Tagi
Publikacji na stronę
1
Bartosz Czechowicz | 13.01.2018 | 14970 odsłon | 67 komentarzy

Tłumaczenie brzmi jednak dość pokrętnie. Switch, najnowsza konsola Nintendo, bez wątpienia może pochwalić się bardzo dobrym startem na rynku sprzętu dla graczy. Pomimo świetnej sprzedaży trudno jednak nie zauważyć, że Japończycy podczas projektowania urządzenia podjęli kilka kontrowersyjnych decyzji. Chodzi o m.in. brak obsługi rozdzielczości 4K, technologii HDR i gogli VR. Teraz producent wyjaśnia, dlaczego ten model pod względem możliwości ustępuje pola Xboksowi One X i PlayStation 4 Pro.

więcej »
Bartosz Woldański | 04.11.2014 | 32068 odsłon | 15 komentarzy

The Crew niedawno wpadło w poślizg, ale na szczęście wpłynęło to nieznacznie na datę premiery. Tym samym nowa gra wyścigowa studia Ivory Tower wyjdzie już na początku grudnia bieżącego roku i z okazji zbliżającego się debiutu firma Ubisoft ujawniła ostateczne wymagania sprzętowe pecetowej edycji. Te akurat nie zmieniły się w ogóle względem wersji beta, ale zostały uzupełnione o optymalną konfigurację sprzętową komputera, która pozwoli cieszyć się płynnością na poziomie 60 klatek na sekundę. 

więcej »
Bartosz Woldański | 21.09.2014 | 28739 odsłon | 62 komentarze

Poznaliśmy więcej szczegółów na temat dodatkowych efektów graficznych, jakie dane nam będzie podziwiać w takich grach, jak Assassin’s Creed: Unity, Batman: Arkham Knight, Far Cry 4 oraz Wiedźmin 3: Dziki Gon. O tym, że niektóre z nich będą obsługiwać rozwiązania „Zielonych”, wiedzieliśmy już od jakiegoś czasu, ale teraz rozszerzono nie tylko listę tytułów, ale także technologii w ramach Nvidia GameWorks. 

więcej »
Bartosz Woldański | 23.06.2014 | 7747 odsłon | 12 komentarzy

Firma Nvidia przedstawiła na oficjalnym materiale wideo technologię HairWorks, którą można było zobaczyć w Call of Duty: Ghosts. Podobnie jak konkurencyjny TressFX, tak i to rozwiązanie jest obecne wyłącznie w jednej produkcji (odświeżonego Tomb Raidera nie liczymy). Zarówno „Zieloni”, jak i „Czerwoni” na razie zachęcają deweloperów do wykorzystania narzędzi służących do realistycznej symulacji i wyrenderowania zarówno sierści zwierząt, jak i włosów postaci (jednak kosztem liczby klatek). Jak dobrze wiemy, kolejną grą w kolejce do obsługi Nvidia HairWorks jest polski Wiedźmin 3: Dziki Gon.

więcej »
Bartosz Woldański | 16.01.2014 | 4461 odsłon | Brak komentarzy

Już dzisiaj wieczorem w Warszawie rozpocznie się impreza, w ramach której zjednoczą się trzy grupy fanów nowych technologii. MAKERspace Polska, Geek Girls Carrots oraz Czwartek Social Media zapraszają do wzięcia udziału w specjalnym wydarzeniu, na którym nie zabraknie prezentacji oraz pojawi się możliwość nawiązania nowych kontaktów z innymi miłośnikami technologii. Jest to również okazja do sprawdzenia takich technologii, jak Oculus Rift.

więcej »
Bartosz Woldański | 02.12.2013 | 12685 odsłon | 7 komentarzy

„Internet wczoraj, dziś i jutro”. W tym tygodniu do stolicy Polski przyjedzie Vint Cerf, wiceprezes firmy Google, i wygłosi w bibliotece Uniwersytetu Warszawskiego wykład poruszający temat szerokich pojętych nowych technologii.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Sprzęt bardziej obcięty, niż sądziliśmy. 21
Jeden mały, drugi trochę większy. 0
Tytuł jest bardzo popularny również na konsolach. 14
Masa CPU z zablokowanym mnożnikiem. Przy okazji prezentacji procesorów Core 9. 29
Niezła promocja dla kinomaniaków. 5
Facebook
Ostatnio komentowane