Tagi
możliwości
64-bit (1)   amd (2)   amd mantle (1)   amd radeon (1)   amd tressfx (1)   amd tressfx 2.0 (2)   analiza (1)   android 7.0 nougat (1)   api (1)   aplikacje (1)   barebone (1)   budżet (1)   call of duty: ghosts (1)   canonical (1)   celeron j3355 (1)   cena (1)   com (1)   cortex-a15 (1)   cpu (1)   crystal dynamic (1)   czerwoni (1)   demo (3)   demo technologiczne (2)   directcompute (1)   efekty cząsteczkowe (1)   efekty graficzne (3)   efekty specjalne (1)   epic (2)   epic games (3)   film (1)   filmik (2)   finanse (1)   fotorealizm (1)   fragment (1)   funkcje (2)   fur (2)   futro (2)   gdc (1)   geforce (2)   gogle vr (1)   google (1)   gpu (4)   gra (6)   gra komputerowa (1)   grafika (6)   grafika 3d (1)   grand theft auto v (1)   gry (6)   gry akcji (1)   gta (1)   gta v (1)   hairworks (1)   infiltrator (2)   intel (1)   interfejs (1)   jim keller (1)   karta graficzna (1)   karty graficzne (2)   komputer (1)   konsole (3)   lara croft (1)   las (1)   Linux (1)   mantle (1)   mapa (1)   mapa świata (1)   modele postaci (1)   nexus (1)   niebiescy (1)   nitrous (1)   nitrous engine (1)   no man's sky (1)   npc (1)   nvidia (1)   nvidia fur (1)   nvidia geforce (1)   nvidia hairworks (1)   openxr 0.90 (1)   oprogramowanie (1)   oxide games (1)   pc (6)   playstation 4 (3)   pokaz możliwości (1)   powody (1)   prezentacja (1)   przejście (1)   ps 4 (2)   ps4 (1)   radeon (2)   radeon sdk (1)   raja koduri (1)   render (2)   renderowanie (2)   rockstar (1)   rockstar games (1)   roślinność (2)   rozgrywka (1)   rozszerzona rzeczywistość (1)   rozwój (1)   sandbox (1)   screeny (1)   sdk (1)   shuttle xc60j (1)   silnik (3)   smartfon (1)   specyfikacja (1)   speedtree (1)   sprzęt (1)   standard (1)   star swarm (1)   system (1)   świat gry (1)   technika (1)   technologia (2)   technologie (3)   thief (1)   tomb raider (1)   tomb raider: definitive edition (1)   tpp (1)   transfer (1)   tressfx (2)   tressfx 2.0 (1)   ubisoft (1)   ubuntu (1)   ubuntu dla tabletów (1)   ubuntu tablet (1)   ubuntu touch (1)   ue 4 (2)   ue4 (3)   unreal engine (2)   unreal engine 4 (3)   watch dogs (1)   watch_dogs (1)   wideo (2)   wiedźmin 3 (1)   wirtualna rzeczywistość (1)   włosy (2)   wydajność (3)   wymagania (1)   xbox one (1)   xr (1)   zestaw (1)   złącza (1)   zrzuty ekranu (1)  
Publikacji na stronę
1
Adrian Kotowski | 18.03.2019 | 4828 odsłon | 11 komentarzy

Na finalną wersję trzeba jeszcze trochę poczekać. Grupa Khronos poinformowała dzisiaj o wydaniu tymczasowej specyfikacji standardu OpenXR 0.90, przygotowanego z myślą o zapewnieniu deweloperom najlepszego dostępu do wydajnego sprzętu rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości. Dzięki jej udostępnieniu programiści i twórcy urządzeń będą mogli zapoznać się z oferowanymi funkcjami i przekazać opinię na ich temat, co z kolei pozwoli ulepszyć dostępne rozwiązania.

więcej »
Adrian Kotowski | 14.03.2019 | 13430 odsłon | 36 komentarzy

Szkoda, że nie był bardziej wylewny. Barron’s przeprowadził interesujący wywiad z Rają Kodurim, głównym architektem GPU i starszym wiceprezesem działu Core and Visual Computing Group w firmie Intel. W rozmowie poruszono kilka ważnych kwestii, dotyczących m.in. samego rozwoju układów graficznych i rozwoju sztucznej inteligencji. Najciekawsze fragmenty dotyczyły jednak samego Koduriego, a konkretnie jego przejścia z AMD do niebieskich.

więcej »
Adrian Kotowski | 22.06.2017 | 5675 odsłon | 11 komentarzy

Bezgłośny pecet. Shuttle XC60J to nowy zestaw komputerowy typu barebone, wykorzystujący w pełni pasywny system chłodzenia. Komponenty zamknięte są w niewielkiej, niespełna trzyipółlitrowej obudowie. Producent twierdzi, że jego urządzenie może sprawdzić się zarówno w domu, jak i w firmach, a ze względu na dobór elementów komputer jest przystosowany do pracy 24 godziny na dobę.

więcej »
Adrian Kotowski | 23.08.2016 | 14334 odsłony | 40 komentarzy

Google rozpoczęło proces aktualizacji dla urządzeń z serii Nexus. Firma poinformowała na swoim blogu o oficjalnej rynkowej premierze Androida 7.0 Nougat. Przedsiębiorstwo opisało kilka najistotniejszych nowości, jakie wprowadzono w oprogramowaniu. Google podało też nazwę pierwszego nowego smartfona, który trafi na rynek z preinstalowanym Androidem 7.0.

więcej »
Adrian Kotowski | 12.04.2016 | 4654 odsłony | 8 komentarzy

Serwis IGN udostępnił w sieci ponad 22-minutowy materiał z gry No Man’s Sky, prezentujący najważniejsze elementy rozgrywki. Fani eksploracji powinni być zadowoleni skalą świata i możliwościami, jakie oferuje tytuł. Trudno jednak powiedzieć, czy na dłuższą metę produkcja nie stanie się monotonna, a wielkość kosmosu nie zacznie przytłaczać gracza.

więcej »
Bartosz Woldański | 21.02.2015 | 37599 odsłon | 66 komentarzy

Unreal Engine 4 daje spore pole do popisu dla (także domorosłych) deweloperów, o czym niejednokrotnie próbowały nas przekonać liczne pokazy jego możliwości. Co prawda, silnik studia Epic Games nie napędza (jeszcze) zbyt wielu gier, to wciąż możemy oglądać mniej lub bardziej spektakularne dema technologiczne. Tym razem użytkownik Koola, który w miarę regularnie publikuje swoje prace w serwisie YouTube, skupił się na przedstawieniu wręcz fotorealistycznie wyglądającego lasu, z uwzględnieniem zmieniającej się pory dnia i różnych warunków atmosferycznych. 

więcej »
Bartosz Woldański | 16.01.2014 | 9958 odsłon | 46 komentarzy

Firma Oxide Games opublikowała kolejny materiał wideo ukazujący ogromną bitwę kosmiczną z udziałem nawet przeszło 10 tysięcy jednostek. Jest to demo technologiczne Star Swarm, czyli próbka demonstrująca autorski silnik studia wykorzystujący niskopoziomowe API amerykańskiego koncernu – AMD Mantle.

więcej »
Bartosz Woldański | 16.01.2014 | 12046 odsłon | 27 komentarzy

Realistyczne włosy (i nie tylko) w wydaniu firmy Nvidia! „Zieloni” przygotowują się do ofensywy i technologia prezentowana (wstępnie) w Wiedźminie 3 i pod koniec listopada ubiegłego roku również w Call of Duty: Ghosts zmienia nazwę na Nvidia HairWorks.

więcej »
Bartosz Woldański | 09.01.2014 | 11769 odsłon | 31 komentarzy

AMD TressFX 2.0 to już nie tylko włosy, ale też roślinność i futro zwierząt (wzorem Nvidia Fur). O technologii AMD TressFX 2.0 pisaliśmy w listopadzie ubiegłego roku, ale do tematu powracamy. We wspomnianym miesiącu została udostępniona próbka w zestawie narzędzi (Radeon SDK), a obecnie możemy przyjrzeć się działaniu tego rozwiązania i poznać więcej szczegółów na temat poczynionych zmian.

więcej »
Bartosz Woldański | 04.12.2013 | 10680 odsłon | 17 komentarzy

Opublikowano kolejny oficjalny materiał wideo prezentujący od kuchni silnik Unreal Engine 4. Po omówieniu procesu tworzenia modeli postaci przyszedł czas na przedstawienie efektów graficznych, jakie deweloperzy mogą uzyskać przy użyciu nowego engine'u.

więcej »
Bartosz Woldański | 02.10.2013 | 11542 odsłony | 15 komentarzy

Nowa marka francuskiego koncernu Ubisoft jest kreowana na największego konkurenta wydanego we wrześniu tego roku GTA V. Twórcy Watch_Dogs porównują świat swojej gry z tym, co oferuje firma Rockstar w cieszącym się ogromną popularnością dziele, który wczoraj doczekał się trybu online.

więcej »
Bartosz Woldański | 26.09.2013 | 9592 odsłony | 16 komentarzy

Firma Epic Games zademonstrowała kolejny raz możliwości silnika Unreal Engine 4.0. Tym razem mamy do czynienia z pokazem procesu tworzenia modeli postaci. Wrażenia co najmniej tak samo dobre, jak po obejrzeniu poprzednich materiałów wideo, co jest logiczne, gdyż podstawą do realizacja nowego filmu było demo Infiltrator.

więcej »
Eryk Napierała | 19.02.2013 | 45705 odsłon | 38 komentarzy

Ubuntu, system zwany najpopularniejszą dystrybucją Linuksa dla komputerów osobistych, dokonuje ekspansji na coraz to nowe rodzaje urządzeń. Do tej pory producent systemu, Canonical, zaprezentował nowe wersje Ubuntu przystosowane do pracy na telewizorach i smartfonach. Dziś pokazano kolejny wariant, przeznaczony dla tabletów. Jest on na szczęście bardziej podobny do wersji smartfonowej niż desktopowej, zawiera jednak kilka nowych, ciekawych rozwiązań.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
To chyba nie będzie zabójca Fortnite. 29
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 25
To już definitywny koniec tego oprogramowania. 22
Lepsza, ale niestety też droższa niż poprzedniczka. 9
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 15
Dla wielu osób wyniki badań mogą być zaskakujące.  22
Od zapowiedzi do sklepowej dostępności minie kilka tygodni. 18
Spodziewajcie się wzrostu wydajności. 19
Facebook
Ostatnio komentowane