tagi
30 fps (1)   animacja (1)   cd projekt (1)   cd projekt red (1)   crpg (1)   directx (1)   directx 11 (1)   directx 11.1 (1)   directx 11.2 (1)   dziki gon (2)   engine (1)   fizyka (1)   fur tech (1)   geralt (1)   gra (2)   gry (2)   konsole (1)   nvidia apex (1)   nvidia fur (1)   nvidia physx (1)   optymalizacja (1)   pc (1)   physx 3.0 (1)   playstation 4 (1)   red engine (2)   red engine 3 (1)   sandbox (1)   silnik (2)   techniczna strona (1)   technikalia (1)   technologie (1)   teselacja (1)   the witcher (1)   the witcher 3 (1)   wiedĽmin (1)   wiedĽmin 3: dziki gon (2)   wydajno¶ć (1)   wymagania sprzętowe (1)   xbox one (1)  
188

WiedĽmin 3: Dziki Gon w 30 klatkach na sekundę na konsolach

Bartosz Woldański 23.12.2013
Studio CD Projekt RED celuje w 30 klatek na sekundę na konsolach nowej generacji. O stronie technicznej gry WiedĽmin 3: Dziki Gon dowiedzieli¶my się...
34

WiedĽmin 3: Dziki Gon z technicznej strony

Bartosz Woldański 23.09.2013
Jeste¶cie ciekawi technicznej strony WiedĽmina 3? W rozmowie dla serwisu DSOGaming.com twórcy ze studia CD Projekt RED ujawnili nowe szczegóły...