graczy. Steam Box?!

Piotr Gontarczyk 23.09.2013 41

Firma Nvidia szykuje coś rzekomo naprawdę nowego, aczkolwiek jak donosi Mark Rein, wiceszef Epic Games, nie jest to procesor grafiki dla karty graficznej. W ostatnich latach Nvidia, znana przede wszystkim z procesorów grafiki serii GeForce, wprowadzała do swojej oferty także produkty innego typu, jak chociażby procesory serii Tegra, systemy 3D Vision, rozwiązania serii Tesla, i inne.

Gry dla PlayStation 4 będą mogły korzystać z Nvidia PhysX i APEX

Piotr Gontarczyk 07.03.2013 58

Nvidia poinformowała dziś o zapewnieniu wsparcia konsoli Sony PlayStation 4, za pośrednictwem popularnych rozwiązań, pakietów programistycznych (SDK), takich jak Nvidia PhysX oraz Nvidia APEX.

NVIDIA PhysX dla konsoli Nintendo Wii

Piotr Gontarczyk 19.03.2009 14
NVIDIA informuje o rozpoczęciu współpracy w zakresie dostaw narzędzi programistycznych dla konsoli Wii. Od dziś pakiet NVIDIA PhysX SDK jest dostępny dla zarejestrowanych deweloperów Wii.

Dzięki sukcesowi konsoli Wii, Nintendo otworzyło nowy rozdział na rynku domowej rozrywki i gier wideo. Wprowadzenie narzędzi PhysX SDK przeznaczonych dla Wii jest kluczowym punktem strategii wsparcia dla wielu platform i integralną częścią naszego modelu biznesowego w zakresie współpracy z deweloperami i wydawcami gier,” powiedział Tony Tamasi, starszy wiceprezes ds. treści i technologii w NVIDIA. “Dzięki technologii NVIDIA PhysX deweloperzy mogą w łatwy sposób tworzyć bardziej realistyczne środowiska gier, aby sprostać rosnącym potrzebom szerokiego grona użytkowników Wii.

Pakiet programistyczny dla developerów NVIDIA PhysX (SDK) składa się z silnika fizycznego i w pełni funkcjonalnego API, zapewniając twórcom oprogramowania, animatorom, twórcom gier i artystom bezprecedensową kontrolę artystyczną nad interaktywnymi zdarzeniami fizycznymi pomiędzy postaciami a otoczeniem, poprzez tworzenie coraz lepszych efektów fizyki w czasie rzeczywistym.

NVIDIA PhysX w konsolach Playstation 3

Piotr Gontarczyk 17.03.2009 29
NVIDIA ogłosiła dziś podpisanie umowy licencyjnej z firmą Sony Computer Entertainment Inc. (SCEI) na dostarczanie narzędzi oraz oprogramowania pośredniczącego dla Playstation 3 (PS3). W wyniku tej umowy binarna wersja pakietu NVIDIA PhysX SDK dostępna jest już teraz dla zarejestrowanych deweloperów PS3 do bezpłatnego pobrania i użytku w sieci SCEI Developer Network.

Na pakiet programistyczny NVIDIA PhysX (SDK) składa się w pełni funkcjonalny API i silnik fizyczny, zapewniający twórcom oprogramowania, animatorom, twórcom gier i artystom bezprecedensową kontrolę artystyczną nad interaktywnymi zdarzeniami fizycznymi pomiędzy postaciami a otoczeniem poprzez tworzenie efektów fizyki oraz ich podgląd w czasie rzeczywistym.

Kolejne zastosowania technologii NVIDIA PhysX przez wiodących światowych deweloperów nie tylko pokazują jak ultra-realistycznie mogą wyglądać gry, ale również jak bardzo porywające mogą być ich efekty podczas rozgrywki.

Kod źródłowy PhysX SDK dla PS3 oraz wszystkich innych głównych platform dla gier jest dostępny do pobrania i licencjonowania bezpośrednio ze strony internetowej NVIDIA. Więcej informacji na temat zakupu licencji PhysX SDK lub technologii NVIDIA PhysX można znaleźć na stronie www.nvidia.pl/physx.