Tagi
Publikacji na stronę
1
Bartosz Woldański | 16.05.2015 | 62796 odsłon | 142 komentarze

Rzut oka na grę Wiedźmin 3: Dziki Gon w wersji PC. Redakcja niemieckiego portalu PC Games Hardware opublikowała artykuł, w ramach którego pojawiło się sporo ciekawych materiałów, przedstawiających nowy tytuł studia CD Projekt RED w maksymalnych ustawieniach (włącznie z Nvidia HairWorks) oraz rozdzielczości 4K. Ponadto udostępniono wideoporównanie oprawy wizualnej Wiedźmina 3 na PC i PlayStation 4 oraz zademonstrowano różnice między najniższymi oraz najwyższymi ustawieniami graficznymi. 

więcej »
Bartosz Woldański | 19.03.2015 | 65936 odsłon | 135 komentarzy

Wiedźmin 3: Dziki Gon zapowiada się na wymagającą sprzętowo grę, ale najświeższe doniesienia z serwisu Gamestar nastrajają bardzo pozytywnie do optymalizacji. Okazuje się, że jesteśmy w stanie osiągnąć na Core i7-4790 i GeForce’ie GTX 980 praktycznie stałe 60 klatek na sekundę w rozdzielczości 1920 x 1080 pikseli oraz ustawieniach „Ultra”, włącznie z aktywowanym Nvidia HairWorks. Jest to znaczna poprawa w stosunku do buildu testowanego przez dziennikarzy w styczniu 2015 roku. 

więcej »
Bartosz Woldański | 23.06.2014 | 7353 odsłony | 12 komentarzy

Firma Nvidia przedstawiła na oficjalnym materiale wideo technologię HairWorks, którą można było zobaczyć w Call of Duty: Ghosts. Podobnie jak konkurencyjny TressFX, tak i to rozwiązanie jest obecne wyłącznie w jednej produkcji (odświeżonego Tomb Raidera nie liczymy). Zarówno „Zieloni”, jak i „Czerwoni” na razie zachęcają deweloperów do wykorzystania narzędzi służących do realistycznej symulacji i wyrenderowania zarówno sierści zwierząt, jak i włosów postaci (jednak kosztem liczby klatek). Jak dobrze wiemy, kolejną grą w kolejce do obsługi Nvidia HairWorks jest polski Wiedźmin 3: Dziki Gon.

więcej »
Bartosz Woldański | 23.03.2014 | 13430 odsłon | 29 komentarzy

Technologia Nvidia HairWorks, znana wcześniej jako Nvidia Fur, została w tym tygodniu zaprezentowana na przykładzie gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, nadchodzącego cRPG-a polskiego studia CD Projekt RED. W ubiegłym roku podziwialiśmy na materiałach wideo futerko wilków, a podczas tegorocznej edycji GDC 2014 twórcy odsłonili nieco więcej. Dzięki redakcji PC Games Hardware, która opublikowała nagranie prezentujące sierść przykładowego potwora oraz nieodłącznego przyjaciela Geralta, konia Płotki, możemy podziwiać bardzo miły dla oka efekt graficzny. Zarówno „statycznie”, jak i w ruchu.

więcej »
Bartosz Woldański | 16.01.2014 | 11829 odsłon | 27 komentarzy

Realistyczne włosy (i nie tylko) w wydaniu firmy Nvidia! „Zieloni” przygotowują się do ofensywy i technologia prezentowana (wstępnie) w Wiedźminie 3 i pod koniec listopada ubiegłego roku również w Call of Duty: Ghosts zmienia nazwę na Nvidia HairWorks.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Rusza kolejna edycja największego plebiscytu technologicznego w Polsce – Tech Awards 2018, który organizuje nasza redakcja wspólnie z Komputer Świat i Verdykt.pl. 46
Red Dead Redemption 2 kontra „exy” Sony. 1
Posiadacze GeForce’ów RTX w końcu się doczekali. 16
Pakiet z optymalizacjami dla trzech dużych produkcji. 4
To pierwszy raz, kiedy firma zrobi coś takiego. 4
Odpowiednik GeForce’a RTX 2070 na rynek profesjonalny. 4
Jasna deklaracja Phila Spencera. 19
Odpowiednik GeForce’a RTX 2070 na rynek profesjonalny. 4
Jasna deklaracja Phila Spencera. 19
Odświeżony projekt i funkcje dla wymagających. 5
Pecetowa wersja może nie dostać obiecanych ulepszeń. 10
Facebook
Ostatnio komentowane