tagi
30 fps (1) animacja (1) cd projekt (1) cd projekt red (1) crpg (1) directx (1) directx 11 (1) directx 11.1 (1) directx 11.2 (1) dziki gon (2) engine (1) fizyka (1) fur tech (1) geralt (1) grafika (2) gry (2) konsole (1) nvidia apex (1) nvidia fur (1) nvidia physx (1) optymalizacja (1) pc (1) physx 3.0 (1) playstation 4 (1) red engine (2) red engine 3 (1) sandbox (1) silnik (2) techniczna strona (1) technikalia (1) technologie (1) teselacja (1) the witcher (1) the witcher 3 (1) wiedĽmin (1) wiedĽmin 3: dziki gon (2) wydajno¶ć (1) wymagania sprzętowe (1) xbox one (1)
WiedĽmin 3: Dziki Gon z technicznej strony
Bartosz Woldański
23.09.2013
Jeste¶cie ciekawi technicznej strony WiedĽmina 3? W rozmowie dla serwisu DSOGaming.com twórcy ze studia CD Projekt RED ujawnili nowe szczegóły...