Tagi
Publikacji na stronę
1
Adrian Kotowski | 30.12.2018 | 11558 odsłon | 45 komentarzy

Czyżby technika miała być dostępna na PlayStation 5? Polyphony Digital przygotowało na SIGGRAPH Asia 2018 całkiem ciekawą prezentację na temat tworzenia powtórek wideo w grze Gran Turismo. Tego typu opcja jest ważna ze względu na transmisje zawodów w ligach esportowych. Nie ten aspekt przyciągnął jednak największą uwagę mediów, a wspomnienie o wykorzystaniu ray tracingu w czasie rzeczywistym.

więcej »
Adrian Kotowski | 12.11.2018 | 18105 odsłon | 80 komentarzy

Ray tracing w grach na razie tylko na sprzęcie Nvidii. Serwis 4Gamer przeprowadził krótki, ale bardzo interesujący wywiad z Davidem Wangiem z Radeon Technologies Group, w którym poruszono tematy Vegi w 7 nm, nowej generacji GPU oraz techniki ray tracingu. Dzięki temu dowiedzieliśmy się, że czerwoni nie zamierzają się spieszyć z dodaniem obsługi bibliotek DXR do swojego sprzętu, choć zapewniają, że w przyszłości na pewno taka opcja się pojawi.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Eksperyment się nie udał. 16
Niebiescy odświeżają linie Pentium i Celeron. 25
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 31
Plotki wracają ze zdwojoną siłą. 10
Codemasters znowu dało radę. 20
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Zyskują deweloperzy, zyskują i gracze. 21
Facebook
Ostatnio komentowane