Tagi
Publikacji na stronę
1
Bartosz Woldański | 23.06.2014 | 7733 odsłony | 12 komentarzy

Firma Nvidia przedstawiła na oficjalnym materiale wideo technologię HairWorks, którą można było zobaczyć w Call of Duty: Ghosts. Podobnie jak konkurencyjny TressFX, tak i to rozwiązanie jest obecne wyłącznie w jednej produkcji (odświeżonego Tomb Raidera nie liczymy). Zarówno „Zieloni”, jak i „Czerwoni” na razie zachęcają deweloperów do wykorzystania narzędzi służących do realistycznej symulacji i wyrenderowania zarówno sierści zwierząt, jak i włosów postaci (jednak kosztem liczby klatek). Jak dobrze wiemy, kolejną grą w kolejce do obsługi Nvidia HairWorks jest polski Wiedźmin 3: Dziki Gon.

więcej »
Bartosz Woldański | 23.03.2014 | 13501 odsłon | 29 komentarzy

Technologia Nvidia HairWorks, znana wcześniej jako Nvidia Fur, została w tym tygodniu zaprezentowana na przykładzie gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, nadchodzącego cRPG-a polskiego studia CD Projekt RED. W ubiegłym roku podziwialiśmy na materiałach wideo futerko wilków, a podczas tegorocznej edycji GDC 2014 twórcy odsłonili nieco więcej. Dzięki redakcji PC Games Hardware, która opublikowała nagranie prezentujące sierść przykładowego potwora oraz nieodłącznego przyjaciela Geralta, konia Płotki, możemy podziwiać bardzo miły dla oka efekt graficzny. Zarówno „statycznie”, jak i w ruchu.

więcej »
Bartosz Woldański | 16.01.2014 | 12046 odsłon | 27 komentarzy

Realistyczne włosy (i nie tylko) w wydaniu firmy Nvidia! „Zieloni” przygotowują się do ofensywy i technologia prezentowana (wstępnie) w Wiedźminie 3 i pod koniec listopada ubiegłego roku również w Call of Duty: Ghosts zmienia nazwę na Nvidia HairWorks.

więcej »
Bartosz Woldański | 26.11.2013 | 10168 odsłon | 37 komentarzy

Hucznie zapowiadana technologia „Zielonych”, którą demonstrowano na przykładzie Wiedźmina 3, została właśnie dodana w ramach aktualizacji do gry Call of Duty: Ghosts. Tym samym jest to pierwszy tytuł, w którym posiadacze kart graficznych GeForce… i AMD (tak, tak!) mogą podziwiać futro „nowej generacji”.

więcej »
Bartosz Woldański | 13.11.2013 | 11846 odsłon | 26 komentarzy

Szykuje się odpowiedź na technologię Nvidia Fur wykorzystaną w Wiedźminie 3. Tak przynajmniej wynika z informacji udostępnionych na oficjalnej stronie internetowej AMD. Technika znana jako TressFX przejdzie ewolucję i nie ograniczy się wyłącznie do renderowania bardziej realistycznych zachowania się i wyglądu fryzury postaci komputerowej.  

więcej »
Bartosz Woldański | 23.09.2013 | 38261 odsłon | 34 komentarze

Jesteście ciekawi technicznej strony Wiedźmina 3? W rozmowie dla serwisu DSOGaming.com twórcy ze studia CD Projekt RED ujawnili nowe szczegóły dotyczące technologii i rozwiązań wykorzystanych w nadchodzących przygodach Geralta z Rivii.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
To chyba nie będzie zabójca Fortnite. 29
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 25
To już definitywny koniec tego oprogramowania. 22
Lepsza, ale niestety też droższa niż poprzedniczka. 9
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 15
Dla wielu osób wyniki badań mogą być zaskakujące.  22
Od zapowiedzi do sklepowej dostępności minie kilka tygodni. 18
Spodziewajcie się wzrostu wydajności. 19
Facebook
Ostatnio komentowane