Tagi
Publikacji na stronę
1
Adrian Kotowski | 06.12.2018 | 5089 odsłon | 14 komentarzy

Szansa na sprawdzenie nowych przygód Lary. Square Enix ogłosiło dzisiaj udostepnienie wersji demonstracyjnej gry Shadow of the Tomb Raider. Gracze będą mieli okazję zapoznać się z fragmentem przygód młodej pani archeolog, dzięki czemu łatwiej podejmą decyzję o ewentualnym zakupie tytułu. Jest to też dobra okazja do przetestowania swojego zestawu komputerowego w grze.

więcej »
Adrian Kotowski | 30.05.2017 | 11661 odsłon | 23 komentarze

Pierwsi gracze wspominają o wyraźnym wzroście wydajności. Studio Nixxes odpowiedzialne za pecetową konwersje gry Rise of the Tomb Raider poinformowało o udostępnieniu nowego patcha, którym szczególnie mocno powinni zainteresować się właściciele chipów Ryzen. Deweloperzy przygotowali szereg usprawnień i optymalizacji właśnie pod nowe procesory AMD.

więcej »
Adrian Kotowski | 28.02.2017 | 8630 odsłon | 61 komentarzy

Deweloper poczynił kilka ciekawych obserwacji na temat najnowszego API Microsoftu. GDC zwykle obfituje w wiele interesujących prezentacji, a jedną mamy już za sobą. Jurjen Katsman, CEO firmy Nixxes odpowiedzialnej za wiele pecetowych konwersji, spróbował odpowiedzieć na pytanie: czy warto korzystać z DirectX 12? Poznaliśmy zalety, ale też i wady tego rozwiązania i powiązanych z API technik.

więcej »
Adrian Kotowski | 07.10.2016 | 6968 odsłon | 24 komentarze

Naprawa gry trwa w najlepsze. Nixxes udostępniło w sieci najnowszą łatkę dla gry Deus Ex: Mankind Divided, która poza eliminacją rozpoznanych wcześniej błędów wprowadza też oficjalnie obsługę DirectX 12. Do tej pory wszystkie patche związane z tym API były określane jako testowe. Co ważne, deweloperzy pracują nad kolejnymi usprawnieniami, w tym obsługą konfiguracji złożonych z kilku kart graficznych pod najnowszym API Microsoftu.

więcej »
Adrian Kotowski | 08.07.2016 | 10747 odsłon | 46 komentarzy

Nixxes nadal usprawnia pecetową wersję Rise of the Tomb Raider. Firma właśnie udostępniła na Steam nowy patch dla tej produkcji, który wprowadza wiele usprawnień i eliminuje znalezione błędy. Z łatki powinni ucieszyć się szczególnie posiadacze konfiguracji złożonych z kilku kart, którzy zamierzają uruchomić grę w API DirectX 12.

więcej »
Adrian Kotowski | 12.02.2016 | 12242 odsłony | 23 komentarze

Studio Nixxes, twórcy pecetowej konwersji Rise of the Tomb Raider, udostępniło właśnie drugi patch do wspomnianego tytułu. Jedną z najważniejszych zmian ma być zwiększenie wydajności produkcji. Tytuł ma naprawdę duży apetyt na moc obliczeniową, więc społeczność graczy bardzo czeka na wszelkie poprawki dotyczące właśnie tej kwestii. 

więcej »
Adrian Kotowski | 28.12.2015 | 5207 odsłon | 13 komentarzy

Rise of the Tomb Raider w wersji na PC zadebiutuje w styczniu 2016 roku. Tak wynika z udostępnionej właśnie karty produktu na platformie Steam. Nie jest jednak jasne, kiedy konkretnie się to stanie, bo dokładna data premiery nie została jeszcze ujawniona. Nie wiadomo też nic na temat wymagań sprzętowych produkcji studia Crystal Dynamics. 

więcej »
Bartosz Woldański | 28.01.2014 | 12894 odsłony | 57 komentarzy

60 kontra 30 klatek na sekundę. Zgodnie z doniesieniami sprzed kilku dni, wersja na PlayStation 4 wypada znacznie lepiej niż edycja przeznaczona na konkurencyjną platformę sprzętową. Dlaczego stało się tak, a nie inaczej? Nad Tomb Raider: Definitive Edition pracowały dwa różne studia deweloperskie, a na dodatek gra na Xboksa One ma ustalony limit 30 klatek na sekundę.

więcej »
Bartosz Woldański | 20.01.2014 | 17195 odsłon | 36 komentarzy

Na przeszło miesiąc przed debiutem gry Thief poznaliśmy wymagania sprzętowe wersji PC. Zgodnie z oczekiwaniami, jak to zazwyczaj w przypadku produkcji powstających na silniku Unreal Engine 3.0 (lub jego zmodyfikowanej wersji), do płynnej rozgrywki nie będzie nam potrzebny przesadnie mocny komputer.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 29
To chyba nie będzie zabójca Fortnite. 29
Gorzej niż wcześniej, ale i tak świetnie. 32
Lepsza, ale niestety też droższa niż poprzedniczka. 10
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 15
Od zapowiedzi do sklepowej dostępności minie kilka tygodni. 18
Dla wielu osób wyniki badań mogą być zaskakujące.  22
Gorzej niż wcześniej, ale i tak świetnie. 32
Spodziewajcie się wzrostu wydajności. 19
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 15
Nintendo Switch traci tytuł na wyłączność. 0
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 29
APU z 2 rdzeniami, 4 wątkami, układem graficznym Vega 3 i dwoma kontrolerami LAN 10 Gb/s. 5
Forum
Facebook
Ostatnio komentowane