tagi
30 fps (1)   ageia (1)   amd (1)   animacja (1)   apex cloth (1)   apex destruction (1)   apex turbulence (1)   api (1)   avx (1)   batman: arkham asylum (1)   bullet physics library (1)   cd projekt (1)   cd projekt red (1)   crpg (1)   cryostasis (1)   dark void (1)   direct compute (1)   directx (1)   directx 11 (1)   directx 11.1 (1)   directx 11.2 (1)   dmm2 (1)   dziki gon (2)   engine (1)   fizyka (3)   fluidmark (1)   fur tech (1)   geforce (1)   geralt (1)   gpgpu (1)   gpu (1)   gra (3)   grafika (2)   gry (5)   havok (1)   havok cloth (1)   havok destruction (1)   havok fx (1)   hybrid physx mod (1)   karta graficzna (1)   konsola (1)   konsole (1)   licencja (1)   mafia 2 (1)   metro 2033 (1)   mirror's edge (1)   nvidia (5)   nvidia apex (1)   nvidia fur (1)   nvidia physx (1)   obliczenia (1)   opencl (1)   optymalizacja (1)   pc (1)   physx 3.0 (1)   physx sdk (1)   physx sdk 3.0 (1)   physx software suit (1)   playstation 4 (2)   ppu (1)   programowanie (1)   red engine (2)   red engine 3 (1)   sandbox (1)   sdk (1)   sega (1)   silnik (2)   sony (1)   sse (1)   techniczna strona (1)   technika (1)   technikalia (1)   technologia (1)   technologie (1)   teselacja (1)   the witcher (1)   the witcher 3 (1)   titan (1)   unreal tournament 3 (1)   wiedĽmin (1)   wiedĽmin 3 (3)   wiedĽmin 3: dziki gon (2)   wilk (1)   witcher 3 (1)   wydajno¶ć (1)   wymagania sprzętowe (2)   x87 (1)   xbox one (1)  
188

WiedĽmin 3: Dziki Gon w 30 klatkach na sekundę na konsolach

Bartosz Woldański 23.12.2013
Studio CD Projekt RED celuje w 30 klatek na sekundę na konsolach nowej generacji. O stronie technicznej gry WiedĽmin 3: Dziki Gon dowiedzieli¶my się...
34

WiedĽmin 3: Dziki Gon z technicznej strony

Bartosz Woldański 23.09.2013
Jeste¶cie ciekawi technicznej strony WiedĽmina 3? W rozmowie dla serwisu DSOGaming.com twórcy ze studia CD Projekt RED ujawnili nowe szczegóły...
52

WiedĽmin 3 z zabójczym "efektem futra" dla kart graficznych

Marek Stenzel 10.09.2013
Twórcy WiedĽmina 3 postanowili przygotować mił± niespodziankę dla testerów i recenzentów kart graficznych. Nawet je¶li nie pamiętamy już jak w...
58

Gry dla PlayStation 4 będ± mogły korzystać z Nvidia PhysX i APEX

Piotr Gontarczyk 07.03.2013
Nvidia poinformowała dzi¶ o zapewnieniu wsparcia konsoli Sony PlayStation 4, za po¶rednictwem popularnych rozwi±zań, pakietów programistycznych (SDK),...
183

PhysX by NVIDIA – analiza techniki i testy praktyczne

Mieszko Krzykowski 10.09.2010
Czego wymagamy od gier? To trudne pytanie, na które nie da się udzielić jednoznacznej odpowiedzi, ponieważ – co może zabrzmieć trochę banalnie...
24

Sega licencjonowała technologie PhysX i APEX od NVIDII

Piotr Gontarczyk 28.04.2009
NVIDIA poinformowała dzisiaj, że Sega Corporation wykupiła licencje na technologie NVIDIA PhysX i APEX, które służyć maj± jako platforma producencka...
11

APEX - nowa technologia NVIDII

Piotr Gontarczyk 25.03.2009
NVIDIA ogłosiła dzisiaj wprowadzenie APEX, całkowicie nowej funkcji w pakiecie programistycznym dla deweloperów PhysX SDK, która zapewnia grafikom,...