Tagi
oculus
1080p (1)   2k (1)   3d (1)   4k (1)   720p (1)   acer (2)   alienware (1)   amd (2)   aplikacje (1)   ar (3)   asus (1)   augmented reality (1)   bethesda (1)   biznes (2)   błąd (3)   cardboard (1)   cena (1)   ceo (1)   certyfikat (1)   ces (1)   ces 2014 (1)   chief technology officer (1)   crystal cove (2)   crytek (2)   dell (1)   demo (3)   developer kit 2 (3)   dinozaur (1)   displayport (1)   dk2 (1)   doom (2)   doom vfr (1)   dostawa (1)   dostawy (1)   facebook (5)   full hd (3)   gadżet (4)   gadżety (8)   galaxy o (1)   gear vr (4)   geforce (4)   gogle (14)   gogle vr (9)   gogle wirtualnej rzeczywistości (3)   google (1)   google cardboard (1)   gpu (3)   gra (7)   grafika (1)   gry (8)   gry vr (1)   gtx 980 (1)   hbr3 (1)   headset (6)   headset vr (1)   headset wirtualnej rzeczywistości (2)   headsety (8)   headsety vr (1)   hełm (5)   htc (8)   htc vive (2)   id software (1)   jason chen (1)   jen hsun huan nvidia (1)   john carmack (4)   karta graficzna (2)   kompatybilność (1)   komputer (2)   konsola (1)   kontroler (1)   kontrolery (2)   laptop (1)   łączność (1)   Microsoft (2)   mobile (1)   notebook (1)   nvidia (4)   oculus go (1)   oculus rift (18)   oculus rift crystal cove (2)   oculus rift dk2 (1)   oculus rift touch (1)   oculus store (1)   oculus touch (1)   oculus vr (7)   okulary (6)   okulary 3d (1)   okulary facebooka (1)   okulary wirtualnej rzeczywistości (3)   oled (2)   oprogramowanie (1)   osvr (1)   pakiet (2)   pc (2)   pga (1)   pga 2013 (1)   platforma (2)   playstation (1)   playstation 4 (1)   playstation vr (2)   poprawka (1)   poznań game arena (1)   premiera (3)   prezentacja (1)   problem (5)   produkcja (1)   przedsprzedaż (1)   quake (1)   radeon (1)   rejestracja (1)   rękawiczki vr (1)   rift (12)   rift bundle (1)   robot (1)   robotyka (1)   rozszerzona rzeczywistość (3)   ruch (1)   rzeczywistość rozszerzona (1)   samsung (5)   samsung gear vr (1)   smartfon (1)   smartfony (1)   soczewki (1)   sony (4)   specyfikacja (1)   sprzedaż (4)   standard (1)   starvr (1)   statystyka (1)   steam (2)   steamvr (1)   sterownik (2)   sterowniki (3)   system (1)   śledzenie (1)   technika (1)   technologia (1)   technologie (2)   test (1)   the climb (1)   touch (1)   urządzenia mobilne (1)   urządzenia przenośne (1)   valve (3)   virtual reality (4)   virtual world web (2)   virtuallink (1)   virtuix omni (2)   vive (7)   vr (31)   weebo 3d (1)   wirtalna rzeczywistość (1)   wirtualna rzeczywistość (28)   wydajność (1)   wymagania (1)   xbox one (1)   youtube 360 (1)   zamówienia (3)   zed mini (1)   zestaw (2)  
Publikacji na stronę
1 2 3
Adrian Kotowski | 17.07.2018 | 6793 odsłony | 17 komentarzy

Jedno złącze zamiast kilku. Największe firmy z branży pecetowej, zajmujące się rozwojem techniki VR, utworzyły nowe konsorcjum, które przedstawiło dzisiaj standard VirtualLink. Dzięki niemu wszystkie urządzenia korzystające z techniki wirtualnej rzeczywistości miałyby używać pojedynczego, szybkiego złącza USB Typu-C, zamiast kilku innych portów, jak ma to miejsce obecnie.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 20.03.2018 | 2728 odsłon | 1 komentarz

Nowe sterowniki niebawem. Blisko dwa tygodnie temu pisaliśmy o tym, że firma Oculus przestrzega użytkowników gogli VR Oculus Rift przed korzystaniem z najnowszych wersji sterowników kart GeForce, gdyż powodują one problemy z wyświetlaniem obrazu.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 08.03.2018 | 7270 odsłon | 6 komentarzy

Lepiej używać wersji z grudnia ubiegłego roku. Użytkownicy gogli VR Oculus Rift od pewnego czasu skarżą się na problemy z ich działaniem na platformach, w których stosowane są najnowsze sterowniki kart graficznych GeForce.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 07.03.2018 | 9372 odsłony | 16 komentarzy

Przez czyjeś niedopatrzenie. Posiadacze gogli VR Oculus Rift nie mają dziś dobrego dnia. Przynajmniej jeśli chcieli lub chcą z nich skorzystać, bo nie da się tego zrobić. Okazuje się, że ktoś w Oculusie zapomniał sprawdzić ważność certyfikatu jednego pliku.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 07.01.2018 | 4547 odsłon | 4 komentarze

Autonomiczny headset niedługo trafi na rynek. W październiku zeszłego roku firma Oculus w końcu zapowiedziała gogle VR, które do pracy nie będą wymagać ani sparowania ze smartfonem, ani połączenia z komputerem. Później temat urządzenia nieco przycichł, ale teraz wiemy, że jego sklepowa premiera zbliża się wielkimi krokami. Sprzęt pojawił się bowiem właśnie w bazie danych FCC.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 02.01.2018 | 3070 odsłon | 6 komentarzy

Ciekawy gadżet, ale to jeszcze nie to. Znana z produkcji kamer stereoskopowych firma Stereolabs zapowiedziała właśnie autorską przystawkę do gogli HTC Vive i Oculus Rift. Moduł ZED Mini zmienia headsety do wirtualnej rzeczywistości w pełnoprawny sprzęt AR. Niestety, urządzenie jest dość drogie i wymaga mocnego komputera klasy PC.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 19.12.2017 | 3950 odsłon | 9 komentarzy

Dobra okazja, żeby kupić gogle. Oculus Rift, wielokrotnie omawiany na naszych łamach headset wirtualnej rzeczywistości, doczekał się tymczasowej obniżki ceny. Zestaw z urządzeniem z 449 euro przeceniono na 419 euro. Zainteresowane sprzętem osoby powinny jednak się pospieszyć. Promocja potrwa tylko do 20 grudnia.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 04.12.2017 | 4648 odsłon | 4 komentarze

Wszystko przez Valve. Gra Doom VFR pojawiła się na platformie PC oraz dla PSVR, ale okazało się, że nie gwarantuje obsługi gogli Oculus Rift. Gracze zaczęli jednak grać na Riftach, ale jednocześnie zaczęły pojawiać się doniesieniach o problemach. Niektóre z mediów twierdzą, że brak oficjalnej obsługi Rifta w grze Doom VFR to skutek tego, że Oculus ma u firmy Zenimax (właściciela Bethesdy) dług o wartości 0,5 miliarda dolarów.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 13.11.2017 | 4863 odsłony | 16 komentarzy

Na kartach konkurencji wszystko gra. Ostatnia aktualizacja oprogramowania Oculus Home dla gogli Oculus DK2 oprócz paru nowości przyniosła ich użytkownikom niemałe problemy. W różnych zakątkach sieci, choć najbardziej widać to na Reddicie, posiadacze DK2 skarżą się, że po aktualizacji ich urządzenia stały się niezdatne do użytku.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 28.09.2017 | 3425 odsłon | 2 komentarze

Na taką wiadomość posiadacze headsetów Rift i Gear VR czekali od dawna. Oculus poinformował właśnie, że w promowanym przez siebie sklepie z aplikacjami VR wprowadza możliwość zwrotu oprogramowania. Pojawią się oczywiście pewne obostrzenia, ale całość i tak można uznać za duży plus dla platformy.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 21.08.2017 | 5492 odsłony | 4 komentarze

Rozszerzona rzeczywistość od ekipy Marka Zuckerberga. Facebook jeszcze w zeszłym roku zapowiedział własne okulary AR, ale do tej pory nie ujawniono żadnych szczegółowych informacji na temat gadżetu. Do tej pory, ponieważ detale dotyczące urządzenia ujrzały właśnie światło dzienne za sprawą złożonego przez firmę wniosku patentowego.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 14.08.2017 | 5160 odsłon | 17 komentarzy

Dobry moment na zakup headsetu Rift. Odpowiedzialna za projekt urządzenia firma Oculus zapowiedziała właśnie, że przedłuży promocję "Rift na lato", w ramach której gogle z kontrolerami Touch można kupić w cenie 449 euro. To świetna okazja, szczególnie jeśli wziąć pod uwagę fakt, że zestaw na początku roku kosztował prawie dwa razy tyle.

więcej »
Adrian Kotowski | 25.07.2017 | 5896 odsłon | 10 komentarzy

To może być przełom, na który czeka wielu użytkowników Oculus Rift. Kilka miesięcy temu Mark Zuckerberg, szef Facebooka, do którego należy Oculus VR, ujawnił, że podległy podmiot pracuje nad rękawiczkami, mającymi przenieść ruch naszych dłoni do świata wirtualnego. Kilka dni temu do sieci trafił materiał wideo prezentujący, jak nowy system śledzenia działa i trzeba przyznać, że wygląda to naprawdę bardzo ciekawie.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 29.12.2016 | 8844 odsłony | 9 komentarzy

Oculus szuka nowych technologii dla swoich gogli VR. Firma ogłosiła właśnie, że wykupiła duński startup The Eye Tribe. Przedsiębiorstwo zajmowało się m.in. rozwiązaniami z zakresu śledzenia ruchów gałek ocznych. Niestety, szczegóły dotyczące przejęcia nie są jeszcze znane.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 15.12.2016 | 5718 odsłon | 16 komentarzy

Za cztery lata ma być znacznie więcej. W 2016 roku łącznie ma być ponad dwa miliony sprzedanych urządzeń wirtualnej rzeczywistości, a w 2020 roku liczba ta ma ulec dziesięciokrotnemu zwiększeniu - do dwudziestu milionów egzemplarzy. Tak wynika z najnowszego raportu firmy analitycznej Canalys.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 08.12.2016 | 7863 odsłony | 13 komentarzy

Producenci gogli wirtualnej rzeczywistości łączą swoje siły. Firmy Samsung, Facebook, HTC, Google, Sony i Acer ogłosiły właśnie, że stworzyły stowarzyszenie Global VR Association. Organizacja, jak sama nazwa wskazuje, zajmie się rozwojem produktów związanych z cyfrowym światem. Przedsiębiorstwa będą działać razem, żeby promować sprzęt VR i wyznaczać nowe standardy w jego rozwoju.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 09.09.2016 | 5755 odsłon | 20 komentarzy

Użytkownicy gogli Oculus Rift już niedługo będą mogli korzystać z przygotowanego specjalnie dla nich kontrolera. Gadżet nosi nazwę Touch, a jego sprzedaż powinna rozpocząć się jesienią bieżącego roku. Niestety, zawiodą się wszyscy ci, którzy spodziewali się po sprzęcie przystępnej ceny.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 25.06.2016 | 5144 odsłony | 10 komentarzy

Oculus wycofał się z kontrowersyjnej decyzji dotyczącej dostępności promowanych przez niego gier VR. Jeszcze jakiś czas temu firma chciała bowiem, żeby tytułów dla gogli Rift nie dało się uruchamiać na headsecie HTC Vive. Tymczasem z najnowszych doniesień wynika, że przedsiębiorstwo zdjęło właśnie wspomnianą wcześniej blokadę.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 08.06.2016 | 6066 odsłon | 16 komentarzy

Na hełmy Vive trzeba czekać coraz krócej. Firma HTC oficjalnie poinformowała o tym, że czas oczekiwania na dostawy hełmów wirtualnej rzeczywistości Vive został mocno skrócony - do zaledwie 72 godzin. Na etapie przedsprzedaży zamówienia złożone w lutym zaczęły być realizowane po ponad miesiącu, ale problemy z produkcją sprawiały, że popyt mocno przewyższał podaż, a opóźnienia w dostarczaniu zamówionych produktów stopniowo wydłużały się.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 12.05.2016 | 3557 odsłon | 11 komentarzy

Gear VR, promowane przez Samsunga gogle wirtualnej rzeczywistości, odnoszą spory sukces - twierdzi Palmer Luckey, jeden z założycieli firmy Oculus. Z udostępnionych przez niego materiałów wynika, że ze sprzętu w zeszłym miesiącu korzystał około milion osób. Zdaniem członka zespołu odpowiedzialnego za headset Rift to bardzo dobra wiadomość dla wszystkich firm, które mają zamiar poszerzać swoją ofertę o produkty związane z VR.

więcej »
Publikacji na stronę
1 2 3
Aktualności
Gorzej niż wcześniej, ale i tak świetnie. 49
Nadchodzi kolejny ośmiordzeniowiec Intela. 32
Przynajmniej tak utrzymuje branżowa prasa. 12
Sprzęt bardziej obcięty, niż sądziliśmy. 26
Masa CPU z zablokowanym mnożnikiem. Przy okazji prezentacji procesorów Core 9. 31
Tanio nie będzie. OnePlus przygotowuje się do premiery swojego nowego, flagowego smartfona. 14
Facebook
Ostatnio komentowane