tagi

Shadow Warrior 2 pierwsz standardow grna PCz Multi-Res Shading i HDR

Adrian Kotowski 17.10.2016 23

Polacy zrobili dobry uytek z obu technik. Shadow Warrior 2 moe pochwali si tytuem pierwszej standardowej produkcji pecetowej, w ktrej zastosowano rozwizanie Nvidii o nazwie Multi-Res Shading. Ta technika, kojarzona gwnie z produkcjami dla gogli VR, pozwala na zwikszenie wydajnoci kosztem niewielkiego spadku jakoci niektrych czci obrazu. Shadow Warrior 2 jest te pierwszym tytuem na rynku PC, w ktrym wprowadzono pen obsug HDR.

Unity z obsug Nvidia VRWorks

Adrian Kotowski 16.03.2016 28

Nvidia poinformowaa, e jej zestaw bibliotek VRWorks jest ju oficjalnie obsugiwany przez silnik Unity. Deweloperzy bd mogli korzysta ze wszystkich rozwiza przygotowanych przez zielonych z myl o technice wirtualnej rzeczywistoci. Jest to o tyle wane, e jak twierdz przedstawiciele Unity Technologies, a 45 procent powstajcych produkcji korzysta wanie z ich silnika, wic szanse na adaptacj rynkow VRWorks s spore.