tagi
1080p (1)   4k (1)   4k ultra hd (1)   60 fps (1)   apex (1)   apex turbulence (2)   assassin's creed unity (1)   batman (2)   batman: arkham origins (2)   cars (2)   cienie (2)   cuda (1)   data premiery (1)   directx (1)   directx 11.1 (1)   directx 11.2 (1)   directx 12 (1)   displayport (1)   dvi (1)   dx 11 (2)   dx11 (2)   dziki gon (1)   engine (1)   far cry 4 (1)   filmik (1)   fur tech (1)   game (1)   games (1)   gameworks (1)   gddr5 (1)   geforce (2)   geralt (1)   gpu (1)   gra (5)   grafika (5)   gry (5)   gts 450 (1)   hbao+ (1)   hdmi (1)   karty graficzne (1)   nowa generacja (1)   nvidia (6)   nvidia fur (1)   nvidia physx (5)   oculus rift (1)   optymalizacja (3)   palit (1)   pax prime (1)   pax prime 2013 (1)   pc (5)   physx 3.0 (1)   playstation 4 (2)   porozumienie (1)   porównanie (1)   porównanie graficzne (1)   premiera (3)   project c.a.r.s. (2)   project cars (2)   project morpheus (1)   ps3 (2)   recenzje (1)   red engine (1)   red engine 3 (1)   rozdzielczość (1)   screeny (2)   silnik (1)   splash damage (2)   steamos (2)   symulator (1)   techniczna strona (1)   technikalia (1)   technologie (6)   teselacja (3)   the crew (1)   the division (1)   the witcher (1)   the witcher 3 (1)   tom clancy's the division (1)   txaa (1)   ubisoft (1)   unreal engine 3 (1)   valve (1)   warner bros (2)   warner bros games montreal (1)   wideo (1)   wiedźmin (1)   wiedźmin 3 (1)   wiedźmin 3: dziki gon (1)   wii u (3)   windows (2)   współpraca (1)   wydajność (1)   wymagania sprzętowe (5)   wymagania systemowe (2)   wyścigi (2)   x360 (1)   xbox 360 (1)   xbox one (2)   zapis rozgrywki (1)   zwiastun (2)  

Project CARS – wymagania sprzętowe wersji PC

Bartosz Woldański 25.07.2014 96

Rewelacyjnie wyglądające na dotychczasowych materiałach Project CARS trafi do sprzedaży pod koniec roku - czy czas zbierać pieniądze na modernizację PC? Ujawnione przez brytyjski zespół deweloperski Slightly Mad Studios wymagania sprzętowe mają odpowiedzieć na to pytanie. Wygląda na to, że nie ma powodów do paniki, chociaż rekomendowanej konfiguracji do najniższej byśmy nie zaliczyli, oj, nie. Spodziewamy się jednak, że dzięki obniżeniu najbardziej wymagających ustawień graficznych płynną rozgrywką zadowolą się również posiadacze słabszych pecetów, tak przynajmniej sugerują minimalne wymagania sprzętowe.

Nvidia współpracuje z Ubisoft przy Assassin’s Creed Unity, Far Cry 4, The Crew i The Division

Bartosz Woldański 04.06.2014 31

Współpracy pomiędzy firmami Nvidia i Ubisoft ciąg dalszy. Porozumienie zawarte pomiędzy tymi koncernami zaowocuje tym, że technologie „Zielonych” pojawią się w kolejnych grach z katalogu wydawniczego Francuzów. Po Splinter Cell: Blacklist, Assassin’s Creed IV: Black Flag oraz Watch_Dogs przyszedł czas na tytuły zaplanowane na 2014 (Assassin’s Creed Unity, The Crew i Far Cry 4) i 2015 rok (Tom Clancy’s The Division).

Project CARS pierwszą grą zapowiedzianą na SteamOS

Bartosz Woldański 07.11.2013 39

Tytuł nadjedzie w przyszłym roku także na komputery wyposażone w system operacyjny Windows oraz konsole PlayStation 4, Xbox One i Wii U. Pierwotnie gra miała ukazać się wyłącznie na pecetach oraz starszych urządzeniach Sony i Microsoftu, ale plany uległy zmianie.

Batman: Arkham Origins – premiera i porównanie graficzne

Bartosz Woldański 25.10.2013 57

Człowiek-Nietoperz powraca w trzeciej odsłonie serii Batman: Arkham. Inny producent, prequel zamiast sequela, ale ten sam silnik, wsparcie Nvidii i mechanika rozgrywki, która nie zmieniła się ani na jotę. Czy na takiego Batmana czekaliśmy?

Wiedźmin 3: Dziki Gon z technicznej strony

Bartosz Woldański 23.09.2013 34

Jesteście ciekawi technicznej strony Wiedźmina 3? W rozmowie dla serwisu DSOGaming.com twórcy ze studia CD Projekt RED ujawnili nowe szczegóły dotyczące technologii i rozwiązań wykorzystanych w nadchodzących przygodach Geralta z Rivii.

Batman: Arkham Origins – prezentacja efektów graficznych dostępnych w wersji PC

Bartosz Woldański 09.09.2013 12

Firma Nvidia przygotowała na tegoroczną imprezę PAX Prime pokaz efektów graficznych wdrożonych do pecetowej wersji Batman: Arkham Origins. Różnice zademonstrowano na kilkuminutowym fragmencie nagrania.

Niereferencyjne GTS-y 450 Palita

Eryk Napierała 08.09.2010 19

Firma Palit poinformowała o gotowości do wprowadzenia na rynek co najmniej trzech modeli kart graficznych GeForce GTS 450. Wszystkie będą miały niestandardowy, autorski system chłodzenia, bardzo podobny do tego, jaki zastosowano w kartach GTX 460. Oby tylko tym razem był on kompletny...