tagi
1080p (1)   30 fps (1)   3d vision (1)   4k (2)   4k ultra hd (1)   60 fps (1)   activision (1)   aktualizacja (1)   amd (2)   animacja (1)   apex (3)   apex turbulence (2)   api (1)   arkham (1)   assassin's creed (1)   assassin's creed 4 (1)   assassin's creed iv (1)   assassin's creed iv: black flag (1)   assassin's creed unity (1)   assassin's creed: liberation hd (1)   assassin's creed: unity (1)   batman (2)   batman: arkham knight (1)   batman: arkham origins (1)   biart studio (1)   black flag (1)   borderlands: the pre-sequel (1)   call of duty (1)   call of duty: ghosts (1)   cars (2)   cd projekt (1)   cd projekt red (2)   cenega (1)   ciecz (1)   cienie (1)   clothing (1)   crpg (1)   cuda (1)   data premiery (1)   destruction (1)   deus ex: mankind divided (1)   directx (1)   directx 11 (5)   directx 11.1 (1)   directx 11.2 (1)   directx 12 (1)   dlc (1)   dodatek (1)   dx 11 (2)   dx11 (1)   dziki gon (2)   efekty cząsteczkowe (1)   efekty graficzne (3)   eidos (1)   eidos montreal (1)   electronic arts (1)   engine (1)   epic games (1)   far cry 4 (2)   filmik (2)   fizyka (3)   freedom cry (1)   fur tech (1)   game (1)   game24 (1)   games (1)   gameworks (4)   geforce (5)   geralt (1)   ghosts (1)   gpgpu (2)   gpu (4)   gra komputerowa (1)   grafika (8)   gry (15)   hairworks (1)   hbao+ (2)   hboa+ (1)   infinity ward (1)   informacje (1)   joker (1)   karta graficzna (2)   karty graficzne (2)   konsola (2)   konsole (1)   mark rein (1)   mirrors edge (1)   noty (1)   nowa generacja (1)   nowe technologie (1)   nvidia (14)   nvidia apex (1)   nvidia fur (1)   nvidia gameworks (2)   nvidia physx (6)   nvidia vs amd (1)   obliczenia (2)   oceny (1)   oculus rift (1)   opinie (1)   optymalizacja (2)   pc (9)   physx 3.0 (1)   pierwsze recenzje (1)   piraci (1)   playstation 4 (4)   porozumienie (1)   porównanie (1)   porównanie graficzne (1)   premiera (4)   prezentacja (1)   produkt (1)   project c.a.r.s. (2)   project cars (3)   project morpheus (1)   ps3 (2)   ps4 (1)   quadro (1)   radeon (1)   recenzje (2)   red engine (2)   red engine 3 (1)   rocksteady (1)   rozdzielczość (1)   rozszerzenie (1)   rpg (1)   rycerz (1)   sandbox (2)   screeny (3)   silnik (2)   sli (1)   sony (1)   splash damage (1)   sprzęt (1)   square enix (1)   steam (1)   steam box (1)   steamos (2)   sterowniki (1)   symulator (1)   tablet (1)   techniczna strona (1)   technika (2)   technikalia (1)   techniki (1)   technologia (3)   technologie (8)   tegra (1)   temporal aa (1)   teselacja (2)   tesla (1)   the crew (2)   the division (1)   the witcher (1)   the witcher 3 (2)   tom clancy's the division (1)   tressfx (1)   txaa (2)   u-wars (1)   ubisoft (2)   unreal engine 3 (1)   uplay (1)   valve (1)   war thunder (1)   warface (1)   wariat (1)   warner bros (1)   warner bros games montreal (1)   wideo (1)   wiedźmin (1)   wiedźmin 3 (4)   wiedźmin 3: dziki gon (4)   wii u (3)   windows (2)   witcher 3 (1)   woda (1)   współpraca (1)   wydajność (3)   wymagania sprzętowe (5)   wymagania systemowe (3)   wyścigi (2)   x360 (1)   xbox 360 (1)   xbox one (3)   xone (1)   zapis rozgrywki (1)   zarzuty (1)   zwiastun (4)  

Deus Ex: Mankind Divided - informacje o technikach użytych w grze

Adrian Kotowski 23.03.2016 14

Eidos Montreal ujawnił kilka najważniejsze informacje o technikach wykorzystanych w grze Deus Ex: Mankind Divided. Dzięki temu dowiedzieliśmy się, jakie oprogramowanie zewnętrznych firm wykorzystano w produkcji. Podano też, że gra będzie oferować naprawdę bardzo duże poziomy z dziesiątkami tysięcy obiektów. 

Wiedźmin 3: Dziki Gon – demonstracja efektów Nvidia GameWorks

Bartosz Woldański 18.05.2015 50

Premiera gry Wiedźmin 3: Dziki Gon odbędzie się już jutro. Nic więc dziwnego, że CD Projekt RED podsyca apetyt na jedną z najbardziej oczekiwanych gier. Mimo że dotychczasowe materiały wideo nie wykazały dużych różnic w grafice między wersjami konsolowymi a PC, to dla najbardziej wymagających graczy przygotowano specjalne efekty w ramach Nvidia GameWorks, do których zaliczają się HairWorks, PhysX Destruction i PhysX Clothing. W edycji komputerowej Wiedźmina 3 zwiększymy również rozdzielczość do 4K oraz włączymy ustawienia „Ultra”, w tym opcję HBAO+. 

Wiedźmin 3, Batman: Arkham Knight, Far Cry 4 i inne gry z technologiami Nvidia GameWorks

Bartosz Woldański 21.09.2014 62

Poznaliśmy więcej szczegółów na temat dodatkowych efektów graficznych, jakie dane nam będzie podziwiać w takich grach, jak Assassin’s Creed: Unity, Batman: Arkham Knight, Far Cry 4 oraz Wiedźmin 3: Dziki Gon. O tym, że niektóre z nich będą obsługiwać rozwiązania „Zielonych”, wiedzieliśmy już od jakiegoś czasu, ale teraz rozszerzono nie tylko listę tytułów, ale także technologii w ramach Nvidia GameWorks. 

Nvidia odpiera zarzuty AMD dotyczące GameWorks

Adrian Kotowski 29.07.2014 44

Wygląda na to, że Nvidii nie spodobały się słowa Richarda Huddy’ego z AMD dotyczące bibliotek GameWorks i tym, jaki mają wpływ na optymalizację gier dla kart konkurencji. Zieloni postanowili wyjaśnić sprawę i zarzucają czerwonym kłamstwo.

Project CARS – wymagania sprzętowe wersji PC

Bartosz Woldański 25.07.2014 96

Rewelacyjnie wyglądające na dotychczasowych materiałach Project CARS trafi do sprzedaży pod koniec roku - czy czas zbierać pieniądze na modernizację PC? Ujawnione przez brytyjski zespół deweloperski Slightly Mad Studios wymagania sprzętowe mają odpowiedzieć na to pytanie. Wygląda na to, że nie ma powodów do paniki, chociaż rekomendowanej konfiguracji do najniższej byśmy nie zaliczyli, oj, nie. Spodziewamy się jednak, że dzięki obniżeniu najbardziej wymagających ustawień graficznych płynną rozgrywką zadowolą się również posiadacze słabszych pecetów, tak przynajmniej sugerują minimalne wymagania sprzętowe.

Nvidia współpracuje z Ubisoft przy Assassin’s Creed Unity, Far Cry 4, The Crew i The Division

Bartosz Woldański 04.06.2014 31

Współpracy pomiędzy firmami Nvidia i Ubisoft ciąg dalszy. Porozumienie zawarte pomiędzy tymi koncernami zaowocuje tym, że technologie „Zielonych” pojawią się w kolejnych grach z katalogu wydawniczego Francuzów. Po Splinter Cell: Blacklist, Assassin’s Creed IV: Black Flag oraz Watch_Dogs przyszedł czas na tytuły zaplanowane na 2014 (Assassin’s Creed Unity, The Crew i Far Cry 4) i 2015 rok (Tom Clancy’s The Division).

Wiedźmin 3: Dziki Gon w 30 klatkach na sekundę na konsolach

Bartosz Woldański 23.12.2013 188

Studio CD Projekt RED celuje w 30 klatek na sekundę na konsolach nowej generacji. O stronie technicznej gry Wiedźmin 3: Dziki Gon dowiedzieliśmy się już sporo, ale wciąż wielu graczy zastanawia się, jaką wydajność i grafikę zapewnią wersje przeznaczone na PlayStation 4 i Xboksa One.

Nvidia PhysX w Assassin’s Creed IV: Black Flag. Premiera DLC Freedom Cry

Bartosz Woldański 19.12.2013 66

Gra Assassin’s Creed IV: Black Flag otrzymała oficjalną aktualizację dodającą do gry efekty graficzne będące zasługą technologii Nvidia PhysX. Z małym opóźnieniem do sprzedaży trafiła wersja pecetowa pierwszego fabularnego DLC, zatytułowanego Freedom Cry.

Project CARS pierwszą grą zapowiedzianą na SteamOS

Bartosz Woldański 07.11.2013 39

Tytuł nadjedzie w przyszłym roku także na komputery wyposażone w system operacyjny Windows oraz konsole PlayStation 4, Xbox One i Wii U. Pierwotnie gra miała ukazać się wyłącznie na pecetach oraz starszych urządzeniach Sony i Microsoftu, ale plany uległy zmianie.

Call of Duty: Ghosts – premiera, recenzje i zalecane wymagania sprzętowe

Bartosz Woldański 05.11.2013 32

Dzisiaj swoją premierę ma największy konkurent Battlefielda 4 – Call of Duty: Ghosts. I rzeczywiście mamy do czynienia z wymaganiami sprzętowymi „nowej generacji”, gdyż gra potrzebuje do uruchomienia (tak, dobrze czytacie) 6 GB RAM-u…

Batman: Arkham Origins – premiera i porównanie graficzne

Bartosz Woldański 25.10.2013 57

Człowiek-Nietoperz powraca w trzeciej odsłonie serii Batman: Arkham. Inny producent, prequel zamiast sequela, ale ten sam silnik, wsparcie Nvidii i mechanika rozgrywki, która nie zmieniła się ani na jotę. Czy na takiego Batmana czekaliśmy?

Nvidia szykuje coś zachwycającego. Dla graczy. Steam Box?!

Piotr Gontarczyk 23.09.2013 41

Firma Nvidia szykuje coś rzekomo naprawdę nowego, aczkolwiek jak donosi Mark Rein, wiceszef Epic Games, nie jest to procesor grafiki dla karty graficznej. W ostatnich latach Nvidia, znana przede wszystkim z procesorów grafiki serii GeForce, wprowadzała do swojej oferty także produkty innego typu, jak chociażby procesory serii Tegra, systemy 3D Vision, rozwiązania serii Tesla, i inne.

Wiedźmin 3: Dziki Gon z technicznej strony

Bartosz Woldański 23.09.2013 34

Jesteście ciekawi technicznej strony Wiedźmina 3? W rozmowie dla serwisu DSOGaming.com twórcy ze studia CD Projekt RED ujawnili nowe szczegóły dotyczące technologii i rozwiązań wykorzystanych w nadchodzących przygodach Geralta z Rivii.

Nvidia PhysX i woda, jakiej w grach jeszcze nie było

Piotr Gontarczyk 01.05.2013 77

Pod koniec lutego bieżącego roku, firma AMD pochwaliła się techniką tressFX, która po raz pierwszy została wykorzystana w najnowszej grze serii Tomb Raider. W tym przypadku chodzi o generowanie bardziej realistycznych włosów głównej postaci - Lary Croft. Obliczenia związane z fizyką nie są prostą sprawą i od lat twórcy sprzętu i programowania próbują je udoskonalić, a przede wszystkim przenieść do komputerów osobistych, których wydajność z pewnością nie jest tak wysoka, jak stacje robocze i serwery, którymi dysponują firmy, realizujące animacje komputerowe chociażby dla branży filmowej, czy dla celów naukowych.

Gry dla PlayStation 4 będą mogły korzystać z Nvidia PhysX i APEX

Piotr Gontarczyk 07.03.2013 58

Nvidia poinformowała dziś o zapewnieniu wsparcia konsoli Sony PlayStation 4, za pośrednictwem popularnych rozwiązań, pakietów programistycznych (SDK), takich jak Nvidia PhysX oraz Nvidia APEX.

Batman: Arkham Asylum – najnowsza przygoda mrocznego rycerza

Dawid Grzyb 19.09.2009 34
Ile to już razy mieliśmy do czynienia z Batmanem? Aż trudno zliczyć. Przygody mrocznego rycerza przykuwają tak samo internautę i kinomana. Dlaczego – łatwo odpowiedzieć. Batman jest w stu procentach człowiekiem. Nie ma on żadnych nadprzyrodzonych mocy i dlatego jest nam bardzo bliski. Pokazuje nam, jak skuteczny jest człowiek w walce ze złem, gdy tylko ma motywację. Początkowo Batman, stworzony przez Boba Kane’a w 1939 roku, był kolejnym bohaterem pełnym chwały, zaraz obok Supermana. Krystalicznie czysta i prostolinijna postać – wzór do naśladowania. Minęło kilkadziesiąt lat, zmieniło się podejście do tzw. superbohaterów. Twórcy komiksów zaczęli powoli dostrzegać, że herosi pokroju Batmana, którzy po zapadnięciu zmroku prowadzą krucjatę przeciwko złu, też mają ludzkie słabości i często borykają się z problemami dnia powszedniego. Właśnie to przykuwa nas do komiksów, monitorów i kinowych foteli. Po znakomitym ostatnim filmie z udziałem Christiana Bale’a oraz Heatha Ledgera przyszedł czas na grę: „Batman: Arkham Asylum”. Zebrała ona niesamowite recenzje i w ogóle nie jest powiązana fabularnie z filmem „Mroczny rycerz”. Bardziej pasuje do pokręconej twórczości Tima Burtona niż do epickiego dzieła Christophera Nolana.

U-Wars podwodna "strzelanka" z obsługą PhysX

Piotr Gontarczyk 01.04.2009 16
NVIDIA ogłosiła dziś, że firma Biart Studio, producent gier komputerowych z siedzibą w rosyjskiej "Dolinie Krzemowej", zastosowała technologię NVIDIA PhysX w swojej nowej, nadchodzącej produkcji, U-Wars.

U-Wars to utrzymana w klimacie sci-fi taktyczna strzelanina na komputery PC i platformę Xbox360, której akcja dzieje się w niedalekiej przyszłości. Lokalne zamieszki urastają do rangi poważnych konfliktów, rozprzestrzeniając zagrożenie terrorystyczne na cały świat.

Kraje NATO łączą wysiłki, aby zniszczyć najbardziej niebezpieczną i silną z organizacji terrorystycznych, znaną jako Golden Hawk. Utworzona pod koniec XX wieku, Golden Hawk posiada ogromne zasoby pochodzące z dystrybucji narkotyków, handlu niewolnikami i przemytu broni.

Gracz obejmuje dowództwo nad elitarną jednostką Navy Seals, realizującą tajne operacje zarówno na lądzie jak i pod wodą. Biart Studio opracowało grę prezentującą środowiska bardziej niż kiedykolwiek podatne na zniszczenia, wciągającą fabułę, pełne ekspresji postacie oraz ogromny wybór taktycznego wyposażenia, w tym różnorodną broń, odrzutowe kombinezony i łodzie podwodne.

W przypadku komputera PC, efekty zjawisk fizycznych mogą być dodatkowo akcelerowane sprzętowo przez dowolną kartę graficzną obsługującą CUDA, np. NVIDIA GeForce 8800 GTX lub wyższy model.

U-Wars pojawi się w sprzedaży w czwartym kwartale bieżącego roku.

Mirror's Edge na PC już oficjalnie

Piotr Gontarczyk 16.01.2009 18

Nowatorski gra, wydana do tej pory w wersji na PlayStation 3 i Xbox 360, od dziś dostępna jest także dla posiadaczy komputerów, w pełnej polskiej wersji językowej. Produkcja Mirror's Edge została doceniona zarówno przez fanów, jak i przez media.

W zestawie gracz odnajdzie dodatkową płytę, zawierającą ścieżkę dźwiękową - utwór Still Alive w kilku różnych aranżacjach.

W świecie Mirror's Edge, gdzie totalitarne społeczeństwo jest kontrolowane przez rząd, jedyną możliwą drogą przenoszenia nielegalnej informacji są kurierzy poruszający się po dachach drapaczy chmur. Gracz wciela się w jednego z kurierów, piękną Faith - bohaterkę gry.

Jej zadaniem jest oczyszczenie z zarzutów swojej siostry oskarżonej o morderstwo. By to zrobić, nasza bohaterka przemieszcza się po miejskiej dżungli, skacze po dachach wieżowców, ucieka przed policją oraz wykonuje szereg bardzo niebezpiecznych a jednocześnie widowiskowych ewolucji. Wszystko to gracz widzi z perspektywy pierwszej osoby.

Więcej informacji na temat gry Mirror's Edge znajduje się na oficjalnej stronie www.mirrorsedge.pl. Silnik gry obsługuje sprzętową akcelerację obliczeń fizyki, NVIDIA PhysX, dostępną w kartach z procesorami GeForce serii 8, 9, i GTX 200.