Tagi
Publikacji na stronę
1
Łukasz Marek | 26.03.2015 | 207910 odsłon | 182 komentarze

AMD FreeSync to technika konkurencyjna wobec G-Sync, opracowanej przez Nvidię. Obydwa rozwiązania mają eliminować rozrywanie obrazu (tearing) i zacięcia (stuttering), a także zmniejszać do minimum opóźnienie sygnału (input lag). Technikę Nvidia G-Sync mieliśmy okazję już kilkukrotnie sprawdzić w działaniu i możemy potwierdzić, że obietnice producenta zostały spełnione. Teraz nadszedł czas na rywala: AMD FreeSync. Czy nowość ma szansę odnieść sukces, mimo że na rynku pojawiła się później? Oto nasz test.

więcej »
Łukasz Marek | 11.03.2015 | 382656 odsłon | 168 komentarzy

Pierwsze LCD dla graczy o zwiększonej szybkości odświeżania (np. do 120 Hz) pojawiły się już w 2009 roku, ale dopiero w ostatnich kilkunastu miesiącach naprawdę zdobyły ich uznanie. W internecie pokazano wiele porównań, głównie w zwolnionym tempie, tak aby użytkownicy 60-hercowych ekranów mieli wyobrażenie o tym, jak korzysta się z ekranu 120- lub 144-hercowego. Spróbowaliśmy przeprowadzić testy pokazujące, o ile poprawiają się wyniki na wirtualnych arenach. Posłużył do tego najlepszy dziś monitor dla graczy: Asus ROG Swift PG278Q.

więcej »
Łukasz Marek | 22.08.2014 | 294675 odsłon | 205 komentarzy

Asus ROG Swift PG278Q to pierwszy na rynku monitor 27-calowy, który jest zdolny wyświetlać obraz o rozdzielczości 2560 × 1440 z gwarantowanym odświeżaniem na poziomie 144 Hz, a zarazem jest wyposażony w niedawno przedstawioną na naszych łamach technikę G-Sync. Teoretycznie jest to więc najlepszy monitor do gier – zapewnia wszystkie nowinki techniczne, które przydają się w szybkich wirtualnych potyczkach, na przykład w Counter-Strike: Global Offensive i serii Quake. Oto jego test w porównaniu z innymi modelami dla graczy.

więcej »
Łukasz Marek | 19.08.2014 | 155999 odsłon | 109 komentarzy

Nvidia G-Sync to technika eliminująca rozrywanie ekranu (tearing) i zacięcia (stuttering) oraz zmniejszająca do minimum opóźnienie sygnału (input lag). To trzy największe zmory graczy pecetowych i konsolowych. Podłączenie odpowiednio skonfigurowanego peceta do monitora wyposażonego w specjalny układ usuwa te problemy i jeśli tylko wydajność podzespołów jest wystarczająco duża, zapewnia niezwykle płynną animację.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Wcześniejsze fotografie PCB były prawdziwe. 29
Lepszy sensor i więcej RGB. Razer zaprezentowała nową wersję swojej myszki Mamba Elite. 8
Skyrim VR najchętniej ogrywaną grą na sprzęcie Japończyków. 5
Od Battle Royale nie ma ucieczki. 13
Duży ekran, cienkie ramki i wysoka wydajność. 6
Z DRM oczywiście gorzej. 56
Masa wskazówek na zwiastunie imprezy zielonych. 52
Vega 56 dla profesjonalistów. 16
Core i9-9900K ma osiągać 4,7 GHz na wszystkich rdzeniach.  35
Akcja marketingowa właśnie się rozpoczęła. 31
Dobra okazja dla fanów strzelanek. 8
Oto jak w to się gra. Rage 2 to jedna z gier, które Bethesda zapowiadała na tegorocznych targach E3. 10
Dobra okazja dla fanów strzelanek. 8
Vega 56 dla profesjonalistów. 16
Akcja marketingowa właśnie się rozpoczęła. 31
Facebook
Ostatnio komentowane