tagi
1080p (1)   2k games (1)   30 fps (1)   3d vision (1)   4k (3)   4k ultra hd (1)   60 fps (1)   activision (1)   aktualizacja (1)   amd (3)   animacja (1)   apex (5)   apex turbulence (2)   api (3)   assassin's creed (1)   assassin's creed 4 (1)   assassin's creed iv (1)   assassin's creed iv: black flag (1)   assassin's creed unity (1)   assassin's creed: liberation hd (1)   assassin's creed: unity (1)   ati (1)   batman (1)   batman: arkham knight (1)   batman: arkham origins (1)   battlebox (1)   big world (1)   black flag (1)   borderlands: the pre-sequel (1)   call of duty (1)   call of duty: ghosts (1)   cars (2)   cd projekt (1)   cd projekt red (2)   ciecz (1)   cienie (1)   clothing (1)   crpg (1)   cuda (2)   data premiery (1)   destruction (1)   deus ex: mankind divided (1)   directx (1)   directx 11 (5)   directx 11.1 (1)   directx 11.2 (1)   directx 12 (1)   dlc (1)   dodatek (1)   dx 11 (2)   dx11 (1)   dziki gon (2)   efekty cząsteczkowe (1)   efekty graficzne (3)   eidos montreal (1)   electronic arts (1)   engine (1)   enlighten (1)   epic games (1)   far cry 4 (2)   filmik (2)   fizyka (7)   freedom cry (1)   fur tech (1)   game (1)   game24 (1)   games (1)   gameworks (4)   gaming (1)   gdc 2015 (1)   geforce (9)   geralt (1)   ghosts (1)   gpgpu (2)   gpu (4)   gra (15)   gra komputerowa (1)   grafika (9)   gtx (1)   gtx 780 (1)   hairworks (1)   haswell (1)   hbao+ (2)   hboa+ (1)   infinity ward (1)   informacje (1)   intel (1)   karta graficzna (2)   karty graficzne (2)   konsola (5)   konsole (1)   licencja (2)   mark rein (1)   marketing (1)   nintendo (1)   noty (1)   nowa generacja (1)   nowe technologie (1)   nvidia (22)   nvidia apex (1)   nvidia fur (1)   nvidia gameworks (2)   nvidia physx (6)   nvidia vs amd (1)   obliczenia (2)   oceny (1)   oculus rift (1)   opinie (1)   optymalizacja (2)   pc (9)   physx 3.0 (1)   pierwsze recenzje (1)   piraci (1)   playstation (1)   playstation 4 (4)   porozumienie (1)   porównanie (1)   porównanie graficzne (1)   premiera (4)   prezentacja (1)   produkt (1)   programowanie (4)   project c.a.r.s. (2)   project cars (3)   project morpheus (1)   ps3 (2)   ps4 (1)   quad sli (1)   quadro (1)   radeon (1)   recenzje (2)   red engine (2)   red engine 3 (1)   rozdzielczość (1)   rozszerzenie (1)   rpg (1)   sandbox (2)   screeny (3)   sdk (1)   sega (1)   silnik (5)   sli (2)   sony (2)   splash damage (1)   sprzęt (1)   square enix (1)   steam (1)   steam box (1)   steamos (2)   sterowniki (1)   symulator (1)   tablet (1)   techniczna strona (1)   technika (2)   technikalia (1)   techniki (1)   technologia (3)   technologie (8)   tegra (1)   temporal aa (1)   teselacja (3)   tesla (1)   the crew (2)   the division (1)   the witcher (1)   the witcher 3 (2)   titan (1)   tom clancy's the division (1)   tressfx (1)   trinigy (1)   triple sli (1)   txaa (3)   ubisoft (2)   unity 5 (1)   unreal engine 3 (1)   uplay (1)   urządzenie mobilne (1)   valve (1)   war thunder (1)   warface (1)   warner bros (1)   warner bros games montreal (1)   webgl (1)   wideo (1)   wiedźmin (1)   wiedźmin 3 (4)   wiedźmin 3: dziki gon (4)   wii (1)   wii u (3)   windows (2)   witcher 3 (1)   woda (1)   współpraca (1)   wydajność (3)   wymagania sprzętowe (5)   wymagania systemowe (3)   wyścigi (2)   x360 (1)   xbox 360 (1)   xbox one (3)   xone (1)   zapis rozgrywki (1)   zarzuty (1)   zwiastun (4)  
14

Deus Ex: Mankind Divided - informacje o technikach użytych w grze

Adrian Kotowski 23.03.2016
Eidos Montreal ujawnił kilka najważniejsze informacje o technikach wykorzystanych w grze Deus Ex: Mankind Divided. Dzięki temu dowiedzieliśmy się,...
50

Wiedźmin 3: Dziki Gon – demonstracja efektów Nvidia GameWorks

Bartosz Woldański 18.05.2015
Premiera gry Wiedźmin 3: Dziki Gon odbędzie się już jutro. Nic więc dziwnego, że CD Projekt RED podsyca apetyt na jedną z najbardziej oczekiwanych...
15

Unity 5 zaprezentowane na GDC 2015

Adrian Kotowski 04.03.2015
Unity Technologies ujawniło szczegóły związane z nową wersją silnika Unity 5. Firma zaprezentowała m.in. ciekawe demo technologiczne, poznaliśmy...
62

Wiedźmin 3, Batman: Arkham Knight, Far Cry 4 i inne gry z technologiami Nvidia GameWorks

Bartosz Woldański 21.09.2014
Poznaliśmy więcej szczegółów na temat dodatkowych efektów graficznych, jakie dane nam będzie podziwiać w takich grach, jak Assassin’s Creed:...
44

Nvidia odpiera zarzuty AMD dotyczące GameWorks

Adrian Kotowski 29.07.2014
Wygląda na to, że Nvidii nie spodobały się słowa Richarda Huddy’ego z AMD dotyczące bibliotek GameWorks i tym, jaki mają wpływ na optymalizację...
96

Project CARS – wymagania sprzętowe wersji PC

Bartosz Woldański 25.07.2014
Rewelacyjnie wyglądające na dotychczasowych materiałach Project CARS trafi do sprzedaży pod koniec roku - czy czas zbierać pieniądze na modernizację...
31

Nvidia współpracuje z Ubisoft przy Assassin’s Creed Unity, Far Cry 4, The Crew i The Division

Bartosz Woldański 04.06.2014
Współpracy pomiędzy firmami Nvidia i Ubisoft ciąg dalszy. Porozumienie zawarte pomiędzy tymi koncernami zaowocuje tym, że technologie...
188

Wiedźmin 3: Dziki Gon w 30 klatkach na sekundę na konsolach

Bartosz Woldański 23.12.2013
Studio CD Projekt RED celuje w 30 klatek na sekundę na konsolach nowej generacji. O stronie technicznej gry Wiedźmin 3: Dziki Gon dowiedzieliśmy się...
66

Nvidia PhysX w Assassin’s Creed IV: Black Flag. Premiera DLC Freedom Cry

Bartosz Woldański 19.12.2013
Gra Assassin’s Creed IV: Black Flag otrzymała oficjalną aktualizację dodającą do gry efekty graficzne będące zasługą technologii Nvidia PhysX. Z...
39

Project CARS pierwszą grą zapowiedzianą na SteamOS

Bartosz Woldański 07.11.2013
Tytuł nadjedzie w przyszłym roku także na komputery wyposażone w system operacyjny Windows oraz konsole PlayStation 4, Xbox One i Wii U. Pierwotnie...
32

Call of Duty: Ghosts – premiera, recenzje i zalecane wymagania sprzętowe

Bartosz Woldański 05.11.2013
Dzisiaj swoją premierę ma największy konkurent Battlefielda 4 – Call of Duty: Ghosts. I rzeczywiście mamy do czynienia z wymaganiami sprzętowymi...
57

Batman: Arkham Origins – premiera i porównanie graficzne

Bartosz Woldański 25.10.2013
Człowiek-Nietoperz powraca w trzeciej odsłonie serii Batman: Arkham. Inny producent, prequel zamiast sequela, ale ten sam silnik, wsparcie Nvidii i...
22

GeForce GTX Battlebox - nowa marka Nvidii dla high-endowych komputerów

Marek Stenzel 02.10.2013
O ile w rozdzielczości Full HD z najnowszymi produkcjami poradzi sobie większość kart graficznych z tych, które nie należą do segmentu budżetowego, o...
41

Nvidia szykuje coś zachwycającego. Dla graczy. Steam Box?!

Piotr Gontarczyk 23.09.2013
Firma Nvidia szykuje coś rzekomo naprawdę nowego, aczkolwiek jak donosi Mark Rein, wiceszef Epic Games, nie jest to procesor grafiki dla karty...
34

Wiedźmin 3: Dziki Gon z technicznej strony

Bartosz Woldański 23.09.2013
Jesteście ciekawi technicznej strony Wiedźmina 3? W rozmowie dla serwisu DSOGaming.com twórcy ze studia CD Projekt RED ujawnili nowe szczegóły...
77

Nvidia PhysX i woda, jakiej w grach jeszcze nie było

Piotr Gontarczyk 01.05.2013
Pod koniec lutego bieżącego roku, firma AMD pochwaliła się techniką tressFX, która po raz pierwszy została wykorzystana w najnowszej grze serii Tomb...
58

Gry dla PlayStation 4 będą mogły korzystać z Nvidia PhysX i APEX

Piotr Gontarczyk 07.03.2013
Nvidia poinformowała dziś o zapewnieniu wsparcia konsoli Sony PlayStation 4, za pośrednictwem popularnych rozwiązań, pakietów programistycznych (SDK),...
116

AMD ostro atakuje konkurenta: NVIDIA opłaca twórców gier

Piotr Gontarczyk 09.03.2010
Nasza fizyka jest lepsza niż wasza. Richard Huddy, szef działu współpracy z programistami w firmie AMD, w wywiadzie dla brytyjskiego serwisu Thinq...
24

Kolejne produkcje na liście gier korzystających z technologii NVIDIA PhysX

Piotr Gontarczyk 28.04.2009
Kolejni twórcy oprogramowania zaanonsowali nadchodzące gry wykorzystujące technologię NVIDIA PhysX. Studio GRIN – pochodzący ze Szwecji twórcy...
24

Sega licencjonowała technologie PhysX i APEX od NVIDII

Piotr Gontarczyk 28.04.2009
NVIDIA poinformowała dzisiaj, że Sega Corporation wykupiła licencje na technologie NVIDIA PhysX i APEX, które służyć mają jako platforma producencka...