tagi

Nvidia ujawnia dziewi nowych gier z obsug DLSS

Adrian Kotowski 13.09.2018 15

Zieloni nie zwalniaj tempa. Nvidia ujawnia dzisiaj, e do listy produkcji korzystajcych z techniki DLSS doczyo a dziewi nowych gier. Wrd nich s zarwno pozycje dostpne ju na rynku od duszego czasu, jak i tytuy, ktre dopiero na nim zadebiutuj. Dziki staraniom firmy zestawienie gier zgodnych z DLSS ma ju 25 pozycji.

Assetto Corsa Competizione - wymagania sprztowe wersji Early Access

Adrian Kotowski 11.09.2018 14

Na razie bez obsugi DX12 i ray tracingu. KUNOS Simulazioni opublikowao wymagania sprztowe gry Assetto Corsa Competizione, ktra jutro zawita w programie wczesnego dostpu na Steamie. Symulacja wycigw jest interesujca nie tylko ze wzgldu na sam rozgrywk, ale te z powodu technik, ktre do niej trafi. Niestety na cz z nich trzeba bdzie jeszcze poczeka.

Metro Exodus z Nvidia HairWorks i PhysX

Adrian Kotowski 04.09.2018 64

Nie tylko ray tracing bdzie zabija Wasze komputery. PC Games Hardware podzielio si cakiem ciekaw informacj na temat gry Metro Exodus. Wyglda na to, e zestaw technik zielonych zastosowanych w produkcji bdzie duo wikszy ni wczeniej sdzono. Do gry trafi nie tylko rozwizania znane z platformy Nvidia RTX, ale te biblioteki HairWorks oraz PhysX z obliczeniami na GPU.

Battlefield V dopiero w listopadzie

Adrian Kotowski 30.08.2018 26

EA ucieka przed konfrontacj z Red Dead Redemption 2 i CoD: Black Ops 4. Electronic Arts ogosio dzisiaj przesunicie daty premiery gry Battlefield V z padziernika na drug poow listopada. W opublikowanym owiadczeniu czytamy, e powodem jest ch dopracowania tytuu i wprowadzenia odpowiednich poprawek do systemu rozgrywki.

Cyberpunk 2077 prawdopodobnie z Nvidia RTX i Hairworks [Aktualizacja] CD Projekt Red dementuje informacj

Adrian Kotowski 28.08.2018 52

Czekamy jeszcze na oficjalne potwierdzenie. Po wczorajszej prezentacji rozgrywki wiat gier yje tematem Cyberpunka 2077, ktry zapowiada si wietnie. Pojawiaj si te przecieki, a jeden z nich dotyczy obecnoci technologii Nvidii w nowej produkcji studia CD Projekt RED. Dziki grafice przedstawiajcej ustawienia dostpne w grze dowiedzielimy si, e deweloperzy postawili na ray tracing.

4A Games o wydajnoci w grze Metro Exodus z Nvidia RTX

Adrian Kotowski 23.08.2018 73

Bdziecie potrzebowali potnego sprztu. Ben Archard, przedstawiciel studia 4A Games, udzieli wywiadu serwisowi Rock Paper Shotgun, ktry pewnie zainteresuje potencjalnych nabywcw nowych GeForce’w RTX. Deweloper potwierdzi, e wczenie wszystkich opcji z pakietu Nvidia RTX dostpnych w grze potrafi w ogromnym stopniu wpyn na wydajno i o graniu w wysokiej rozdzielczoci i z du pynnoci mona raczej zapomnie.

Nvidia GeForce RTX 2080 Ti - wydajno w Shadow of the Tomb Raider z Nvidia RTX [AKTUALIZACJA]

Adrian Kotowski 21.08.2018 120

Moe do premiery si poprawi. Najnowszy materia wideo niemieckiego serwisu PC Games Hardware pokazuje, e nawet GeForce RTX 2080 Ti moe mie problemy z zapewnieniem odpowiednio wysokiej pynnoci w grach z ray tracingiem. Wczenie funkcji RTX w Shadow of the Tomb Raider moe wywoa "zadyszk" nawet na najszybszych pecetach dostpnych w sprzeda.

Nvidia RTX ma trafi do API Vulkan

Adrian Kotowski 08.05.2018 23

Zieloni stawiaj na ray tracing. Z prezentacji Nvidii przygotowanej na GTC 2018, ktra wanie trafia do sieci, wynika, e firma zamierza doda obsug swojej techniki RTX dla Vulkana. Przedsibiorstwo przygotowao odpowiednie rozszerzenie, ktre zostao ju zaproponowane konsorcjum Khronos. Teraz to od organizacji zaley, w jakim stopniu i czy w ogle, zostanie wykorzystane.

NvidiaGeForce 397.31 WHQL - nowe sterowniki dostpne do pobrania

Adrian Kotowski 25.04.2018 18

Sporo ciekawych nowoci. Po niemal miesicu od wydania ostatnich driverw Nvidia udostpnia dzisiaj sterowniki GeForce 397.31 WHQL, majce zapewni jak najlepsz wydajno w grach BattleTech i Frostpunk. Dodano te kilka innych nowoci, w tym pen obsug API Vulkan 1.1, co potwierdza ukoczenie zestawu testw CTS 1.1.0.3.

Nvidia RTX - ray tracing w kocu trafi do gier

Adrian Kotowski 19.03.2018 42

To bdzie przyszo gier. Nvidia oficjalnie zapowiedziaa technik ray tracingu Nvidia RTX, ktra ma zaoferowa renderowanie w czasie rzeczywistym w jakoci kinowej. Rozwizanie stworzone jest z myl o grach, cho oczywicie bd je mogli wykorzysta te twrcy innych treci. Razem z Nvidia RTX ogoszono take pakiet GameWorks RTX i ujawniono nowe API DirectX Raytracing (DXR).