Tagi
Publikacji na stronę
1
Adrian Kotowski | 14.05.2018 | 10400 odsłon | 5 komentarzy

Chyba nikt się tego nie spodziewał. ArenaNet udostępniło kilka dni temu aktualizację gry Guild Wars wydanej w 2005 roku. Deweloperzy skupili się na poprawie oprawy graficznej, dzięki czemu otrzymaliśmy sporo usprawnień właśnie w tym zakresie. Materiały dostępne w sieci potwierdzają, że zmiany na lepsze są naprawdę zauważalne.

więcej »
Adrian Kotowski | 16.06.2017 | 5011 odsłon | 5 komentarzy

Z poprawką dla gry Dirt 4. AMD podzieliło się z użytkownikami kart Radeon nowymi sterownikami Radeon Software Crimson ReLive Edition 17.6.2. Względem poprzedniej wersji mamy zaledwie jedną zmianę, ale jest ona z pewnością istotna dla osób, które zakupiły najnowszą grę studia Codemasters. 

więcej »
Mateusz Brzostek | 20.11.2014 | 22772 odsłony | 42 komentarze

Wraz z wprowadzeniem GPU w architekturze Maxwell inżynierowie Nvidii zaproponowali nową metodę wygładzania krawędzi: MFAA – Multi-Frame Sampled Anti-Aliasing. MFAA pojawiła się w udostępnionym niedawno sterowniku GeForce 344.75. Sprawdziliśmy jej działanie w Far Cry 4.

więcej »
Michał Grzegorz Wójcik | 22.03.2012 | 505658 odsłon | 441 komentarzy
Cały kwartał po pierwszych Radeonach z serii HD 7000 i niemal równo dwa lata po wprowadzeniu swojej (nie)sławnej mikroarchitektury Fermi Nvidia wkracza na rynek z najnowszym produktem wykonanym w procesie 28-nanometrowym. Pojawiające się od dłuższego czasu mniej lub bardziej kontrolowane przecieki dawały obraz karty o potężnej wydajności i zapewniającej niespotykaną dotąd w GeForce'ach energooszczędność. Czy to prawda? Krótko mówiąc: tak! Ale czy to wszystko wystarczy, żeby zagrozić Radeonowi HD 7970 i jego okrzepłym już na rynku, mocno podkręconym odmianom? Sprawdźmy! więcej »
Piotr Gontarczyk | 19.03.2012 | 22375 odsłon | 60 komentarzy

Kepler - worek z nowościami. Wiadomo już, że wspominana parę dni temu nowa technika wygładzania krawędzi, w wykonaniu Nvidii, to TXAA. Nowy algorytm ma zapewniać, jak twierdzą jego twórcy, jakość porównywalną z MSAA x16, ale obciążenie GPU ma być na poziomie tym, który wiąże się z używaniem MSAA x2 lub MSAA x4. W niektórych przypadkach obciążenie może być nawet mniejsze.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 15.03.2012 | 6957 odsłon | 22 komentarze

Poważne źródła wskazują, że firma Nvidia prawdopodobnie wraz z procesorami opartymi na architekutrze Kepler, zaprezentuje między innymi nowy algorytm wygładzania krawędzi. Obecnie rozwiązań tego typu jest już całkiem sporo. Wśród nich mamy na przykład FXAA, który zapewnia dobrą jakość obrazu, ale nie obciąża GPU tak bardzo jak MSAA.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 09.03.2012 | 14676 odsłon | 28 komentarzy

Rok po pierwszym pokazie, demo technologiczne Epic Games "Samaritan" powróciło na GDC (Game Developers Conference). Tym razem zostało wykorzystane do zaprezentowania możliwości 28-nanometrowego procesora grafiki (Kepler) firmy Nvidia.

więcej »
Mieszko Krzykowski | 03.08.2009 | 400239 odsłon | 82 komentarze
Temat jakości obrazu i związane z nim wątpliwości wracają za każdym razem, gdy NVIDIA lub AMD wydają nowe sterowniki i twierdzą, że ich zainstalowanie znacząco poprawia wydajność kart graficznych w pewnych grach. Zawsze powstaje pytanie, czy producent nie oszukuje w jakiś sposób i czy te dodatkowe klatki na sekundę wynikają jedynie z wytężonej pracy inżynierów. Postanowiliśmy sprawdzić, jak to wygląda, i porównać jakość obrazu oraz ilość optymalizacji w kilkunastu popularnych grach. Poza tym przyjrzeliśmy się dodatkom oferowanym w sterownikach. więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Eksperyment się nie udał. 16
Niebiescy odświeżają linie Pentium i Celeron. 25
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 31
Plotki wracają ze zdwojoną siłą. 10
Codemasters znowu dało radę. 20
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Zyskują deweloperzy, zyskują i gracze. 21
Facebook
Ostatnio komentowane